Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nbullamatsis" data-source="post: 779944" data-attributes="member: 2421"><p>καλημέρα Σπύρο</p><p>Για τη Maranello πλακα εκανα...</p><p>Εχει να αντιμετωπίσει προβλήματα μετη φύση, ενα τόνο στο μπροστινο αξονα...:firstprize:</p><p>αυτο ειναι το πρόβλημα της οπως σε ολα τα θηρια με κινητήρα μπροστά, οσο πίσω και να τον βάλουν</p><p>τα υπόλοιπα ειναι ''μόντες'' που κάνουν τα εργοστάσια για τη ψευδεστηση,</p><p>καταλαβαίνεις οτι ενα αμάξι με 600κιλα μπροστα θέλει λιγότερη υποβοηθηση από ενα που εχει φόρτηση τόνο, βαλε και το 255 ελαστικό %$^$%</p><p>το Alfasud με το 205 παραδίδουν μαθηματα γεωμμετρίας σε ανατρησεις και σύστημα διευθυνσης, οπως οσο περιέργο και να σας ακούγετε ο V6 της Peugeot της δεκαετίας του 70 με μηδενικούς κραδασμούς.</p><p>Για οσους νομιζουν οτι τα τιμόνια των αυτοκινητων τους έχουν ακρίβεια ας οδηγησουν ενα καρτ</p><p>Για το μισάωρο στο Delta πρέπει να αναφερθεί οτι πηρε πάνω από χρόνο να σημειωσουμε πάνω στις ρυθμιζόμενες δοκούς της πίσω ανάρτησης που ειναι ιδανικά για κάθε διαδρομή ανάλογα βεβαια με το στυλ οδήγησης του καθε ενός</p><p>τι να κάνουμε εφυγε ο Σενα και αφησε εμενα</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nbullamatsis, post: 779944, member: 2421"] καλημέρα Σπύρο Για τη Maranello πλακα εκανα... Εχει να αντιμετωπίσει προβλήματα μετη φύση, ενα τόνο στο μπροστινο αξονα...:firstprize: αυτο ειναι το πρόβλημα της οπως σε ολα τα θηρια με κινητήρα μπροστά, οσο πίσω και να τον βάλουν τα υπόλοιπα ειναι ''μόντες'' που κάνουν τα εργοστάσια για τη ψευδεστηση, καταλαβαίνεις οτι ενα αμάξι με 600κιλα μπροστα θέλει λιγότερη υποβοηθηση από ενα που εχει φόρτηση τόνο, βαλε και το 255 ελαστικό %$^$% το Alfasud με το 205 παραδίδουν μαθηματα γεωμμετρίας σε ανατρησεις και σύστημα διευθυνσης, οπως οσο περιέργο και να σας ακούγετε ο V6 της Peugeot της δεκαετίας του 70 με μηδενικούς κραδασμούς. Για οσους νομιζουν οτι τα τιμόνια των αυτοκινητων τους έχουν ακρίβεια ας οδηγησουν ενα καρτ Για το μισάωρο στο Delta πρέπει να αναφερθεί οτι πηρε πάνω από χρόνο να σημειωσουμε πάνω στις ρυθμιζόμενες δοκούς της πίσω ανάρτησης που ειναι ιδανικά για κάθε διαδρομή ανάλογα βεβαια με το στυλ οδήγησης του καθε ενός τι να κάνουμε εφυγε ο Σενα και αφησε εμενα [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…