Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Επιχείρηση: Argo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1056690735" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: Argo</strong></p><p></p><p>Tελικα τριτωσε το....κακο.</p><p>Μετα το καλο Gone Baby Gone και το κατωτερο σεναριακα-αλλα οχι σκηνοθετικα-The Town,το Argo ειναι η καλυτερη ταινια του Αφλεκ.</p><p>Ο οποιος δειχνει οτι κατεχει καλα τους κωδικες του κινηματογραφου.</p><p>Και αν οι προηγουμενες 2 ηταν υφολογικα και "κατασκευαστικα" κοντα στο στυλ του Κλιντ Ιστγουντ,στο Argo κανει μια θεαματικη στροφη προς το κινηματογραφικο στιλ των θριλερ των 70'ς του Αλαν Πακουλα και του Σιντνευ Πολλακ.</p><p>Και αποδεικνυεται πολυ καλος μαθητης αφου μας παραδιδει μια ταινια με αψογη αφηγηση,η οποια εξελισεται προοδευτικα και με το τελευταιο 20λεπτο να γκαζωνει,καρφωνοντας σε στο καθισμα.</p><p>Μεχρι εκεινη την ωρα θα σε εχει βαλει σε ενα πολιτικο κλιμα στο οποιο ο ιδιος ως σκηνοθετης θα ξεκαθαρισει τη σταση του στο πρωτο πενταλεπτο της ταινιας.</p><p>Εκει οπου με τη χρηση storyboards και voiceover θα επικρινει καθαρα την σταση των ΗΠΑ στο Ιραν,αφηνοντας μαλιστα σαφεις αιχμες για το ποσο κοντοφθαλμη ειναι αφου το αποτελεσμα τους γυρισε μπουμερανγκ.</p><p>Στη συνεχεια η ταινια αποστασιοποιειται απο την οποια πολιτικη (τουλαχιστον στα δικα μου ματια) και ασχολειται με το ανθρωπινο μερος,που ειναι η ιστορια καποιων ανθρωπων που βρεθηκαν μπλεγμενοι σε πολιτικα παιχνιδια,χωρις μαλιστα να εχουν λογο στα τεκταινομενα.Και αν καποια στιγμη ισως δημιουργηθει μια εντυπωση οτι οι Ιρανοι ειναι οι "κακοι" στην ιστορια,εξ'αιτιας της οργης τους,ο Αφλεκ θα την δικαιολογησει-την οργη-βαζοντας τους ιδιους τους γραφιαδες της CIA να μιλανε για τους βασανισμους του Σαχη.</p><p>Απο εκει και περα,αποστασιοποιειται οπως εγραψα,και θα χτισει την ιστορια του σαν ενα καθαρο θριλερ στο οποιο η αγωνια των ιδιων των πρωταγωνιστων για την τυχη τους,τροφοδοτει με κηροζινη την αφηγηση με το τελευταιο 20 λεπτο να σε απορροφα τελειως (ακομα και αν εισαι απο αυτους που εχουν ενστασεις).</p><p></p><p>Ο ιδιος ο Αφλεκ που κρατα και τον πρωταγωνιστικο ρολο,σοφα παιζει υποτονικα,αφου η ιστορια ειναι πιο σημαντικη απο τον ηρωα,και τονιζει ολους τους περιφερειακους χαρακτηρες.Οι οποιοι ειναι πολυ σωστα μοιρασμενοι και λαμπουν.Ο Brian Cranston στιβαρος οπως παντα και οι John Goodman και Alan Arkin κλεβουν την παρασταση δινοντας την χιουμοριστικη νοτα (αλλα και εναν καλως εννοουμενο κυνισμο που περιγραφει τους μηχανισμους του Χολιγουντ).</p><p>Η αναπαρασταση της εποχης ειναι υπεροχη,με το απαραιτητο ρετρο στις σωστες δοσεις και τις καλες επιλογες στη μουσικη να βοηθανε (και με το When the Levee Breaks των Led Zeppelin να παιζει ακριβως πριν ξεκινησει η "αποδραση" τονιζοντας τη σημασια της τελευταιας σεκανς).</p><p> </p><p>Ενα πολυ ωραιο δειγμα διασκεδασης και προβληματισμου αρκετα κοντα σ'αυτο που πετυχαιναν οι ταινιες του 70 και με πολυ καλη σκηνοθετικη δουλεια απο τον Αφλεκ ο οποιος γινεται απο ταινια σε ταινια ολο και καλυτερος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1056690735, member: 13768"] [b]Απάντηση: Argo[/b] Tελικα τριτωσε το....κακο. Μετα το καλο Gone Baby Gone και το κατωτερο σεναριακα-αλλα οχι σκηνοθετικα-The Town,το Argo ειναι η καλυτερη ταινια του Αφλεκ. Ο οποιος δειχνει οτι κατεχει καλα τους κωδικες του κινηματογραφου. Και αν οι προηγουμενες 2 ηταν υφολογικα και "κατασκευαστικα" κοντα στο στυλ του Κλιντ Ιστγουντ,στο Argo κανει μια θεαματικη στροφη προς το κινηματογραφικο στιλ των θριλερ των 70'ς του Αλαν Πακουλα και του Σιντνευ Πολλακ. Και αποδεικνυεται πολυ καλος μαθητης αφου μας παραδιδει μια ταινια με αψογη αφηγηση,η οποια εξελισεται προοδευτικα και με το τελευταιο 20λεπτο να γκαζωνει,καρφωνοντας σε στο καθισμα. Μεχρι εκεινη την ωρα θα σε εχει βαλει σε ενα πολιτικο κλιμα στο οποιο ο ιδιος ως σκηνοθετης θα ξεκαθαρισει τη σταση του στο πρωτο πενταλεπτο της ταινιας. Εκει οπου με τη χρηση storyboards και voiceover θα επικρινει καθαρα την σταση των ΗΠΑ στο Ιραν,αφηνοντας μαλιστα σαφεις αιχμες για το ποσο κοντοφθαλμη ειναι αφου το αποτελεσμα τους γυρισε μπουμερανγκ. Στη συνεχεια η ταινια αποστασιοποιειται απο την οποια πολιτικη (τουλαχιστον στα δικα μου ματια) και ασχολειται με το ανθρωπινο μερος,που ειναι η ιστορια καποιων ανθρωπων που βρεθηκαν μπλεγμενοι σε πολιτικα παιχνιδια,χωρις μαλιστα να εχουν λογο στα τεκταινομενα.Και αν καποια στιγμη ισως δημιουργηθει μια εντυπωση οτι οι Ιρανοι ειναι οι "κακοι" στην ιστορια,εξ'αιτιας της οργης τους,ο Αφλεκ θα την δικαιολογησει-την οργη-βαζοντας τους ιδιους τους γραφιαδες της CIA να μιλανε για τους βασανισμους του Σαχη. Απο εκει και περα,αποστασιοποιειται οπως εγραψα,και θα χτισει την ιστορια του σαν ενα καθαρο θριλερ στο οποιο η αγωνια των ιδιων των πρωταγωνιστων για την τυχη τους,τροφοδοτει με κηροζινη την αφηγηση με το τελευταιο 20 λεπτο να σε απορροφα τελειως (ακομα και αν εισαι απο αυτους που εχουν ενστασεις). Ο ιδιος ο Αφλεκ που κρατα και τον πρωταγωνιστικο ρολο,σοφα παιζει υποτονικα,αφου η ιστορια ειναι πιο σημαντικη απο τον ηρωα,και τονιζει ολους τους περιφερειακους χαρακτηρες.Οι οποιοι ειναι πολυ σωστα μοιρασμενοι και λαμπουν.Ο Brian Cranston στιβαρος οπως παντα και οι John Goodman και Alan Arkin κλεβουν την παρασταση δινοντας την χιουμοριστικη νοτα (αλλα και εναν καλως εννοουμενο κυνισμο που περιγραφει τους μηχανισμους του Χολιγουντ). Η αναπαρασταση της εποχης ειναι υπεροχη,με το απαραιτητο ρετρο στις σωστες δοσεις και τις καλες επιλογες στη μουσικη να βοηθανε (και με το When the Levee Breaks των Led Zeppelin να παιζει ακριβως πριν ξεκινησει η "αποδραση" τονιζοντας τη σημασια της τελευταιας σεκανς). Ενα πολυ ωραιο δειγμα διασκεδασης και προβληματισμου αρκετα κοντα σ'αυτο που πετυχαιναν οι ταινιες του 70 και με πολυ καλη σκηνοθετικη δουλεια απο τον Αφλεκ ο οποιος γινεται απο ταινια σε ταινια ολο και καλυτερος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Επιχείρηση: Argo
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…