Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="JohnJohn" data-source="post: 781786" data-attributes="member: 567"><p>για την 147/156 και το θέμα με τα πειράκια, δεν φταίνε οι βενζίνες. Ολα αυτά που λένε οι συναδελφοι στο διπλανό φορουμ ειναι επειδή τους έχουν φλωμώσει στο ψέμα. Αυτή η καραμέλα με τις βενζίνες ειναι μια σωτήρια δικαιολογία για τα εξουσιοδοτημένα να αποφεύγουν τις επισκευές εντός εγγύησης. Το πρόβλημα οφείλεται στην ευαισθησία του μεταβλητού χρονισμού που εντείνεται με μια ενδεχόμενη κακή λίπανση. Μετά από κάποιο διάστημα, αλλάζει το Κ του ελατηρίου που υπάρχει μέσα στον μηχανισμό του μεταβλητού, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει οπως πρέπει. Συνήθως αυτό προκύπτει αν το λιπαντικό ειναι κακής ποιότητας και παρεμβάλλονται δυο τρεις μερες χωρις το αυτοκίνητο να παρει μπροστά. Επειδη το πρόβλημα είναι γνωστό, η alfa εχει βγάλει κιτ επισκευής του μεταβλητού που κοστίζει περίπου 3 ευρώ,αλλάζοντας ουσιαστικά ένα ελατηριάκι! Σε κάθε αλλαγή ιμάντων είναι επιβεβλημένη και η επισκευή του μεταβλητού (εφόσον λύνεται ούτως ή άλλως για τους ιμάντες) χωρίς επι πλεον κόστος (ασχετα αν καποιοι αποκρύπτουν την υπαρξη του κιτ επισκευής για να χρεώσουν ολόκληρο μεταβλητό που κοστίζει πάνω απο 130 ευρώ (αν θυμαμαι καλα). Ο κύριος ένοχος για το πρόβλημα, δεν ειναι ο μεταβλητός ο ίδιος, αλλά τα κωλολάδια που βάζουν στα εξουσιοδοτημένα (selenia). Απαράδεκτο λάδι, το άλλαζα στις 5.000 χλμ (κι ας προβλέπεται η αλλαγή στις 20.000χλμ συμφωνα με το βιβλιαράκι) και ήταν στην αφή σκέτο νερό. Αν δεν λιπαινεται αποτελεσματικά ο μεταβλητός, το ελατηριάκι ζορίζεται και χάνει τα χαρακτηριστικά του. Από την στιγμή που άλλαξα τύπο λιπαντικού, σταμάτησαν και τα προβλήματα με τους μεταβλητους και μετα πειράκια και με όλα. Το agip που βάζω τώρα το αλλάζω στις 5.000χλμ και το λυπάται η ψυχή μου, ειναι σαν καινούργιο. Το πρόβλημα παρακάμπτεται και με αλλαγή χαρτογράφησης στην ecu, αλλά νομίζω ότι ειναι φτηνότερο το να προσέχει κανεις την λιπανση του μοτέρ. Φυσικά όλα αυτά τα γνωρίζουν στα εξουσιοδοτημένα, αλλά γιατι να σταματήσουμε τις βλάβες? να μείνουμε χωρίς δουλίτσα? Εμένα από τότε που βγήκε το αυτοκίνητο απο την εγγύηση, και έφυγα απο τα εξουσιοδοτημένα, το αυτοκίνητο βρήκε την υγειά του. Ολα σχεδον τα ευρωπαικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν προβλήματα αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι στο support, όχι στο προϊόν imho, και το έχω διαπιστώσει the hard way.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnJohn, post: 781786, member: 567"] για την 147/156 και το θέμα με τα πειράκια, δεν φταίνε οι βενζίνες. Ολα αυτά που λένε οι συναδελφοι στο διπλανό φορουμ ειναι επειδή τους έχουν φλωμώσει στο ψέμα. Αυτή η καραμέλα με τις βενζίνες ειναι μια σωτήρια δικαιολογία για τα εξουσιοδοτημένα να αποφεύγουν τις επισκευές εντός εγγύησης. Το πρόβλημα οφείλεται στην ευαισθησία του μεταβλητού χρονισμού που εντείνεται με μια ενδεχόμενη κακή λίπανση. Μετά από κάποιο διάστημα, αλλάζει το Κ του ελατηρίου που υπάρχει μέσα στον μηχανισμό του μεταβλητού, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει οπως πρέπει. Συνήθως αυτό προκύπτει αν το λιπαντικό ειναι κακής ποιότητας και παρεμβάλλονται δυο τρεις μερες χωρις το αυτοκίνητο να παρει μπροστά. Επειδη το πρόβλημα είναι γνωστό, η alfa εχει βγάλει κιτ επισκευής του μεταβλητού που κοστίζει περίπου 3 ευρώ,αλλάζοντας ουσιαστικά ένα ελατηριάκι! Σε κάθε αλλαγή ιμάντων είναι επιβεβλημένη και η επισκευή του μεταβλητού (εφόσον λύνεται ούτως ή άλλως για τους ιμάντες) χωρίς επι πλεον κόστος (ασχετα αν καποιοι αποκρύπτουν την υπαρξη του κιτ επισκευής για να χρεώσουν ολόκληρο μεταβλητό που κοστίζει πάνω απο 130 ευρώ (αν θυμαμαι καλα). Ο κύριος ένοχος για το πρόβλημα, δεν ειναι ο μεταβλητός ο ίδιος, αλλά τα κωλολάδια που βάζουν στα εξουσιοδοτημένα (selenia). Απαράδεκτο λάδι, το άλλαζα στις 5.000 χλμ (κι ας προβλέπεται η αλλαγή στις 20.000χλμ συμφωνα με το βιβλιαράκι) και ήταν στην αφή σκέτο νερό. Αν δεν λιπαινεται αποτελεσματικά ο μεταβλητός, το ελατηριάκι ζορίζεται και χάνει τα χαρακτηριστικά του. Από την στιγμή που άλλαξα τύπο λιπαντικού, σταμάτησαν και τα προβλήματα με τους μεταβλητους και μετα πειράκια και με όλα. Το agip που βάζω τώρα το αλλάζω στις 5.000χλμ και το λυπάται η ψυχή μου, ειναι σαν καινούργιο. Το πρόβλημα παρακάμπτεται και με αλλαγή χαρτογράφησης στην ecu, αλλά νομίζω ότι ειναι φτηνότερο το να προσέχει κανεις την λιπανση του μοτέρ. Φυσικά όλα αυτά τα γνωρίζουν στα εξουσιοδοτημένα, αλλά γιατι να σταματήσουμε τις βλάβες? να μείνουμε χωρίς δουλίτσα? Εμένα από τότε που βγήκε το αυτοκίνητο απο την εγγύηση, και έφυγα απο τα εξουσιοδοτημένα, το αυτοκίνητο βρήκε την υγειά του. Ολα σχεδον τα ευρωπαικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν προβλήματα αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι στο support, όχι στο προϊόν imho, και το έχω διαπιστώσει the hard way. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…