Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Εκπτώσεις-Προσφορές.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058953716" data-attributes="member: 4916"><p>Δυστυχώς τα ίδια είχαν κάνει και με μένα πέρσι το Σεπτέμβριο σε ανάλογη φάση. Είχα παραγγείλει και προπληρώσει μέσω κάρτας αρχές Σεπτέμβρη κάποια ψιλικά/αναλώσιμα της Stanley που είχαν βγάλει σε χαμηλές τιμές στο σάιτ τους (τρυπάνια, bits κλπ). αξίας γύρω στα 23 ευρώ αν θυμάμαι. Όλα τα προιόντα φαίνονταν "άμεσα διαθέσιμα" και μάλιστα και σε φυσικά καταστήματα τα πιο πολλά (και κάποια άλλα μόνο για ηλ. αγορά μέσω του σάιτ).</p><p>Περνάνε πάνω από 20 μέρες και δεν έχω καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας. Γύρω στις 23 Σεπτέμβρη τους παίρνω τηλέφωνο, και με τα πολλά μου λένε ότι "η παραγγελία σας ακυρώθηκε χθες και σήμερα θα δώσουμε εντολή στην τράπεζα της κάρτας σας να σας επιστραφεί το ποσό που πληρώσατε.</p><p>Μετά από 2-3 μέρες όντως μπήκαν τα χρήματα, το θέμα ωστόσο είναι ότι οι τύποι φάνηκαν στην καλύτερη ερασιτέχνες του κερατά και στη χειρότερη απατεώνες, και δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν οι ίδιοι τον πελάτη, δηλαδή εμένα, που έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου ότι σε παραγγελία με προιόντα "άμεσα διαθέσιμα" δεν υπήρχε τίποτα και θα γινόταν ακύρωση...</p><p>Βγάλτε συμπεράσματα για τον τρόπο διαχείρισης του eshop τους, ιδίως μετά και από την ανάλογη εμπειρία του Σωκράτη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058953716, member: 4916"] Δυστυχώς τα ίδια είχαν κάνει και με μένα πέρσι το Σεπτέμβριο σε ανάλογη φάση. Είχα παραγγείλει και προπληρώσει μέσω κάρτας αρχές Σεπτέμβρη κάποια ψιλικά/αναλώσιμα της Stanley που είχαν βγάλει σε χαμηλές τιμές στο σάιτ τους (τρυπάνια, bits κλπ). αξίας γύρω στα 23 ευρώ αν θυμάμαι. Όλα τα προιόντα φαίνονταν "άμεσα διαθέσιμα" και μάλιστα και σε φυσικά καταστήματα τα πιο πολλά (και κάποια άλλα μόνο για ηλ. αγορά μέσω του σάιτ). Περνάνε πάνω από 20 μέρες και δεν έχω καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας. Γύρω στις 23 Σεπτέμβρη τους παίρνω τηλέφωνο, και με τα πολλά μου λένε ότι "η παραγγελία σας ακυρώθηκε χθες και σήμερα θα δώσουμε εντολή στην τράπεζα της κάρτας σας να σας επιστραφεί το ποσό που πληρώσατε. Μετά από 2-3 μέρες όντως μπήκαν τα χρήματα, το θέμα ωστόσο είναι ότι οι τύποι φάνηκαν στην καλύτερη ερασιτέχνες του κερατά και στη χειρότερη απατεώνες, και δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν οι ίδιοι τον πελάτη, δηλαδή εμένα, που έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου ότι σε παραγγελία με προιόντα "άμεσα διαθέσιμα" δεν υπήρχε τίποτα και θα γινόταν ακύρωση... Βγάλτε συμπεράσματα για τον τρόπο διαχείρισης του eshop τους, ιδίως μετά και από την ανάλογη εμπειρία του Σωκράτη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Εκπτώσεις-Προσφορές.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…