Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Εγγύηση "Πλαίσιο"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="YannisA" data-source="post: 1056573725" data-attributes="member: 7492"><p><strong>Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Έτρεξα λοιπον το διαγνωστικό της WD (χθές Κυριακή).</p><p>Με το που ανοίγει το πρόγραμμα, βγάζει το δίσκο με κόκκινο "Χ" κα "FAIL"</p><p>Το παράθυρο του προγράμματος, έχει 4 επιλογές:</p><p>1. Quick Test</p><p>2. Extended Test</p><p>3. Write zeros</p><p>4. View Test results</p><p></p><p>To '1' δεν εκτελείται. Σταματάει μετα από λίγο, με λάθος.</p><p>Το '2' ξεκίνησε με εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης 48 ώρες (το άφησα να δώ τί θα κάνει). Σήμερα (Δευτέρα πρωί) μετά από 24 ώρες που έτρεχε το πρόγραμμα της WD, ο εκτιμώμενος χρόνος ήταν 118 ώρες, οπότε πάτησα το Cancel. Έβγαλε ένα παράθυρο ότι βρέθηκαν errors και είχε την επιλογή "Try to repair". Έκανα κλικ πάνω σ' αυτή, μου είπε "repaired".</p><p></p><p>Αποσύνδεσα το δίσκο, τον ξανασύνδεσα και ξαναέτρεξα το πρόγραμμα της WD. </p><p>Έβγαλε ακριβώς τα ίδια, όπως παραπάνω (δηλ. κόκκινο "X" και "FAIL").</p><p></p><p>Τον πήρα μαζί με την απόδειξη αγοράς και τον πήγα στο Πλαίσιο Γλυφάδας, απ' όπου τον είχα αγοράσει.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Πριν λίγο (4 ώρες μετά που τον άφησα στο Πλαίσιο), έλαβα SMS να τον παραλάβω γιατί έχει "επισκευαστεί".</p><p></p><p>Σημ. ο δίσκος (2Tb) είναι σε WHS και κρατάει αρκετά data. Έχασα κάποια backups με τη προηγούμενη συμπεριφορά του, όχι όλα βέβαια. Τί σημαίνει "έχει επισκευαστεί" και τί εγγύηση θα έχω?</p><p></p><p>Κάποιο σχόλιο?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YannisA, post: 1056573725, member: 7492"] [b]Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"[/b] Έτρεξα λοιπον το διαγνωστικό της WD (χθές Κυριακή). Με το που ανοίγει το πρόγραμμα, βγάζει το δίσκο με κόκκινο "Χ" κα "FAIL" Το παράθυρο του προγράμματος, έχει 4 επιλογές: 1. Quick Test 2. Extended Test 3. Write zeros 4. View Test results To '1' δεν εκτελείται. Σταματάει μετα από λίγο, με λάθος. Το '2' ξεκίνησε με εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης 48 ώρες (το άφησα να δώ τί θα κάνει). Σήμερα (Δευτέρα πρωί) μετά από 24 ώρες που έτρεχε το πρόγραμμα της WD, ο εκτιμώμενος χρόνος ήταν 118 ώρες, οπότε πάτησα το Cancel. Έβγαλε ένα παράθυρο ότι βρέθηκαν errors και είχε την επιλογή "Try to repair". Έκανα κλικ πάνω σ' αυτή, μου είπε "repaired". Αποσύνδεσα το δίσκο, τον ξανασύνδεσα και ξαναέτρεξα το πρόγραμμα της WD. Έβγαλε ακριβώς τα ίδια, όπως παραπάνω (δηλ. κόκκινο "X" και "FAIL"). Τον πήρα μαζί με την απόδειξη αγοράς και τον πήγα στο Πλαίσιο Γλυφάδας, απ' όπου τον είχα αγοράσει. Πριν λίγο (4 ώρες μετά που τον άφησα στο Πλαίσιο), έλαβα SMS να τον παραλάβω γιατί έχει "επισκευαστεί". Σημ. ο δίσκος (2Tb) είναι σε WHS και κρατάει αρκετά data. Έχασα κάποια backups με τη προηγούμενη συμπεριφορά του, όχι όλα βέβαια. Τί σημαίνει "έχει επισκευαστεί" και τί εγγύηση θα έχω? Κάποιο σχόλιο? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Εγγύηση "Πλαίσιο"
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…