Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Android World
Κινητά Τηλέφωνα
[Επίσημο] Samsung Galaxy S24 Series
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kblachos" data-source="post: 1058943877" data-attributes="member: 15781"><p>Λοιπόν.... Νεώτερα, μία εβδομάδα μετά...</p><p></p><p>Είχαμε μείνει στο αίτημα αντικατάστασης της συσκευής προς την Samsung την προηγούμενη Παρασκευή 23/2/24.</p><p></p><p>Την Τρίτη 27/2/24 με κάλεσε από την Samsung μία κυρία δίνοντάς μου τα στοιχεία της και συστηνόμενη ως προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, και η οποία μου ανακοίνωσε πως το αίτημά μου για αντικατάσταση της συσκευής απορρίπτεται για τον λόγο πως έχει παρέλθει το διάστημα DOA των 7 ημερών.</p><p></p><p>Στην συζήτηση που ακολούθησε και ρωτώντας αυτονόητα πράγματα, δηλαδή που οφείλεται η βλάβη, αν η Samsung γνωρίζει για το θέμα που έχει προκύψει παγκοσμίως (με ελαττωματικές προφανώς συσκευές) για ποιο λόγο δεν αλλάζουν μία συσκευή 21 ημερών λιανικής τιμής 1.500 € η βλάβη της οποίας δεν προήλθε από κακή χρήση αλλά αφορά εγγενές πρόβλημα κ.λ.π. άκουσα διάφορα πρωτοφανή και άσχετα (πράγματα που θα έλεγε κάποιος εντελώς αδαής και όχι προισταμένη τμήματος της Samsung) με αποτέλεσμα να βγω εκτός εαυτού.</p><p></p><p>Στο επακόλουθο αίτημά μου να μου απαντήσουν γραπτώς στον λόγο απόρριψης της αίτησής μου, αρνήθηκε, λέγοντάς μου πως η υποστήριξη είναι τηλεφωνική, και δεν υποχρεούται να απαντήσει γραπτώς.</p><p></p><p>Εν συνεχεία λοιπόν έπραξα τα δέοντα.... Την σύνταξη μίας τετρασέλιδης επιστολής, με την ιδιότητά μου, το επάγγελμά μου, την όλη ιστορία με την συσκευή, την παράθεση των αναφορών από το διαδίκτυο για την συγκεκριμένη βλάβη, την έντονη δυσαρέσκειά μου για την συμπεριφορά της κυρίας προϊσταμένης, την ζημία που υφίσταμαι όντας 7 ημέρες χωρίς το κινητό, και επαναλαμβάνοντας συγχρόνως την απαίτησή μου για αντικατάσταση της συσκευής, και κοινοποιώντας την επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο CEO Samsung (προφανώς κάποιο επίπεδο πιο πάνω) και στην Samsung Europe. Και εν τέλει ζητώντας σε περίπτωση νέας απόρριψης του αιτήματος να μου απαντήσουν εγγράφως ώστε να προασπήσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής.</p><p></p><p>Παράλληλα έγινε και επικοινωνία με το Plaisio (ως εταιρικοί πελάτες) για τις αντίστοιχες από μέρους τους ενέργειες για αντικατάσταση της συσκευής.</p><p></p><p>Και χθες το μεσημέρι, επικοινώνησε μαζί μου από την Samsung έτερος προϊστάμενος, με ευγενικό ύφος και απολογούμενος για την συμπεριφορά της συναδέλφου του, αναφέροντάς μου πως έγινε εκ νέου αίτηση αντικατάστασης της συσκευής με συνημμένη την επιστολή μου η οποία έχει ληφθεί σοβαρά υπόψην, και με δεδομένη την θετική έκβασή της.</p><p></p><p>Παράλληλα επικοινώνησαν μαζί μου και από το Plaisio, και οι οποίοι προς τιμή τους μου είπαν πως ακόμη και αν δεν εγκρίνει η Samsung την αντικατάσταση, θα αναλάβει την αντικατάσταση της συσκευής το Plaisio.</p><p></p><p>Εν τέλει, σήμερα το μεσημέρι ενημερώθηκα να πάω την παλιά συσκευή σε ένα κατάστημα Plaisio και να παραλάβω μία νέα. H Samsung έχει πιστώσει από το πρωί στο Plaisio την αξία της συσκευής.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kblachos, post: 1058943877, member: 15781"] Λοιπόν.... Νεώτερα, μία εβδομάδα μετά... Είχαμε μείνει στο αίτημα αντικατάστασης της συσκευής προς την Samsung την προηγούμενη Παρασκευή 23/2/24. Την Τρίτη 27/2/24 με κάλεσε από την Samsung μία κυρία δίνοντάς μου τα στοιχεία της και συστηνόμενη ως προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, και η οποία μου ανακοίνωσε πως το αίτημά μου για αντικατάσταση της συσκευής απορρίπτεται για τον λόγο πως έχει παρέλθει το διάστημα DOA των 7 ημερών. Στην συζήτηση που ακολούθησε και ρωτώντας αυτονόητα πράγματα, δηλαδή που οφείλεται η βλάβη, αν η Samsung γνωρίζει για το θέμα που έχει προκύψει παγκοσμίως (με ελαττωματικές προφανώς συσκευές) για ποιο λόγο δεν αλλάζουν μία συσκευή 21 ημερών λιανικής τιμής 1.500 € η βλάβη της οποίας δεν προήλθε από κακή χρήση αλλά αφορά εγγενές πρόβλημα κ.λ.π. άκουσα διάφορα πρωτοφανή και άσχετα (πράγματα που θα έλεγε κάποιος εντελώς αδαής και όχι προισταμένη τμήματος της Samsung) με αποτέλεσμα να βγω εκτός εαυτού. Στο επακόλουθο αίτημά μου να μου απαντήσουν γραπτώς στον λόγο απόρριψης της αίτησής μου, αρνήθηκε, λέγοντάς μου πως η υποστήριξη είναι τηλεφωνική, και δεν υποχρεούται να απαντήσει γραπτώς. Εν συνεχεία λοιπόν έπραξα τα δέοντα.... Την σύνταξη μίας τετρασέλιδης επιστολής, με την ιδιότητά μου, το επάγγελμά μου, την όλη ιστορία με την συσκευή, την παράθεση των αναφορών από το διαδίκτυο για την συγκεκριμένη βλάβη, την έντονη δυσαρέσκειά μου για την συμπεριφορά της κυρίας προϊσταμένης, την ζημία που υφίσταμαι όντας 7 ημέρες χωρίς το κινητό, και επαναλαμβάνοντας συγχρόνως την απαίτησή μου για αντικατάσταση της συσκευής, και κοινοποιώντας την επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο CEO Samsung (προφανώς κάποιο επίπεδο πιο πάνω) και στην Samsung Europe. Και εν τέλει ζητώντας σε περίπτωση νέας απόρριψης του αιτήματος να μου απαντήσουν εγγράφως ώστε να προασπήσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής. Παράλληλα έγινε και επικοινωνία με το Plaisio (ως εταιρικοί πελάτες) για τις αντίστοιχες από μέρους τους ενέργειες για αντικατάσταση της συσκευής. Και χθες το μεσημέρι, επικοινώνησε μαζί μου από την Samsung έτερος προϊστάμενος, με ευγενικό ύφος και απολογούμενος για την συμπεριφορά της συναδέλφου του, αναφέροντάς μου πως έγινε εκ νέου αίτηση αντικατάστασης της συσκευής με συνημμένη την επιστολή μου η οποία έχει ληφθεί σοβαρά υπόψην, και με δεδομένη την θετική έκβασή της. Παράλληλα επικοινώνησαν μαζί μου και από το Plaisio, και οι οποίοι προς τιμή τους μου είπαν πως ακόμη και αν δεν εγκρίνει η Samsung την αντικατάσταση, θα αναλάβει την αντικατάσταση της συσκευής το Plaisio. Εν τέλει, σήμερα το μεσημέρι ενημερώθηκα να πάω την παλιά συσκευή σε ένα κατάστημα Plaisio και να παραλάβω μία νέα. H Samsung έχει πιστώσει από το πρωί στο Plaisio την αξία της συσκευής. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Android World
Κινητά Τηλέφωνα
[Επίσημο] Samsung Galaxy S24 Series
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…