EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Anvidia

Established Member
25 July 2011
159
Πειραματίστικα ξανά λίγο χθες βράδυ, όντας πλέον 100% σίγουρος πως τα κάνω σωστά. Αρχικά, πριν τα Sundara είχα τα 990 Premium 250Ohm, πάλι χωρίς EQ και πλέον κατάλαβα τι εννοούν για το V shape των beyer και το spike στα πρίμα. Anyway, τα Sundara σαφώς καλύτερα πάλι σε default, οπότε δοκίμασα τα setting από Oratory, Rtings και ένα πολύ πιο συντηριτικό, του metal571 (YouTuber). Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία ήταν από ελαφρώς (Metal) έως σαφώς (Oratory, Rtings) χειρότερη, χώρια που με το - στο preamp, έπρεπε να ανεβάζω τον Atom στις 2 η ώρα, για να έχω αποδεκτή ένταση (χωρίς gain στον ενισχυτή πάντα). Κατέληξα στο συμπέρασμα πως μάλλον τα αυτιά μου και εγώ είμαστε πολύ mainstream χρήστες και ίσως δεν μπορώ να εκτιμήσω (?) τις διορθώσεις του EQ, αλλά κυριολεκτικά αλλάζει άρδην η συμπεριφορά του ακουστικού και χάνω την διασκέδαση του όλου πράγματος. Μια τελευταία απορία, τα EQ σε τι αποσκοπούν στην τελική; Καλύτερη πιστότητα; Πιο flat εμπειρία;

Η ακοή του ανθρώπου προσαρμόζεται. Αν έχεις προσαρμοστεί σε ακουστικό που ανασταίνει νεκρό με τα πρίμα του(όπως τα beyerdynamic) τότε οποιαδήποτε διόρθωση με EQ θα ακουστεί μουντή και λιγότερο δυναμική μέχρι.....να προσαρμοστείς σε αυτή και να ξαναπάς πάλι στον στοκ ήχο που τώρα θα "ξυρίζει".

Η ισοστάθμιση σκοπεύει να πάρουμε ισορροπημένο και μη ενοχλητικό ήχο σε οποιοδήποτε επίπεδο έντασης. Το πόσο καλή είναι εξαρτάται φυσικά από το πόσο εξατομικευμένη είναι. Γι'αυτό πρέπει να παίζεις με την ισοστάθμιση μέχρι εκεί που εξαλείφεται η ενόχλησή σου σε υψηλή ένταση.
Αν εσύ νομίζεις ότι ο στοκ ήχος είναι καλύτερος, αλλά δυσφορείς σε υψηλές εντάσεις τότε σίγουρα δεν είναι ο καλύτερος δυνατός ήχος. Προσωπικά μόνο ένα ακουστικό έχω συναντήσει που δεν με ενοχλεί ποτέ στοκ και παράλληλα ακούω αληθινή λεπτομέρεια, αντί για boosted αρμονικές. Τα HD650.
 
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
Για μουσική τα πράγματα είναι σχετικά απλα.
Ακούς όπως θες , όπως σ ευχαριστει.

Εκεί που έχουμε θέμα , είναι όταν δουλεύεις με τον ήχο...εγώ πχ που μονταρω βίντεο και θέλω κάποιο ακουστικό σχετικά ουδέτερο.

Πήρα τα beyer 990 pro, και έχουν σχετικά έντονες υψηλές...είναι σωστό να κάνω eq με το sonarworks?


Sent from my Nokia 9 using Tapatalk
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Απάντηση: Re: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Ενημερωτικά, η ισοστάθμιση της sonarworks έχει ποσοστό εφαρμογής(dry/wet). Επιλέγεις εσύ πόσο χαρακτήρα του ακουστικού θα κρατήσεις. Σημειωτέον, ότι ο στόχος της sonarworks στα πρίμα είναι λίγο πολύ τα HD650 που δεν αρέσουν σε όλους. Χώρια τις αποκλίσεις από τεμάχιο σε τεμάχιο. Δεν είναι εξατομικευμένη η ισοστάθμιση. Τα ίδια και χειρότερα με τον oratory γιατί αυτός δεν παίρνει καν δείγμα από πολλά τεμάχια.

Προσωπικά έχω δοκιμάσει και κάτι άλλο. Equal loudness equalization. Φόρεσα τα HD650 και τα ισοστάθμισα με ειδικούς ηχητικούς τόνους έτσι ώστε στα δικά μου αυτιά όλες οι συχνότητες ενός EQ με 32 μπάντες να ακούγονται περίπου το ίδιο δυνατά με μια συχνότητα αναφοράς(έστω τα 500Hz). Μετά έκανα το ίδιο με τα ακουστικά που ήθελα να διορθώσω (φροντίζοντας πρώτα να παίζουν περίπου στην ίδια ένταση με τα HD650). Στο τέλος αφαίρεσα την ισοστάθμιση των HD650(αντίθετα πρόσημα) από αυτή των προς διόρθωση ακουστικών. Πετυχαίνεις πολύ καλή προσέγγιση της γενικότερης χροιάς των HD650 μέσα από οποιοδήποτε σετ.

Πέτυχα το καλύτερο αποτέλεσμα με τα sennheiser HD595 που ακόμα και με τη διόρθωση του AutoEQ(Jaakko Pasanen στο reddit) έπαιζαν πολύ περίεργα στις μεσαίες και άδεια γενικότερα. Η δική μου διόρθωση προέκυψε αρκετά διαφορετική, χωρίς να γνωρίζω το τελικό αποτέλεσμα εκ των προτέρων.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις είτε απλά sine waves, είτε θόρυβο 1/3 της οκτάβας που είναι ίσως καλύτερο για τη διόρθωση ηχείων(γίνεται προσέγγιση της χροιάς των ακουστικών και από τα ηχεία σου).

Για να σε ρωτήσω, αφού όπως φαίνεται το έχεις ψάξει το θέμα. Αν μετρήσω τα ακουστικά μου, είτε με χρήση dummy head (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα) είτε με μία πατέντα που θα προσαρμόσω το μικρόφωνο, θα πάρω την καμπύλη απόκρισης τους. Αν την καμπύλη αυτή την ισοσταθμίσω στην harman curve αυτό θα είχε αποτέλεσμα? Αυτό που λέω ουσιαστικά είναι να κάνω στα ακουστικά ό,τι κάνω στην ισοστάθμιση ηχείων στο χώρο.

Αυτό που περιγράφεις με τα tones σε διάφορες συχνότητες φαίνεται ενδιαφέρον αλλά αφενός θα πρέπει να πέσει πολλή δουλειά (ειδικά από 20hz έως 2Khz θα πρέπει να πάρεις πάρα πολλά δείγματα, μετά οκ δεν έχει και πολύ σημασία) αφετέρου πάλι θα πρέπει να γνωρίζεις έστω και στο περίπου την καμπύλη απόκρισης για να δεις που είναι τα "προβληματικά" σημεία και να προσέξεις. Επίσης τι κάνεις με τη φάση σε τέτοια περίπτωση?
 

Anvidia

Established Member
25 July 2011
159
Re: Απάντηση: Re: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Για να σε ρωτήσω, αφού όπως φαίνεται το έχεις ψάξει το θέμα. Αν μετρήσω τα ακουστικά μου, είτε με χρήση dummy head (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα) είτε με μία πατέντα που θα προσαρμόσω το μικρόφωνο, θα πάρω την καμπύλη απόκρισης τους. Αν την καμπύλη αυτή την ισοσταθμίσω στην harman curve αυτό θα είχε αποτέλεσμα? Αυτό που λέω ουσιαστικά είναι να κάνω στα ακουστικά ό,τι κάνω στην ισοστάθμιση ηχείων στο χώρο.

Αυτό που περιγράφεις με τα tones σε διάφορες συχνότητες φαίνεται ενδιαφέρον αλλά αφενός θα πρέπει να πέσει πολλή δουλειά (ειδικά από 20hz έως 2Khz θα πρέπει να πάρεις πάρα πολλά δείγματα, μετά οκ δεν έχει και πολύ σημασία) αφετέρου πάλι θα πρέπει να γνωρίζεις έστω και στο περίπου την καμπύλη απόκρισης για να δεις που είναι τα "προβληματικά" σημεία και να προσέξεις. Επίσης τι κάνεις με τη φάση σε τέτοια περίπτωση?

Δεν έχει νόημα να μετρήσεις τα ακουστικά σου με οτιδήποτε παρά μόνο με τον ίδιο εξοπλισμό που χρησιμοποίησαν στη harman προκειμένου να περάσεις μετά τη διόρθωσή τους. Στο paper τους δήλωσαν τι ακριβώς χρησιμοποίησαν και ο oratory στις μετρήσεις του χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό της GRAS, κατά κύριο λόγο, που είναι ο φθηνότερος και δεν είναι κεφαλή.

Η μέθοδος που λέω παίρνει κοντά στο μισάωρο αφού τα έχεις στήσει όλα. Ισοσταθμίζεις για μέχρι 32 μπάντες(συχνότητες). π.χ. τα 1000Hz απέναντι στην αναφορά που είναι τα 500Hz. Μετά τα 1250Hz απέναντι στα 500Hz και πάει λέγοντας. Αυτά τα δείγματα είναι αρκετά. Ένα τυχαίο παράδειγμα με χρήση μόνο 26 συχνοτήτων:
GraphicEQ: 50 -1; 63 -2; 80 -2; 100 0; 125 -1; 160 -3; 200 -4; 250 -5; 310 -5; 400 -4; 500 -4; 630 -4; 800 -1; 1000 -2; 1250 -2; 1600 -5; 2000 -6; 2500 -8; 3100 -7; 4000 -6; 5000 -5; 6300 -8; 8000 -5; 10000 -8; 12500 -5; 16000 -2

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις είτε αρχεία sine waves(50Hz, 63Hz κτλ.) που θα δημιουργήσεις με τον tone generator του Room Equalization Wizard, είτε αρχεία θορύβου 1/3 της οκτάβας με τις ίδιες κεντρικές συχνότητες. Αυτά τα κατεβάζεις σε εννιαίο αρχείο και με κάποιο πρόγραμμα το σπας σε κομμάτια. Από εδώ:
http://www.moshier.net/pink.html

Το δεύτερο συνιστάται ειδικά για ηχεία όπου η παραμικρή περιστροφή του κεφαλιού αλλάζει πολύ την αντιληπτή ένταση του ήχου(με sine waves). Το 1/3 octave noise band έχει πλουσιότερο φάσμα γιατί περιλαμβάνει και γειτονικές συχνότητες.

Τίποτε άλλο δεν χρειάζεται πέρα από το αυτί σου, τα αρχεία που είπαμε, έναν player για να συγκρίνεις με γρήγορες εναλλαγές και την αυξομείωση έντασης, από το ίδιο το eqAPO, της συχνότητας που ρυθμίζεις(π.χ. 1000Hz) απέναντι στη συχνότητα "άγκυρα"(τα 500Hz). Η φιλοσοφία είναι απλή. Έστω ότι με τα HD650 θες +6db ώστε τα 1000Hz να ακούγονται σε σένα το ίδιο δυνατά με τα 500Hz. Ενώ με τα sundara θες +2db. Άρα για να πας από τα sundara στα Hd650 θες +2-6=-4db στα 1000Hz. Αν το κάνεις αυτό για κάμποσες συχνότητες θα πλησιάσεις πολύ κοντά στα 650. Δεν χρειάζονται λ.χ. χιλιάδες ή εκατοντάδες δείγματα συχνοτήτων. Το 1/3 της οκτάβας είναι ικανοποιητικό για τους ανθρώπους. Χρησιμοποιείς λοιπόν το ακουόγραμμά σου(που ΔΕΝ είναι καθόλου φλατ) ως σταθερό σημείο σύγκρισης για τα δύο σετ. Δεν έχει την ακρίβεια μηχανικών μεθόδων(μικρόφωνο στο αυτί), αλλά λειτουργεί καλά.
Τα HD595 ακούγονταν άδεια με πλαστικές μεσαίες και κάπως επιθετικά πρίμα ακόμα και μετά το AutoEQ. Μετά τη διόρθωση παίζουν γεμάτα και πολύ ομαλά. Πλην του sub-bass που το έκοψα για να μην τρίζουν τα μεγάφωνα(δεν είναι καλής ποιότητας σε όλη την 500 σειρά).
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Ας μη μπερδεύουμε τα 650 πουθενά στην κουβέντα. Έστω λοιπόν πως έχω ένα ζευγάρι Χ ακουστικά και θέλω να τα ισοσταθμίσω με τη μέθοδο που περιέγραψες. Παίρνω λοιπόν έναν τόνο, τα 500hz πχ σε μία καλή ένταση πχ 75db και μετά προσπαθώ με το αυτί να κάνω άλλους 30 τόνους, στις 30 συχνότητες που μου δίνει ένα eq, να έχουν την ίδια ένταση. Σωστά έως εδώ?

Τα προβλήματα που προκύπτουν είναι: α) τι γίνεται με την παραμόρφωση όταν πχ χρειαστεί να δώσω +4 +5 ή και περισσότερα db σε κάποια συχνότητα και β) αν δεν χρειαστεί boost πάνω από 4db χρειαστεί όμως συγκρατημένο πείραγμα αλλά σε πολλές γειτονικές συχνότητες, τι γίνεται τότε με τη φάση?


Αυτό που λες με τη harman πάλι δεν το κατάλαβα καλά. Η harman curve είναι η πρόταση που κάνουν μετά από τις μελέτες τους ώστε να έχει ο άνθρωπος την ίδια αντίληψη για όλο το φάσμα όσον αφορά την ένταση. Δηλαδή σου λένε για παράδειγμα πως για να αντιληφθείς τους 50 κύκλους στην ίδια ένταση με τους 1000 θα πρέπει να είναι 6db πιο πάνω. Έχω καταλάβει κάτι λάθος?
 

Anvidia

Established Member
25 July 2011
159
Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Ας μη μπερδεύουμε τα 650 πουθενά στην κουβέντα. Έστω λοιπόν πως έχω ένα ζευγάρι Χ ακουστικά και θέλω να τα ισοσταθμίσω με τη μέθοδο που περιέγραψες. Παίρνω λοιπόν έναν τόνο, τα 500hz πχ σε μία καλή ένταση πχ 75db και μετά προσπαθώ με το αυτί να κάνω άλλους 30 τόνους, στις 30 συχνότητες που μου δίνει ένα eq, να έχουν την ίδια ένταση. Σωστά έως εδώ?

Τα προβλήματα που προκύπτουν είναι: α) τι γίνεται με την παραμόρφωση όταν πχ χρειαστεί να δώσω +4 +5 ή και περισσότερα db σε κάποια συχνότητα και β) αν δεν χρειαστεί boost πάνω από 4db χρειαστεί όμως συγκρατημένο πείραγμα αλλά σε πολλές γειτονικές συχνότητες, τι γίνεται τότε με τη φάση?


Αυτό που λες με τη harman πάλι δεν το κατάλαβα καλά. Η harman curve είναι η πρόταση που κάνουν μετά από τις μελέτες τους ώστε να έχει ο άνθρωπος την ίδια αντίληψη για όλο το φάσμα όσον αφορά την ένταση. Δηλαδή σου λένε για παράδειγμα πως για να αντιληφθείς τους 50 κύκλους στην ίδια ένταση με τους 1000 θα πρέπει να είναι 6db πιο πάνω. Έχω καταλάβει κάτι λάθος?

Η μέθοδος που λέω κάνει ένα σύστημα να ακούγεται σαν ένα άλλο που θεωρείται reference(όπως τα HD650 που προανεφερα). Δεν μπορείς να ισοσταθμίσεις με το αυτί σου τίποτα αν δεν έχεις σπίτι κάποιο reference(τονικά) σύστημα σαν οδηγό. Ηχείο ή ακουστικό.
Θα μπορούσες π.χ. να δανειστείς ένα καλό ακουστικό να το ισοσταθμίσεις για equal loudness και να σώσεις την ισοστάθμιση στον υπολογιστή σου. Μετά θα κάνεις το ίδιο με τα "μέτρια" ακουστικά που έχεις. Στην ίδια περίπου ένταση για τα 500Hz που είναι η "άγκυρα". Αυτό μπορείς να το υπολογίσεις μέσα από στοιχεία ευαισθησίας ακουστικών στο ίντερνετ ή με ντεσιμπελόμετρο. Αφαιρώντας την ισοστάθμιση του καλού ακουστικού από αυτή των άλλων καταλήγεις με φίλτρο που κάνει τα άλλα να μοιάζουν στο καλό.

Αυτό με τη φάση που λες δεν το καταλαβαίνω. Το EQ λειτουργεί πειράζοντας τη φάση των συχνοτήτων. Τα ίδια τα ακουστικά δεν έχουν μηδενική φάση για όλες τις συχνότητες. Δεν είναι τέλεια φασικά. Κάθε άλλο. Διορθώνοντας το FR τους διορθώνεις και τη φάση τους(συνήθως).

Το γραφικό EQ δεν αλλάζει ένταση μόνο στη συχνότητα που έχει γίνει πείραγμα, αλλά και στις γειτονικές. Ας πούμε δες αυτό:
50 0; 63 -5; 80 0
Η μείωση της έντασης ξεκινά από τα 50Hz και φτάνει τα -5db στα 63Hz. Μετά ανεβαίνει προοδευτικά στα 0db στα 80Hz. Με ακρίβεια 1/3 οκτάβας, δηλαδή τα διαστήματα που βλέπεις στο EQ που ανέβασα πριν ως παράδειγμα, ξεγελάς αρκετά καλά το ανθρώπινο αυτί για να πάρεις μια ικανοποιητική διόρθωση. Μπορείς αν θες να προσθέσεις και άλλες μπάντες για περισσότερη ακρίβεια. Απλά θα πάρει παραπάνω χρόνο.

α) τι γίνεται με την παραμόρφωση όταν πχ χρειαστεί να δώσω +4 +5 ή και περισσότερα db σε κάποια συχνότητα

Ότι συμβαίνει με οποιοδήποτε EQ. Περιορίζεται η μέγιστη ένταση, αλλιώς θα έχεις παραμόρφωση. Δεν αλλάζει κάτι με τη μέθοδο που λέω.
 

Anvidia

Established Member
25 July 2011
159
Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Αυτό που λες με τη harman πάλι δεν το κατάλαβα καλά. Η harman curve είναι η πρόταση που κάνουν μετά από τις μελέτες τους ώστε να έχει ο άνθρωπος την ίδια αντίληψη για όλο το φάσμα όσον αφορά την ένταση. Δηλαδή σου λένε για παράδειγμα πως για να αντιληφθείς τους 50 κύκλους στην ίδια ένταση με τους 1000 θα πρέπει να είναι 6db πιο πάνω. Έχω καταλάβει κάτι λάθος?

Δεν είναι αυτό που περιγράφεις ο στόχος της harman. Η Harman πήρε dummy head και το έβαλε σε ένα μελετημένο δωμάτιο με κορυφαία ηχεία. Μέτρησε τι ακούει η κούκλα στο τύμπανο του αυτιού της(εσωτερικό μικρόφωνο δηλαδή) από πολλές διαφορετικές γωνίες(πολλά ηχεία γύρω από την κούκλα). Ύστερα φόρεσε στην κούκλα ακουστικά και τα ισοστάθμισε έτσι ώστε ο ήχος που καταγράφεται στο τύμπανό της να είναι ίδιος με τον ήχο των ηχείων(πάλι στον τύμπανο της κούκλας).

Η ισοστάθμιση της harman με απλά λόγια μιμείται τον ήχο φλατ ηχείων σε τοπ χώρο μέσα από τα εκάστοτε ακουστικά. Γι αυτό και άρεσε στους συμμετέχοντες(εκπαιδευμένους και μη) περισσότερο από τις κλασικές ισοσταθμίσεις(π.χ diffuse field).

Η τεχνική που προτείνω έχει τον ίδιο σκοπό. Μπορείς π.χ. να μιμηθείς τον ήχο των ηχείων σου(ή κάποιων καλών ακουστικών) μέσα από τα ακουστικά σου. Μόνο που αντί για ειδικά in-ear μικρόφωνα χρησιμοποιείς το ακουόγραμμά σου σαν μέτρο σύγκρισης των δύο συσκευών.
 

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Καλησπερα

Μετά απο δυο εβδομάδες να ψάχνω τον αντικαταστάτη του Winamp κατέληξα και παλι στο winamp με Wasapi output (εχει δυνατοτητες πολλες ο foobar αλλα δεν τον αντέχω)
Eνα plugin που δουλευει απροβληματιστα ειναι το Maiko https://web.archive.org/web/20150103003246/http://maiko.elementfx.com:80/

Όμως επειδή χρησιμοποιώ eq APO/PEACE στα Hifiman HE400i (2020) τα οποία με το που τα άνοιξα άρχισα να σεταρω το PEACE με τις ρυθμίσεις του Oratory1990 https://www.reddit.com/r/oratory1990/wiki/index/list_of_presets
και ακούγονται καταπληκτικά με βαθύ και γρήγορο μπάσο,οπως τα θελω δλδ.

Mε το Wasapi output μπορείς να εχεις Bitperfect ποιότητα χρησιμοποιώντας μόνο το Exclusive mode,στο exclusive mode το APO/PEACE δεν δουλεύει παρα μόνο στο shared mode που μεσολαβεί και παλι ο windows mixer οπως και στο Direct out,οποτε ξεχνάμε το bitperfect.

Σκέφτηκα να δώσω αυτές τις ρυθμίσεις σε εναν player που μου αρεσε γιατι δουλεύει σαν τον Winamp και δέχεται VST.
Αυτος είναι ο ulilith https://twitter.com/project9k?lang=en https://drive.google.com/drive/folders/16yW6kBNjy6KDJejQQOuOpbmB-h4msr6D

Mετα εγκατέστησα ενα eq vst plugin που μου είναι γνώριμο και το χρησιμοποιούσα χρόνια https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in ,ειναι επι πληρωμή βέβαια αλλα υπάρχουν και free οπως ο EasyQ http://www.rs-met.com/freebies.html και της MathAudio που βγαζει vst plugin για το Foobar.

Ο oratory1990 δίνει ρυθμίσεις και για 10-band graphic EQ για να βαλω στο Fabfilter pro q.

Και το αποτελεσμα ηταν Ulilith-Fabfilter eq-Bitperfect.
 

Attachments

  • Screenshot 2021-02-16 161711.jpg
    Screenshot 2021-02-16 161711.jpg
    97.6 KB · Views: 236

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Εχω κανει eq στον software Player το αποτελεσμα του output exclusive ειναι bitperfect ,δεν μεσολαβει ο Mixer.
Στο shared mode δεν δουλευει bitferfect γιατι κανει re-sampling o mixer των windows.
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,886
Όταν λέμε bit perfect ενούμε πως κάθε δείγμα του αρχείο φτάνει αυτούσιο στο DAC.
Το γεγονός πως γίνεται eq σε ψηφιακό επίπεδο συνεπάγεται και αποκλεισμό του bit-perfect.
Η μη εμπλοκή του mixer δεν είναι ο μόνος παράγοντας για bit-perfect.
Ο,τιδήποτε αλλάζει το αρχείο όπως resampling, eq, (replay) gain κτλ δεν δίνει bit-perfect.
 

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Δεν συμφωνώ γιατι το αποτελεσμα που θελω θα φτασει bit-perfect αλλά καταλαβαίνω τι εννοείς.
 

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,631
Στο audiosciencereview.com ο τυπος στα τεστ ακουστικων δειχνει τη "βελτιωση" που εκανε με eq μεσω του roon. Με ενδιαφεροντα αποτελεσματα...
 

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε

Στο audiosciencereview.com ο τυπος στα τεστ ακουστικων δειχνει τη "βελτιωση" που εκανε με eq μεσω του roon. Με ενδιαφεροντα αποτελεσματα...

Για τον Amir λες?
 

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κάνουμε


Τις εχω δοκιμάσει τις ρυθμίσεις του στα HE400i 2020 ακούγονται πολύ ωραία.
Καλύτερες μεσαίες λιγότερο μπάσο σε σχέση με του oratory1990
 

ZaBBaLos

Senior Member
20 September 2018
408
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: EQ Σε ακουστικά: Γιατί το κάνουμε και πως το κά

Τις εχω δοκιμάσει τις ρυθμίσεις του στα HE400i 2020 ακούγονται πολύ ωραία.
Καλύτερες μεσαίες λιγότερο μπάσο σε σχέση με του oratory1990

Το πρόβλημα με τα φίλτρα που δημοσιεύουν στο διαδίκτυο, ο oratory ο amir ή όποιος άλλος, είναι πως παίρνουμε σα δεδομένο πως τα ακουστικά μας είναι ίδια με αυτά που έχουν αυτοί στην κατοχή τους. Κάτι τέτοιο θεωρώ πως είναι από απίθανο έως αδύνατο να συμβαίνει, χωρίς όμως να γνωρίζω πόσο μεγάλες θα είναι οι διαφορές.
 

fr3q

Established Member
20 May 2012
260
Ειμαι αναμεσα σε αυτους τους 3 Players,λειπουν απο το screen capture βεβαια ο ulilith, ο winyl (ο winyl χρησιμοποιει την ιδια audio library, bass library με τον xmplay) και ο playpcmwin.
Mε την σειρα στην φωτο Musicbee-jriver-xmplay.

edit: Bασικα ηθελα να το κανω post σε αλλο thread αλλα ok ο jriver προσφερει eq με vst της αρεσκιας σου,εχει και parametric eq και ο xmplay κανει eq με vst με τη βοηθεια του winamp plugin (vst hostdsp).
Aν θελει ο admin μπορει να το μετακινησει στους Players.
 

Attachments

  • Players.jpg
    Players.jpg
    80.3 KB · Views: 180