Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ενημερωση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mr_rebelos" data-source="post: 1056073212" data-attributes="member: 804"><p>Φίλε Δημήτρη. Από τη στιγμή που ανέλαβες να εκπροσωπείς το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι υποχρέωση μου να ζητήσω να μας ενημερώσεις επίσημα για την θέση του καταστήματος σε σχέση με την εγγύηση και κυρίως με τα μεταφορικά.</p><p></p><p>Είναι γνωστή η πολιτική του καταστήματος ότι ,με βάση την Γερμανική νομοθεσία, δεν έχει καμία υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα της αποστολής του αντικειμένου από Ελλάδα προς Γερμανία αλλά έχει την υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου αντικείμενου από Γερμανία προς Ελλάδα.</p><p></p><p>Όμως από τη στιγμή που επιθυμεί να εμπορεύεται και εκτός Γερμανίας είναι υποχρεωμένος εναρμονιστεί πλήρως με την Ευρωπαική οδηγία η οποια υπερισχύει. Αυτή αναγράφει ρητά ότι ακόμα και αν έχει προσυμφωνηθεί κάτι διαφορετικό κατά την αγορα, υπερισχύει ότι αναγράφεται στην οδηγία ακόμα και εάν εχει δωθεί διαφορετική γραπτή εγγύηση.</p><p></p><p>Όπως λοιπόν μπορείς να διαβάσεις και στα συννημένα (ΟΔΗΓΙΑ 1999/44/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 25ης Μαΐου 1999 σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών) αναφέρεται ρητά ότι όλα τα εξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πωλητής ο οποίος είναι και ο μόνος υπευθυνος για να καλύψει την επισκευή του αντικειμένου. </p><p></p><p></p><p><em></em></p><p><em>εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή</em></p><p><em>του παραγωγού προς τον καταναλωτή, <u>χωρίς επιπλέον επι-</u></em></p><p><em><u>βάρυνση</u>, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για</em></p><p><em>αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο</em></p><p><em>του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλω-</em></p><p><em>τικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέ-</em></p><p><em>ρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση·</em></p><p></p><p></p><p>Θα ήθελα λοιπόν μια τοποθέτηση στο συγκεκριμένο θέμα για να γνωρίζουν και τα μέλη του AVCLUB τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν στο θέμα της εγγύησης.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mr_rebelos, post: 1056073212, member: 804"] Φίλε Δημήτρη. Από τη στιγμή που ανέλαβες να εκπροσωπείς το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι υποχρέωση μου να ζητήσω να μας ενημερώσεις επίσημα για την θέση του καταστήματος σε σχέση με την εγγύηση και κυρίως με τα μεταφορικά. Είναι γνωστή η πολιτική του καταστήματος ότι ,με βάση την Γερμανική νομοθεσία, δεν έχει καμία υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα της αποστολής του αντικειμένου από Ελλάδα προς Γερμανία αλλά έχει την υποχρέωση να καλύψει τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου αντικείμενου από Γερμανία προς Ελλάδα. Όμως από τη στιγμή που επιθυμεί να εμπορεύεται και εκτός Γερμανίας είναι υποχρεωμένος εναρμονιστεί πλήρως με την Ευρωπαική οδηγία η οποια υπερισχύει. Αυτή αναγράφει ρητά ότι ακόμα και αν έχει προσυμφωνηθεί κάτι διαφορετικό κατά την αγορα, υπερισχύει ότι αναγράφεται στην οδηγία ακόμα και εάν εχει δωθεί διαφορετική γραπτή εγγύηση. Όπως λοιπόν μπορείς να διαβάσεις και στα συννημένα (ΟΔΗΓΙΑ 1999/44/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 25ης Μαΐου 1999 σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών) αναφέρεται ρητά ότι όλα τα εξοδα αποστολής τα αναλαμβάνει ο πωλητής ο οποίος είναι και ο μόνος υπευθυνος για να καλύψει την επισκευή του αντικειμένου. [I] εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή του παραγωγού προς τον καταναλωτή, [U]χωρίς επιπλέον επι- βάρυνση[/U], για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλω- τικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέ- ρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση·[/I] Θα ήθελα λοιπόν μια τοποθέτηση στο συγκεκριμένο θέμα για να γνωρίζουν και τα μέλη του AVCLUB τι θα έχουν να αντιμετωπίσουν στο θέμα της εγγύησης. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Αγορά Ενισχυτή – Ηχείων – Καλωδίων
Ενημερωση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…