Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Chris85" data-source="post: 864268" data-attributes="member: 15948"><p><strong>Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.</strong></p><p></p><p>Λοιπον η κατασταση εχει ως εξης (ασχοληθηκε ο πατερας μου).</p><p></p><p>Η Γιου (το τοπικο καταστημα στη Λαρισα) δεν αναγνωριζει καμια ευθυνη και μας στελνει στα κεντρικα. (η παραγγελια εγινε μεσω ιντερνετ).</p><p></p><p>Τα κεντρικα σε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τονο (φαινεται η ευγενεια κραταει μονο μεχρι να παραγγειλεις) μας παραπεμπουν στην σονυ, αρνουμενοι να δεχτουν οποιαδηποτε ευθυνη.</p><p></p><p>Η σονυ ΑΡΝΕΙΤΑΙ να μας δωσει τα τηλεφωνα των κεντρικων της (παρτε το απ το 118..) και προχωρα στην επισκευη.</p><p></p><p>Το 1520 μας λεει οτι πρεπει αναγκαστικα να δεχτουμε επισκευη και αντικατασταση εχουμε δικαιωμα να απαιτησουμε ΜΟΝΟ αν παρουσιασει το ιδιο προβλημα ξανα μετα την επισκευη. Αλλιως δε μπορει να γινει τιποτα.</p><p></p><p>-1 στη you και -1 στη σονυ για τον τροπο συμπεριφορας και ομιλιας. Για τα υπολοιπα θα δουμε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chris85, post: 864268, member: 15948"] [b]Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.[/b] Λοιπον η κατασταση εχει ως εξης (ασχοληθηκε ο πατερας μου). Η Γιου (το τοπικο καταστημα στη Λαρισα) δεν αναγνωριζει καμια ευθυνη και μας στελνει στα κεντρικα. (η παραγγελια εγινε μεσω ιντερνετ). Τα κεντρικα σε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τονο (φαινεται η ευγενεια κραταει μονο μεχρι να παραγγειλεις) μας παραπεμπουν στην σονυ, αρνουμενοι να δεχτουν οποιαδηποτε ευθυνη. Η σονυ ΑΡΝΕΙΤΑΙ να μας δωσει τα τηλεφωνα των κεντρικων της (παρτε το απ το 118..) και προχωρα στην επισκευη. Το 1520 μας λεει οτι πρεπει αναγκαστικα να δεχτουμε επισκευη και αντικατασταση εχουμε δικαιωμα να απαιτησουμε ΜΟΝΟ αν παρουσιασει το ιδιο προβλημα ξανα μετα την επισκευη. Αλλιως δε μπορει να γινει τιποτα. -1 στη you και -1 στη σονυ για τον τροπο συμπεριφορας και ομιλιας. Για τα υπολοιπα θα δουμε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…