Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ενημερωση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mr_rebelos" data-source="post: 1056094955" data-attributes="member: 804"><p>Δημήτρη θα μου επιτρέψεις να επιμείνω λίγο. </p><p></p><p>Να επισημάνω πρώτα ότι στο Άρθρο 3 παράγραφο 4 αναφέρει:</p><p></p><p><em>"Ό όρος <δωρεάν> στις παραγράφους 2 και 3 αναφέρεται στα απαραίτητα έξοδα που συνεπάγεται η αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού <strong><u>ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ </u></strong>, το εργατικό κόστος και το κόστος των αγαθών."</em></p><p></p><p></p><p>Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσεις να σου αναφέρουν συγκεκριμένο κομμάτι της οδηγίας του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου που να νομιμοποιεί την θέση του καταστήματος. </p><p>Όπως καταλαβαίνεις αν δεν αναφέρεται στην οδηγία μέσα και είναι απλά θέση του καταστήματος, τότε μιλάμε για άρνηση συμμόρφωσης απέναντι στην οδηγία (με ότι συνέπειες μπορεί να συνεπάγεται αυτό πχ καταγγελια στο <a href="http://www.dolceta.eu/greece/Mod1/%CE%A4%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF.html" target="_blank">Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη</a>).</p><p></p><p>Ξαναγράφω εδώ κάτι που έγραψα και παραπάνω. Ακόμα και αν η Γερμανική νομοθεσία δεν του επιβάλει (προφανώς μέσα στην Γερμανία) την κάλυψη αυτών των εξόδων, είναι υποχρεωμένος να εναρμονιστει πληρως με την Ευρωπαικη οδηγια (από τη στιγμή που επιθυμεί να πουλάει σε όλη την Ευρώπη και να μην περιορίζετε εντός Γερμανικών συνόρων) η οποια υπερισχύει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mr_rebelos, post: 1056094955, member: 804"] Δημήτρη θα μου επιτρέψεις να επιμείνω λίγο. Να επισημάνω πρώτα ότι στο Άρθρο 3 παράγραφο 4 αναφέρει: [I]"Ό όρος <δωρεάν> στις παραγράφους 2 και 3 αναφέρεται στα απαραίτητα έξοδα που συνεπάγεται η αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού [B][U]ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ [/U][/B], το εργατικό κόστος και το κόστος των αγαθών."[/I] Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσεις να σου αναφέρουν συγκεκριμένο κομμάτι της οδηγίας του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου που να νομιμοποιεί την θέση του καταστήματος. Όπως καταλαβαίνεις αν δεν αναφέρεται στην οδηγία μέσα και είναι απλά θέση του καταστήματος, τότε μιλάμε για άρνηση συμμόρφωσης απέναντι στην οδηγία (με ότι συνέπειες μπορεί να συνεπάγεται αυτό πχ καταγγελια στο [URL="http://www.dolceta.eu/greece/Mod1/%CE%A4%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF.html"]Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη[/URL]). Ξαναγράφω εδώ κάτι που έγραψα και παραπάνω. Ακόμα και αν η Γερμανική νομοθεσία δεν του επιβάλει (προφανώς μέσα στην Γερμανία) την κάλυψη αυτών των εξόδων, είναι υποχρεωμένος να εναρμονιστει πληρως με την Ευρωπαικη οδηγια (από τη στιγμή που επιθυμεί να πουλάει σε όλη την Ευρώπη και να μην περιορίζετε εντός Γερμανικών συνόρων) η οποια υπερισχύει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ενημερωση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…