Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ" data-source="post: 762781" data-attributes="member: 200"><p><strong>Re: Horns & OB</strong></p><p></p><p>Σπύρο τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν έχουμε οδηγήσει ή δεν είχαμε alfasud; την 10ετία του 70 και 80 ήταν ένα καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Λοιπόν η απλή Sud η 1,2 απλά κρατούσε καλλίτερα απο ένα kadett 1,2 απο ένα seat 124 1,2 όχι πολύ καλλίτερα απο ένα fiat128 και σχεδόν ισάξια με το fiat 128 3p sport. Δεν αναφέρω ford, vw γιατί απλά δεν είχαν σχέση με τον δρόμο. Αν πάμε κατά Γαλλία μεριά υπήρχαν κάτι 1300 alpine να σου πέσει ο τάκος. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι ξεκινούσες το πρωί να πας στην δουλειά σου και δεν ήξερες τι ώρα θα φθάσεις και παρακαλούσες να μην βρέξει (γιατι εκείνα τα ντιστριμπιτερ έπαιρναν νερό με το παραμικρό). Δεν ήξερες πόσο σου κοστίζει και τελικά όλα πουληθήκαν σαν μεταχειρισμένα σε εξευτελιστικές τιμές. Δεν είναι μόνο το κράτημα, είναι ο ανεμος, είναι η αξιοπιστία, είναι το κόστος. </p><p>Πάμε τώρα στην καλή μεριά της sud (πρόσεξε η alfisti ποτέ δεν την αποδέχθηκαν σαν Alfa). H alfasud ti quadrifolio verde 1,5, σαφώς κρατούσε, ήταν αυτοκίνητο για συγκεκριμένους οδηγούς, ήταν απόλαυση, σου έδινε μία χαρά που σου τσίτωνε το δέρμα, αλλά σου έφερνε και δέκα λύπες. Πόσο λάδι έχανε ο 1500άρης κινητήρας, κάθε πότε ήθελαν ρύθμισμα οι βαλβίδες, κάθε πότε στράβωναν κλπ κλπ. Μία ανάβαση στο Πήλιο πήγαινες να ευχαριστηθείς και μόλις σκεφτόσουν τι έπρεπε να κάνεις μετά σου κοβόταν η όρεξη. Σήμερα πάντως υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα προσιτά που θα προσφέρουν απλόχερα οδηγηκή ευχαρίστηση χωρίς να ζητάνε κάτι απο την ζωή σου.</p><p>Βέβαια περι γούστου ουδείς λόγος, αλλά όταν προσκολλάσαι σε κάτι παρωχημένο και αρνείσαι την εξέλιξη, δέξου τουλάχιστον ότι η επιστήμη και η τεχνολογία έχει κάνει άλματα απο το 1976 μέχρι σήμερα. Και θα το ξαναπώ μη φαντάζεσαι ότι ανακάλυψες την φωτιά.</p><p>Φιλικά.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, post: 762781, member: 200"] [b]Re: Horns & OB[/b] Σπύρο τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν έχουμε οδηγήσει ή δεν είχαμε alfasud; την 10ετία του 70 και 80 ήταν ένα καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Λοιπόν η απλή Sud η 1,2 απλά κρατούσε καλλίτερα απο ένα kadett 1,2 απο ένα seat 124 1,2 όχι πολύ καλλίτερα απο ένα fiat128 και σχεδόν ισάξια με το fiat 128 3p sport. Δεν αναφέρω ford, vw γιατί απλά δεν είχαν σχέση με τον δρόμο. Αν πάμε κατά Γαλλία μεριά υπήρχαν κάτι 1300 alpine να σου πέσει ο τάκος. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι ξεκινούσες το πρωί να πας στην δουλειά σου και δεν ήξερες τι ώρα θα φθάσεις και παρακαλούσες να μην βρέξει (γιατι εκείνα τα ντιστριμπιτερ έπαιρναν νερό με το παραμικρό). Δεν ήξερες πόσο σου κοστίζει και τελικά όλα πουληθήκαν σαν μεταχειρισμένα σε εξευτελιστικές τιμές. Δεν είναι μόνο το κράτημα, είναι ο ανεμος, είναι η αξιοπιστία, είναι το κόστος. Πάμε τώρα στην καλή μεριά της sud (πρόσεξε η alfisti ποτέ δεν την αποδέχθηκαν σαν Alfa). H alfasud ti quadrifolio verde 1,5, σαφώς κρατούσε, ήταν αυτοκίνητο για συγκεκριμένους οδηγούς, ήταν απόλαυση, σου έδινε μία χαρά που σου τσίτωνε το δέρμα, αλλά σου έφερνε και δέκα λύπες. Πόσο λάδι έχανε ο 1500άρης κινητήρας, κάθε πότε ήθελαν ρύθμισμα οι βαλβίδες, κάθε πότε στράβωναν κλπ κλπ. Μία ανάβαση στο Πήλιο πήγαινες να ευχαριστηθείς και μόλις σκεφτόσουν τι έπρεπε να κάνεις μετά σου κοβόταν η όρεξη. Σήμερα πάντως υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα προσιτά που θα προσφέρουν απλόχερα οδηγηκή ευχαρίστηση χωρίς να ζητάνε κάτι απο την ζωή σου. Βέβαια περι γούστου ουδείς λόγος, αλλά όταν προσκολλάσαι σε κάτι παρωχημένο και αρνείσαι την εξέλιξη, δέξου τουλάχιστον ότι η επιστήμη και η τεχνολογία έχει κάνει άλματα απο το 1976 μέχρι σήμερα. Και θα το ξαναπώ μη φαντάζεσαι ότι ανακάλυψες την φωτιά. Φιλικά. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Εργαστήριο - Ανακοινώσεις
DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…