Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nbullamatsis" data-source="post: 780226" data-attributes="member: 2421"><p>Hallo Σπυρο,</p><p>Τι εγινε, ωραία πραματα βρηκαμε μια γωνια να λεμε...</p><p>Για τη Marenello λέει η Ferrari 50-50 με οδηγό, αλλά δε ξερω τι οδηγό εννοεί</p><p>το κιβώτιο πισω ειναι ενσωματωμμένο με το διαφορικό.</p><p>αλλά τι 50-50 αφου ειναι πάνω απο 1900κιλά...με οδηγό και μπετζινες</p><p>το 205 το 1,9 εχει δίκιο αν αφησεις το γκάζι ή πατήσεις φρένο σε στροφή σε εχει περάσει ο κώλος σου, θελει επιθετική οδηγηση και δυναμικό συμπεριφορά στις στροφές, δηλαδη να το κρατάς με γκαζι και τιμόνι</p><p>γιαυτό και η επιτυχία ήταν το rally με 1,3 κινητήρα.</p><p>Για να λέμε και ολη την αλήθεια τα τότε αυτοκίνητα ναι μεν ειχαν απίστευτες γεωμμετρίες αλλά τα σημερινά ειναι απίστευτα ακαμτα σαν αυτοφερόμενο κατι που βοηθά αφανταστα.</p><p></p><p>πω, πω τι μου θυμησες Delorean</p><p>Αυτός ηταν μηχανικός της GM και αποφασισε να παράγει στην βορεια Ιρλανδία αυτοκίνητα για την Αμερική.</p><p>Σχεδιο Giugiaro με βάση την Esprit που μολις ειχε φτιαξει, το 76 ο Delorean εφτιαξε το πρώτοτυπο του .</p><p>το πρωτο ειχε κινητήρα Citroen Wankel, ο οποίος αντικαταστήθηκε από τον V6συνεργασίας Peugeot-Renault-Volvo, με μάλιστα πρωτους του δικούς μου της Volvo να τον εχαν βγάλει στη παραγωγή πιο νωρις.</p><p>Απόδοση για το DeLorean Αμερική 170ΗΡ (καταλύτης γαρ) 200ΗΡ για Ευρώπη τα λίγα που δώθηκαν, με ψεκασμό Bosch. </p><p>Κιβώτιο Renault 5manual (από Alpine) ή 3auto τροποποιημένο για τοποθήτηση πίσω.</p><p>Ο Delorean τα εβγαλε στη παραγωγή το 81 μεχρι το τελου του 82 που τον συλαβανε για ναρκωτικά.</p><p>Το δικαστηριο τον αθώοσε αλλά η εταιρία χρεοκόπησε.</p><p>Κατασκευασε και τριά επίσχρυσα 24Κ, τα δύο ειναι σε μουσεία στην αμερική</p><p>Κατασκευαστηκαν συνολικά πάνω σπο 9000 κομματια με την εμπορική ονομασία DCM-!2 το 12 από τα 12.000$ που κόστιζε (τα χρυσα ειχαν 85.000$) </p><p>Μια που το εφερε η κουβέντα στο back to the future ο κινητήρας ντουμπλαριστηκε από V8 Porsche....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nbullamatsis, post: 780226, member: 2421"] Hallo Σπυρο, Τι εγινε, ωραία πραματα βρηκαμε μια γωνια να λεμε... Για τη Marenello λέει η Ferrari 50-50 με οδηγό, αλλά δε ξερω τι οδηγό εννοεί το κιβώτιο πισω ειναι ενσωματωμμένο με το διαφορικό. αλλά τι 50-50 αφου ειναι πάνω απο 1900κιλά...με οδηγό και μπετζινες το 205 το 1,9 εχει δίκιο αν αφησεις το γκάζι ή πατήσεις φρένο σε στροφή σε εχει περάσει ο κώλος σου, θελει επιθετική οδηγηση και δυναμικό συμπεριφορά στις στροφές, δηλαδη να το κρατάς με γκαζι και τιμόνι γιαυτό και η επιτυχία ήταν το rally με 1,3 κινητήρα. Για να λέμε και ολη την αλήθεια τα τότε αυτοκίνητα ναι μεν ειχαν απίστευτες γεωμμετρίες αλλά τα σημερινά ειναι απίστευτα ακαμτα σαν αυτοφερόμενο κατι που βοηθά αφανταστα. πω, πω τι μου θυμησες Delorean Αυτός ηταν μηχανικός της GM και αποφασισε να παράγει στην βορεια Ιρλανδία αυτοκίνητα για την Αμερική. Σχεδιο Giugiaro με βάση την Esprit που μολις ειχε φτιαξει, το 76 ο Delorean εφτιαξε το πρώτοτυπο του . το πρωτο ειχε κινητήρα Citroen Wankel, ο οποίος αντικαταστήθηκε από τον V6συνεργασίας Peugeot-Renault-Volvo, με μάλιστα πρωτους του δικούς μου της Volvo να τον εχαν βγάλει στη παραγωγή πιο νωρις. Απόδοση για το DeLorean Αμερική 170ΗΡ (καταλύτης γαρ) 200ΗΡ για Ευρώπη τα λίγα που δώθηκαν, με ψεκασμό Bosch. Κιβώτιο Renault 5manual (από Alpine) ή 3auto τροποποιημένο για τοποθήτηση πίσω. Ο Delorean τα εβγαλε στη παραγωγή το 81 μεχρι το τελου του 82 που τον συλαβανε για ναρκωτικά. Το δικαστηριο τον αθώοσε αλλά η εταιρία χρεοκόπησε. Κατασκευασε και τριά επίσχρυσα 24Κ, τα δύο ειναι σε μουσεία στην αμερική Κατασκευαστηκαν συνολικά πάνω σπο 9000 κομματια με την εμπορική ονομασία DCM-!2 το 12 από τα 12.000$ που κόστιζε (τα χρυσα ειχαν 85.000$) Μια που το εφερε η κουβέντα στο back to the future ο κινητήρας ντουμπλαριστηκε από V8 Porsche.... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…