Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nbullamatsis" data-source="post: 778781" data-attributes="member: 2421"><p>Η ευθυγραμμιση ειναι επιστήμη</p><p>Ηπορει να την εφαρμόση όποιος εχει ασχοληθεί με τα ορια σε κλειστές διαδρομές εκτός απο τεχνικες γνωσεις.</p><p>Δε θελω να σας μπερδεψω με καστερ και καμπερ, θα σας πω το αποτελεσμα</p><p></p><p>Αν δειτε το αμάξι σε κατοψη με το πισω μερος σπο την μεριά σας, οι τροχοί σχηματίζουν ενα ορθογώνιο</p><p>Αυτο το ορθογώνιο δεν ειναι στην ουσία ορθογώνιο αλλα τραπέζιο.</p><p>εξαρτάται κατά βάση από τα μετατρόχια (την απόσταση των μουαγιέ μεταξύ δύο τροχών του ιδιου άξονα), το offset της ζάντας και μικρορυθμίσεις στην ανάρτηση</p><p>Τα σημερινά αυτοκίνητα για ασφάλεια που σαν αποτελεσμα εχει και ''τεμπέλικη'' συμπεριφορά εχουν τετοια γεωμμετρία και σχηματίζουν τραπέζιο με μεγαλύτερη πλευρά τη μπροστινή. </p><p>Αυτό βοηθάει πολύ στη ευθεία με πολλά χλμ αλλά σε κλειστές στροφές πετάει μούτρα (εκτός πισωκίνητου)</p><p>Τζον δε σου εκανε μαγια ο παιχτης στο ''ανοιξε'' λίγο, έτσι ειναι ο όρος</p><p>ειναι πιο σταθερο στην ευθεία και επειδη μιλάμε για μικρορυθμίσεις και εμπειρία του παίχτη που δε στο ανοιξε τόσο οσο να σου φαινεται άμεσα στις στροφές.</p><p></p><p>Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (δεν μιλάμε για αμορτισέρ αλλά για πλήρως ρυθμιζόμενες γωνίες καμπέρ και κάστερ από μαμα), παλιά με δύο Delta που ειχα '88 και '90 με δύο δεκαράκια το εκανες για ταξίδι ή για στροφές σε μιση ώρα χωρίς ευθυγράμμιση....μακράν ο ιταλός</p><p></p><p>Δεν ειναι μεγάλη μαλακία αυτο με τα σημερινά αυτοκίνητα, της σειράς τουλάχιστο, που δεν εχεις καμια αισθηση στο τιμόνι????</p><p>Σπύρο ολά τα υδραυλικά μπουρδέλα ειναι και τα ηλεκτρικά και αυτά πιο σκατα είναι, αποστειρωμένα πραματα, μονο οσα πάνω απο κάποια ταχύτητα αποβάλλουν τελείως την υποβοήθηση</p><p>To Maranello καλά πάει αλλά εκει πατε ολοι με 110, πάνω απο 200 στρώνει</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nbullamatsis, post: 778781, member: 2421"] Η ευθυγραμμιση ειναι επιστήμη Ηπορει να την εφαρμόση όποιος εχει ασχοληθεί με τα ορια σε κλειστές διαδρομές εκτός απο τεχνικες γνωσεις. Δε θελω να σας μπερδεψω με καστερ και καμπερ, θα σας πω το αποτελεσμα Αν δειτε το αμάξι σε κατοψη με το πισω μερος σπο την μεριά σας, οι τροχοί σχηματίζουν ενα ορθογώνιο Αυτο το ορθογώνιο δεν ειναι στην ουσία ορθογώνιο αλλα τραπέζιο. εξαρτάται κατά βάση από τα μετατρόχια (την απόσταση των μουαγιέ μεταξύ δύο τροχών του ιδιου άξονα), το offset της ζάντας και μικρορυθμίσεις στην ανάρτηση Τα σημερινά αυτοκίνητα για ασφάλεια που σαν αποτελεσμα εχει και ''τεμπέλικη'' συμπεριφορά εχουν τετοια γεωμμετρία και σχηματίζουν τραπέζιο με μεγαλύτερη πλευρά τη μπροστινή. Αυτό βοηθάει πολύ στη ευθεία με πολλά χλμ αλλά σε κλειστές στροφές πετάει μούτρα (εκτός πισωκίνητου) Τζον δε σου εκανε μαγια ο παιχτης στο ''ανοιξε'' λίγο, έτσι ειναι ο όρος ειναι πιο σταθερο στην ευθεία και επειδη μιλάμε για μικρορυθμίσεις και εμπειρία του παίχτη που δε στο ανοιξε τόσο οσο να σου φαινεται άμεσα στις στροφές. Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (δεν μιλάμε για αμορτισέρ αλλά για πλήρως ρυθμιζόμενες γωνίες καμπέρ και κάστερ από μαμα), παλιά με δύο Delta που ειχα '88 και '90 με δύο δεκαράκια το εκανες για ταξίδι ή για στροφές σε μιση ώρα χωρίς ευθυγράμμιση....μακράν ο ιταλός Δεν ειναι μεγάλη μαλακία αυτο με τα σημερινά αυτοκίνητα, της σειράς τουλάχιστο, που δεν εχεις καμια αισθηση στο τιμόνι???? Σπύρο ολά τα υδραυλικά μπουρδέλα ειναι και τα ηλεκτρικά και αυτά πιο σκατα είναι, αποστειρωμένα πραματα, μονο οσα πάνω απο κάποια ταχύτητα αποβάλλουν τελείως την υποβοήθηση To Maranello καλά πάει αλλά εκει πατε ολοι με 110, πάνω απο 200 στρώνει [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…