Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1056346445" data-attributes="member: 17874"><p><strong>Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.</strong></p><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 22px">Π</span><span style="font-size: 15px">αρατίθεται προς διευκόλυνση όλων το εκλαϊκευμένο κείμενο της σχετικής νομοθεσίας, που αφορά την προστασία του καταναλωτή, όπως το έχει επεξεργαστεί η <strong><a href="http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html" target="_blank">Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.</a></strong></span></span></span></p><hr /><p><strong></strong></p><p><strong><span style="font-size: 15px">Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)</span></strong><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Βάσει του άρθρου 5 (6) του <a href="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8" target="_blank">Ν. 2251/94</a> «Προστασία των καταναλωτών» ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.</span></p><p> <span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του <a href="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8" target="_blank">Νόμου 2251/94</a> «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του <a href="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5" target="_blank">Ν. 3043/02</a> (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος…</span></p><p> <span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το <a href="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5" target="_blank">Ν. 3043/02</a> «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.</span></p><p> <span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Πρόκειται να αγοράσω ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό (π.χ. ένα ψυγείο). Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του προμηθευτή απέναντί μου (εγγύηση – service, κλπ.);</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Οι υποχρεώσεις του πωλητή ή του προμηθευτή που απορρέουν από την πώληση διαρκούς καταναλωτικού προϊόντος καθορίζονται στο Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και άλλες συναφείς διατάξεις», άρθρα 534, 540, 554 και 555 (1), καθώς και στο Ν. 2251/94 – «Προστασία των καταναλωτών» άρθρο 5 (3,6).</span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Πιο συγκεκριμένα :</span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Α) Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"> <ul> <li data-xf-list-type="ul">Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)</li> <li data-xf-list-type="ul">Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)</li> <li data-xf-list-type="ul">Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )</li> </ul><p><strong>Β) Ν. 2251/1994</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"> <ul> <li data-xf-list-type="ul">Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (π.χ. ένα ψυγείο) ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει γραπτή εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5 (3) )</li> <li data-xf-list-type="ul">Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών προϊόντων οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με τη πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. (άρθρο 5 (6) )</li> </ul><p><strong></strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Υπάρχει υποχρέωση όταν αγοράζουμε μια ηλεκτρική οικιακή συσκευή (π.χ. τηλεόραση) να υπάρχουν έντυπες οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά ή αρκεί να υπάρχουν οδηγίες σε μια από τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Για την υποχρέωση αυτή υπάρχει νομοθετική ρύθμιση στην Α.Δ. 8/93 <a href="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=193" target="_blank">(ΦΕΚ 370/Β/24.05.1993)</a> σύμφωνα με την οποία σε κάθε πώληση οχημάτων, μηχανών, μηχανημάτων κ.τ.λ. παρέχεται στον αγοραστή έντυπο που περιλαμβάνει τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα και κατά τρόπο σαφή το είδος του προϊόντος, τα βασικά του τεχνικά χαρακτηριστικά, τις απαραίτητες οδηγίες για την ασφαλή λειτουργία, χρήση, συντήρηση ,διατήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ιδιαίτερα τονισμένους τους κινδύνους που είναι δυνατόν να υπάρξουν κατά την λειτουργία, χρήση και διατήρησή του. Επίσης βλ. <a href="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8" target="_blank">Ν. 2251/94</a> «Προστασία των καταναλωτών» , άρθρο 5 (1).</span></p><p> <span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Αγόρασα ένα πλυντήριο το οποίο μέσα στον χρόνο της εγγύησης παρουσίασε πρόβλημα. Πρέπει να επιβαρυνθώ με έξοδα επίσκεψης του τεχνικού; Σε περίπτωση που πρέπει να επιδιορθωθεί το πλυντήριο θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής, μεταφοράς κ.λ.π.;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Το άρθρο 540 Α.Κ. όπως αυτό τροποποιήθηκε από το <a href="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5" target="_blank">Ν.3043/2002</a> ορίζει ότι σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για παράδοση ελαττωματικού προϊόντος ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή τη δωρεάν διόρθωση του προϊόντος.</span></p><p> <span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><strong>Αγόρασα έναν υπολογιστή ο οποίος, όπως ανακάλυψα εκ των υστέρων, δεν έχει όλα τα χαρακτηριστικά που μου είχε περιγράψει ο πωλητής κατά την αγορά του. Σε αυτή την περίπτωση τι δικαιώματα έχω;</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'">Στην περίπτωσή σας εφαρμόζεται το άρθρο 540 Α.Κ, σε συνδυασμό με τα άρθρα 534 και 535 (1) Α.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το <a href="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5" target="_blank">Ν. 3043/2002</a> «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων».</span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span><hr /><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1056346445, member: 17874"] [b]Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.[/b] [SIZE=3][FONT=Comic Sans MS][SIZE=6]Π[/SIZE][SIZE=4]αρατίθεται προς διευκόλυνση όλων το εκλαϊκευμένο κείμενο της σχετικής νομοθεσίας, που αφορά την προστασία του καταναλωτή, όπως το έχει επεξεργαστεί η [B][URL="http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html"]Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.[/URL][/B][/SIZE][/FONT][/SIZE] [HR][/HR][B] [SIZE=4]Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)[/SIZE][/B][SIZE=4] [/SIZE] [FONT=Arial][B]Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους;[/B] Βάσει του άρθρου 5 (6) του [URL="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8"]Ν. 2251/94[/URL] «Προστασία των καταναλωτών» ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. [B]Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;[/B] Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του [URL="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8"]Νόμου 2251/94[/URL] «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του [URL="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5"]Ν. 3043/02[/URL] (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος… [B]Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;[/B] Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το [URL="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5"]Ν. 3043/02[/URL] «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα. [B]Πρόκειται να αγοράσω ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό (π.χ. ένα ψυγείο). Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του προμηθευτή απέναντί μου (εγγύηση – service, κλπ.);[/B] Οι υποχρεώσεις του πωλητή ή του προμηθευτή που απορρέουν από την πώληση διαρκούς καταναλωτικού προϊόντος καθορίζονται στο Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και άλλες συναφείς διατάξεις», άρθρα 534, 540, 554 και 555 (1), καθώς και στο Ν. 2251/94 – «Προστασία των καταναλωτών» άρθρο 5 (3,6). Πιο συγκεκριμένα : [B]Α) Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)[/B] [LIST] [*]Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.) [*]Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.) [*]Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) ) [/LIST][B]Β) Ν. 2251/1994[/B] [LIST] [*]Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (π.χ. ένα ψυγείο) ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει γραπτή εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5 (3) ) [*]Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών προϊόντων οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με τη πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. (άρθρο 5 (6) ) [/LIST][B] Υπάρχει υποχρέωση όταν αγοράζουμε μια ηλεκτρική οικιακή συσκευή (π.χ. τηλεόραση) να υπάρχουν έντυπες οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά ή αρκεί να υπάρχουν οδηγίες σε μια από τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;[/B] Για την υποχρέωση αυτή υπάρχει νομοθετική ρύθμιση στην Α.Δ. 8/93 [URL="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=193"](ΦΕΚ 370/Β/24.05.1993)[/URL] σύμφωνα με την οποία σε κάθε πώληση οχημάτων, μηχανών, μηχανημάτων κ.τ.λ. παρέχεται στον αγοραστή έντυπο που περιλαμβάνει τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα και κατά τρόπο σαφή το είδος του προϊόντος, τα βασικά του τεχνικά χαρακτηριστικά, τις απαραίτητες οδηγίες για την ασφαλή λειτουργία, χρήση, συντήρηση ,διατήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ιδιαίτερα τονισμένους τους κινδύνους που είναι δυνατόν να υπάρξουν κατά την λειτουργία, χρήση και διατήρησή του. Επίσης βλ. [URL="http://www.efpolis.gr/el/component/remository/?func=fileinfo&id=8"]Ν. 2251/94[/URL] «Προστασία των καταναλωτών» , άρθρο 5 (1). [B]Αγόρασα ένα πλυντήριο το οποίο μέσα στον χρόνο της εγγύησης παρουσίασε πρόβλημα. Πρέπει να επιβαρυνθώ με έξοδα επίσκεψης του τεχνικού; Σε περίπτωση που πρέπει να επιδιορθωθεί το πλυντήριο θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής, μεταφοράς κ.λ.π.;[/B] Το άρθρο 540 Α.Κ. όπως αυτό τροποποιήθηκε από το [URL="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5"]Ν.3043/2002[/URL] ορίζει ότι σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για παράδοση ελαττωματικού προϊόντος ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή τη δωρεάν διόρθωση του προϊόντος. [B]Αγόρασα έναν υπολογιστή ο οποίος, όπως ανακάλυψα εκ των υστέρων, δεν έχει όλα τα χαρακτηριστικά που μου είχε περιγράψει ο πωλητής κατά την αγορά του. Σε αυτή την περίπτωση τι δικαιώματα έχω;[/B] Στην περίπτωσή σας εφαρμόζεται το άρθρο 540 Α.Κ, σε συνδυασμό με τα άρθρα 534 και 535 (1) Α.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το [URL="http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5"]Ν. 3043/2002[/URL] «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων». [/FONT][HR][/HR][FONT=Arial] [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…