Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Δυσλειτουργία καινούργιας Web Camera. Βοήθεια ευπρόσδεκτη.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Παναγιώτης Μελάς" data-source="post: 1058656249" data-attributes="member: 399"><p>Καλημέρα σε όλους και πάλι.</p><p>Επαναφέρω στην επικαιρότητα το νήμα για ένα απλό λόγο. Πριν τον αναφέρω, πρέπει να σημειώσω ότι η καινούργια κάμερα <a href="https://www.sricam.com/product/id/dba1b11ce47641e4a8094683c838ff43.html" target="_blank">Sri Home SH004</a>, που γράφω στο προηγούμενο μήνυμά μου, όταν εγκαταστάθηκε, την δοκίμασα και λειτούργησε κανονικά σε τρία διαφορετικά προγράμματα, το Skype, το Viber (για PC) και το Zoom. Έτσι θεώρησα ότι το θέμα μου είχε βρει τη λύση του.</p><p></p><p>Χθες όμως, που έπρεπε η γυναίκα μου να παρακολουθήσει ένα διαδικτυακό "μάθημα" μέσω Zoom, και προκειμένου να μην ενοχληθεί από άλλους, προσπαθήσαμε να συνδεθούμε στο πάνελ του μαθήματος με το δικό μου PC και φυσικά με χρήση της εν λόγω καινούργιας κάμερας. Στάθηκε όμως αδύνατο, το PC δεν την "έβλεπε" και φυσικά δεν "έβλεπε" και το μικρόφωνό της, όσες προσπάθειες κι αν έκανα (αλλαγή θύρας USB πάνω σε ένα USB Hub 3.0, επανεκκίνηση του PC κλπ.). Και τελικά, αναγκάστηκε να παρακολουθήσει το μάθημα και μάλιστα καθυστερημένα κατά περίπου 5 λεπτά, από ένα μικρό laptop, το οποίο λειτούργησε κανονικά και χωρίς προβλήματα.</p><p></p><p>Να σημειώσω ότι το PC μου, στο οποίο είχα εγκαταστήσει την καινούργια κάμερα, αποτελείται από ένα σχετικά σύγχρονο και αρκετά "δυνατό" hardware, που μέχρι σήμερα δεν με έχει απογοητεύσει.</p><p>Ενδεικτικά:</p><p>Μητρική: Asus Z-170 Pro</p><p>CPU: Intel i7-6700k (Skylake)</p><p>System Disk: Samsung M.2 SSD 960 Evo 250GB MZ-V6E250BW</p><p>GPU: AMD-Sapphire Radeon RX 570 NITRO+ 8GB</p><p>RAM: G.Skill F4-3200C16Q-32GTZ, TridentZ, DDR4-3200, 32GB</p><p>Λειτουργικό: Windows 10 Pro 64-bit Version 20H2</p><p>κλπ.</p><p></p><p>Σήμερα το πρωί προσπάθησα πάλι να ανακαλύψω τι φταίει. Ξεκίνησα το PC, έκανα πάλι όλες τις ενεδεδειγμένες προσπάθειες και ελέγχους, αλλά η κάμερα δεν λειτουργούσε, το PC αρνιόταν να την "δει". Πουθενά, ούτε στο Control Panel, ούτε στα Settings των Windows, δεν έλεγε να πει το παρών. Την έβγαλα και την δοκίμασα σε ένα άλλο PC, με υποδεέστερο και λίγο παλιότερο hardware (μητρική Gigabyte GA-Z87-D3HP, CPU Intel i5-4690K, Devil's Canyon, RAM DDR-3 24GB κλπ. και με το ίδιο λειτουργικό). Την είδε αμέσως και λειτούργησε κανονικά, που την δοκίμασα στο Skype.</p><p></p><p>Στη συνέχεια, και αφού βεβαιώθηκα ότι δεν έφταιγε η κάμερα, είπα να την ξαναδοκιμάσω στο PC, από το οποίο την είχα βγάλει. Έτσι, αφαίρεσα από τις θύρες USB 2.0 το πληκτρολόγιο και το ποντίκι, με τα οποία λειτουργούσα το PC, τα συνέδεσα στο εξωτερικό USB Hub 3.0, που το έχω ήδη συνδεδεμένο από παλιότερα σε μια θύρα USB 3.0 της μητρικής, για να λειτουργώ εξωτερικές συσκευές, και άφησα ελεύθερες τις δυο θύρες USB 2.0 της μητρικής. Ξεκίνησα το PC, το άφησα να μπουτάρει κανονικά στα Windows και μετά συνέδεσα την κάμερα σε μια από τις δυο ελεύθερες θύρες USB 2.0 της μητρικής.</p><p></p><p>Σε λίγα δευτερόλεπτα είδε την κάμερα κανονικά και την λειτούργησα άμεσα σε Skype και σε Zoom!!</p><p></p><p>Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σε τι μπορεί να οφείλεται αυτή η περίεργη και ανεξήγητη συμπεριφορά;</p><p>Και αν μου ξανασυμβεί, τι κάνω;</p><p>Μια από τα ίδια (αφαίρεση - επανεκκίνηση - αλλαγή θύρας USB);</p><p></p><p>Ευχαριστώ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Παναγιώτης Μελάς, post: 1058656249, member: 399"] Καλημέρα σε όλους και πάλι. Επαναφέρω στην επικαιρότητα το νήμα για ένα απλό λόγο. Πριν τον αναφέρω, πρέπει να σημειώσω ότι η καινούργια κάμερα [URL='https://www.sricam.com/product/id/dba1b11ce47641e4a8094683c838ff43.html']Sri Home SH004[/URL], που γράφω στο προηγούμενο μήνυμά μου, όταν εγκαταστάθηκε, την δοκίμασα και λειτούργησε κανονικά σε τρία διαφορετικά προγράμματα, το Skype, το Viber (για PC) και το Zoom. Έτσι θεώρησα ότι το θέμα μου είχε βρει τη λύση του. Χθες όμως, που έπρεπε η γυναίκα μου να παρακολουθήσει ένα διαδικτυακό "μάθημα" μέσω Zoom, και προκειμένου να μην ενοχληθεί από άλλους, προσπαθήσαμε να συνδεθούμε στο πάνελ του μαθήματος με το δικό μου PC και φυσικά με χρήση της εν λόγω καινούργιας κάμερας. Στάθηκε όμως αδύνατο, το PC δεν την "έβλεπε" και φυσικά δεν "έβλεπε" και το μικρόφωνό της, όσες προσπάθειες κι αν έκανα (αλλαγή θύρας USB πάνω σε ένα USB Hub 3.0, επανεκκίνηση του PC κλπ.). Και τελικά, αναγκάστηκε να παρακολουθήσει το μάθημα και μάλιστα καθυστερημένα κατά περίπου 5 λεπτά, από ένα μικρό laptop, το οποίο λειτούργησε κανονικά και χωρίς προβλήματα. Να σημειώσω ότι το PC μου, στο οποίο είχα εγκαταστήσει την καινούργια κάμερα, αποτελείται από ένα σχετικά σύγχρονο και αρκετά "δυνατό" hardware, που μέχρι σήμερα δεν με έχει απογοητεύσει. Ενδεικτικά: Μητρική: Asus Z-170 Pro CPU: Intel i7-6700k (Skylake) System Disk: Samsung M.2 SSD 960 Evo 250GB MZ-V6E250BW GPU: AMD-Sapphire Radeon RX 570 NITRO+ 8GB RAM: G.Skill F4-3200C16Q-32GTZ, TridentZ, DDR4-3200, 32GB Λειτουργικό: Windows 10 Pro 64-bit Version 20H2 κλπ. Σήμερα το πρωί προσπάθησα πάλι να ανακαλύψω τι φταίει. Ξεκίνησα το PC, έκανα πάλι όλες τις ενεδεδειγμένες προσπάθειες και ελέγχους, αλλά η κάμερα δεν λειτουργούσε, το PC αρνιόταν να την "δει". Πουθενά, ούτε στο Control Panel, ούτε στα Settings των Windows, δεν έλεγε να πει το παρών. Την έβγαλα και την δοκίμασα σε ένα άλλο PC, με υποδεέστερο και λίγο παλιότερο hardware (μητρική Gigabyte GA-Z87-D3HP, CPU Intel i5-4690K, Devil's Canyon, RAM DDR-3 24GB κλπ. και με το ίδιο λειτουργικό). Την είδε αμέσως και λειτούργησε κανονικά, που την δοκίμασα στο Skype. Στη συνέχεια, και αφού βεβαιώθηκα ότι δεν έφταιγε η κάμερα, είπα να την ξαναδοκιμάσω στο PC, από το οποίο την είχα βγάλει. Έτσι, αφαίρεσα από τις θύρες USB 2.0 το πληκτρολόγιο και το ποντίκι, με τα οποία λειτουργούσα το PC, τα συνέδεσα στο εξωτερικό USB Hub 3.0, που το έχω ήδη συνδεδεμένο από παλιότερα σε μια θύρα USB 3.0 της μητρικής, για να λειτουργώ εξωτερικές συσκευές, και άφησα ελεύθερες τις δυο θύρες USB 2.0 της μητρικής. Ξεκίνησα το PC, το άφησα να μπουτάρει κανονικά στα Windows και μετά συνέδεσα την κάμερα σε μια από τις δυο ελεύθερες θύρες USB 2.0 της μητρικής. Σε λίγα δευτερόλεπτα είδε την κάμερα κανονικά και την λειτούργησα άμεσα σε Skype και σε Zoom!! Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σε τι μπορεί να οφείλεται αυτή η περίεργη και ανεξήγητη συμπεριφορά; Και αν μου ξανασυμβεί, τι κάνω; Μια από τα ίδια (αφαίρεση - επανεκκίνηση - αλλαγή θύρας USB); Ευχαριστώ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί PC και περιφερειακών
Δυσλειτουργία καινούργιας Web Camera. Βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…