Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Διαπλανητικό Ταξίδι
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 987778" data-attributes="member: 18005"><p>Χμμ... Δεν ισχυεί αυτό ακριβώς που λες. Η Φιλαρμονική της Βιέννης είναι υποσύνολο ή ακριβώς ίδια με την ορχήστρα της Όπερας της Βιέννης. Στην ίδρυση της, η Φιλαρμονική της Βιέννης πρέπει να αποτελείται από μέλη της ορχήστρας της Όπερας της Βιέννης. Κατα κάποιο τρόπο η ορχήστρα που ονομάζεται Ορχήστρα της Όπερας της Βιέννης, είναι ένα υπερσύνολο της Φιλαρμονικής της Βιέννης. Σήμερα είναι ένα και το αυτό. Έτσι σε πολλές ηχογραφήσεις χρησιμοποιούταν ο τίτλος της ορχήστρας της Κρατικής όπερας της Βιέννης, το πιο πιθανό ήταν να συμμετείχαν και μέλη που δεν είχαν εισαχωρήσει στην Φιλαρμονική απαραίτητα. Τον τίτλο αυτό τον βλέπουμε και σε πολλές ηχογραφήσεις έργων και μεγάλων εταιριών (Decca, EMI κ.λπ). Πάντως η εταιρία παραγωγής (Westminster) είχε κάνει τέτοια τερτίπια με αλλάγες ονομάτων ορχηστρών. Ήταν η πρώτη εταιρία που ηχογράφησε όλες τις συμφωνίες του Mozart (και την 37 που ήταν που στην ουσία ήταν του Michael Haydn-o Mozart είχε γράψει μόνο την αρχή του 1ου μέρους) με τον Erich Leinsdorf και με μια ορχήστρα ονόματει Philharmonic Symphony of London που δεν ήταν άλλη από την Royal Philharmonic Orchestra, του Sir Thomas Beecham που είχε αποκλειστικό συμβόλαιο με την ΕΜΙ.</p><p> </p><p>Του Karajan φυσικά την έχω (όλες τις ηχογραφήσεις του σε Decca για την ακρίβεια τις έχω - που είναι εξαιρετικές) και το πομπώδες ύφος ταιριάζει απόλυτα στο έργο (δεν είναι δα και για ορχήστρα δωματίου). Η Imogen Holst, κόρη του συνθέτη, στην βιογραφία της αναφέρει ότι η καλύτερη καταγραφή που υπάρχει στο έργο αυτό, είναι αυτή του Karajan σε Decca. Παρόλα αυτά προκρίνω του Boult με την Βιέννη (μανούλα η ορχήστρα στα πομπώδη έργα) και του Steinberg - πραγματική έκπληξη.</p><p> </p><p>Του Dutoit κάτι μου διέφευγε παρόλο που ήταν αρκετά hype και πολυδιαφημιζόμενη σε πολλά επίπεδα. Ίσως επειδή εκείνη την εποχή (λιγο πριν, λίγο μετά) o Dutoit μας έδινε ερμηνείες Συμφωνικών έργων του Saint-Saens, αξεπέραστες μέχρι σήμερα, το ενδιαφέρον μου έμεινε εκεί.</p><p></p><p>...και κάτι που είχε πάρει το μάτι μου με την εκδοχή για 2 πιάνα. Ύπάρχει ηχογράφηση όπου στο πιάνο είναι η κόρη του συνθέτη Imogen Holst και στο 2ο πιάνο ο Collin Mathews (αυτός που έγραψε τον Πλούτωνα, ασχοληθηκε με τον κατάλογο έργων του Holst και οικογενειακός φίλος).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 987778, member: 18005"] Χμμ... Δεν ισχυεί αυτό ακριβώς που λες. Η Φιλαρμονική της Βιέννης είναι υποσύνολο ή ακριβώς ίδια με την ορχήστρα της Όπερας της Βιέννης. Στην ίδρυση της, η Φιλαρμονική της Βιέννης πρέπει να αποτελείται από μέλη της ορχήστρας της Όπερας της Βιέννης. Κατα κάποιο τρόπο η ορχήστρα που ονομάζεται Ορχήστρα της Όπερας της Βιέννης, είναι ένα υπερσύνολο της Φιλαρμονικής της Βιέννης. Σήμερα είναι ένα και το αυτό. Έτσι σε πολλές ηχογραφήσεις χρησιμοποιούταν ο τίτλος της ορχήστρας της Κρατικής όπερας της Βιέννης, το πιο πιθανό ήταν να συμμετείχαν και μέλη που δεν είχαν εισαχωρήσει στην Φιλαρμονική απαραίτητα. Τον τίτλο αυτό τον βλέπουμε και σε πολλές ηχογραφήσεις έργων και μεγάλων εταιριών (Decca, EMI κ.λπ). Πάντως η εταιρία παραγωγής (Westminster) είχε κάνει τέτοια τερτίπια με αλλάγες ονομάτων ορχηστρών. Ήταν η πρώτη εταιρία που ηχογράφησε όλες τις συμφωνίες του Mozart (και την 37 που ήταν που στην ουσία ήταν του Michael Haydn-o Mozart είχε γράψει μόνο την αρχή του 1ου μέρους) με τον Erich Leinsdorf και με μια ορχήστρα ονόματει Philharmonic Symphony of London που δεν ήταν άλλη από την Royal Philharmonic Orchestra, του Sir Thomas Beecham που είχε αποκλειστικό συμβόλαιο με την ΕΜΙ. Του Karajan φυσικά την έχω (όλες τις ηχογραφήσεις του σε Decca για την ακρίβεια τις έχω - που είναι εξαιρετικές) και το πομπώδες ύφος ταιριάζει απόλυτα στο έργο (δεν είναι δα και για ορχήστρα δωματίου). Η Imogen Holst, κόρη του συνθέτη, στην βιογραφία της αναφέρει ότι η καλύτερη καταγραφή που υπάρχει στο έργο αυτό, είναι αυτή του Karajan σε Decca. Παρόλα αυτά προκρίνω του Boult με την Βιέννη (μανούλα η ορχήστρα στα πομπώδη έργα) και του Steinberg - πραγματική έκπληξη. Του Dutoit κάτι μου διέφευγε παρόλο που ήταν αρκετά hype και πολυδιαφημιζόμενη σε πολλά επίπεδα. Ίσως επειδή εκείνη την εποχή (λιγο πριν, λίγο μετά) o Dutoit μας έδινε ερμηνείες Συμφωνικών έργων του Saint-Saens, αξεπέραστες μέχρι σήμερα, το ενδιαφέρον μου έμεινε εκεί. ...και κάτι που είχε πάρει το μάτι μου με την εκδοχή για 2 πιάνα. Ύπάρχει ηχογράφηση όπου στο πιάνο είναι η κόρη του συνθέτη Imogen Holst και στο 2ο πιάνο ο Collin Mathews (αυτός που έγραψε τον Πλούτωνα, ασχοληθηκε με τον κατάλογο έργων του Holst και οικογενειακός φίλος). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Διαπλανητικό Ταξίδι
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…