Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ελληνικό Hi-end και οι πειρασμοί του Αγ.Αντωνίου
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ln()" data-source="post: 121646" data-attributes="member: 2297"><p>Είναι όμως ο δυνατός κρίκος; </p><p></p><p>Από ένα σημείο και πέρα, κάθε μικρή βελτίωση κοστίζει πολλά λεφτά. Ίσως τό όριο του High End είναι αυτό το σημείο. Το πρόβλημα είναι πού ορίζει ο καθένας μας αυτό τη σημείο. Αν μπορέσουμε να είμαστε αντικειμενικοί σε αυτό το σημείο, θα λύνονταν αυτόματα το πρόβλημα του τι είναι High End.</p><p></p><p>Για να γυρίσω στην αυτοκινητιστική παρομοίωση, αν κάποιοι αγόραζαν αυτοκίνητα με τα κριτήρια του BS, η αγορά δεν θα είχε παρά μόνο Hyundai, άντε και Kia. Και το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινήτου δεν διαφοροποιείται τόσο πολύ με το μέγεθος... Και για να απαντήσω και στα περί μηχανικών και συναρμολογητών, και όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι συναρμολογημένα από εξαρτήματα που στην πλειοψηφία τους είναι εξελιγμένα από υποκατασκευαστές και που συχνά είναι κοινά και σε τελείως διαφορετικά μοντέλα-εταιρίες-χώρες.</p><p></p><p>Υπό το αυτοκινητικό πρίσμα των προδιαγραφών η BMW μου είναι πεταμένα λεφτά. Βαριά, αδύναμη, άσχημη και με μάλλον απλό εξοπλισμό. Αλλά έχει μια αίσθηση στο οδήγημα που με έκανε να την προτιμήσω από άλλα αυτοκίνητα που υπερείχαν στα χαρτιά. Ναι, το ταπεινό και γέρικο Citroen ZX της οικογένειας έχει κάτι από αυτή την αίσθηση. Μια αίσθηση που λείπει από τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. </p><p></p><p>Εκεί παίζεται σε μεγάλο βαθμό η <em>μουσική</em> εμπειρία της <em>ηχητικής</em> αναπαραγωγής. Μέσα στην πόλη θα προτιμούσα ένα Matiz. Γενικά προτιμώ το λεωφορείο από το να βάλω την BMW στα στενά και να ψάχνω γύρω-γύρω να παρκάρω. Μα επειδή με βολεύει και με εξυπηρετεί και κάνω τη δουλειά μου και είναι και φτηνό σημαίνει ότι θα αφήσω την BMW για χάρη του;</p><p></p><p>Υ.Γ. Τα πίσω φανάρια της BMW μου είναι φτιαγμένα από το ίδιο εργοστάσιο που φτιάχνει και τα πίσω φανάρια της Hyundai. Αν χρησιμοποιείσε το Zoran ένας κατασκευαστής όπως η Musical Fidelity σημαίνει ότι έχει την ίδια τεχνογνωσία με την Blue Sky;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ln(), post: 121646, member: 2297"] Είναι όμως ο δυνατός κρίκος; Από ένα σημείο και πέρα, κάθε μικρή βελτίωση κοστίζει πολλά λεφτά. Ίσως τό όριο του High End είναι αυτό το σημείο. Το πρόβλημα είναι πού ορίζει ο καθένας μας αυτό τη σημείο. Αν μπορέσουμε να είμαστε αντικειμενικοί σε αυτό το σημείο, θα λύνονταν αυτόματα το πρόβλημα του τι είναι High End. Για να γυρίσω στην αυτοκινητιστική παρομοίωση, αν κάποιοι αγόραζαν αυτοκίνητα με τα κριτήρια του BS, η αγορά δεν θα είχε παρά μόνο Hyundai, άντε και Kia. Και το κόστος κατασκευής ενός αυτοκινήτου δεν διαφοροποιείται τόσο πολύ με το μέγεθος... Και για να απαντήσω και στα περί μηχανικών και συναρμολογητών, και όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι συναρμολογημένα από εξαρτήματα που στην πλειοψηφία τους είναι εξελιγμένα από υποκατασκευαστές και που συχνά είναι κοινά και σε τελείως διαφορετικά μοντέλα-εταιρίες-χώρες. Υπό το αυτοκινητικό πρίσμα των προδιαγραφών η BMW μου είναι πεταμένα λεφτά. Βαριά, αδύναμη, άσχημη και με μάλλον απλό εξοπλισμό. Αλλά έχει μια αίσθηση στο οδήγημα που με έκανε να την προτιμήσω από άλλα αυτοκίνητα που υπερείχαν στα χαρτιά. Ναι, το ταπεινό και γέρικο Citroen ZX της οικογένειας έχει κάτι από αυτή την αίσθηση. Μια αίσθηση που λείπει από τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Εκεί παίζεται σε μεγάλο βαθμό η [I]μουσική[/I] εμπειρία της [I]ηχητικής[/I] αναπαραγωγής. Μέσα στην πόλη θα προτιμούσα ένα Matiz. Γενικά προτιμώ το λεωφορείο από το να βάλω την BMW στα στενά και να ψάχνω γύρω-γύρω να παρκάρω. Μα επειδή με βολεύει και με εξυπηρετεί και κάνω τη δουλειά μου και είναι και φτηνό σημαίνει ότι θα αφήσω την BMW για χάρη του; Υ.Γ. Τα πίσω φανάρια της BMW μου είναι φτιαγμένα από το ίδιο εργοστάσιο που φτιάχνει και τα πίσω φανάρια της Hyundai. Αν χρησιμοποιείσε το Zoran ένας κατασκευαστής όπως η Musical Fidelity σημαίνει ότι έχει την ίδια τεχνογνωσία με την Blue Sky; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ελληνικό Hi-end και οι πειρασμοί του Αγ.Αντωνίου
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…