Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Δεν μπορείς πάντα να παίρνεις αυτό που θέλεις [Rolling Stones]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057783936" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Άστο να ματώσει</h3> <p style="text-align: center">[ATTACH]134556[/ATTACH]</p><p></p><p>Το "<strong>Live With Me</strong>" είναι σκληρό ροκ που μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα απίστευτο ριφ μπάσου, που εμπλουτίζεται από την τέλεια αλληλεπίδραση του <em>Taylor</em> και του <em>Richards</em>, καθώς και το σφιχτό ρυθμικό τμήμα των <em>Charlie</em> και <em>Bill</em>. Προς τα μέσα του τραγουδιού έρχεται το απρόσμενο εκπληκτικό σαξόφωνο του Μπόμπυ Κέις, που λειτουργεί εξαιρετικά εδώ, όπως θα το κάνει και αργότερα στο "<em>Brown Sugar</em>". Στην κορυφή, έχουμε μια εκπληκτικά πιασάρικη φωνητική μελωδία που τονίζεται από απλές αρμονίες και τον <em>Jagger</em> να μιλάει για τη γενιά του με χιούμορ:</p><p></p><p style="margin-left: 20px">"<em><span style="color: Darkorange">...Και υπάρχει ένα πλήθος ελαφρόμυαλων παιδιών / Είναι όλα κλειδωμένα στο παιδικό σταθμό / Έχουν κεφάλια με ακουστικά, έχουν βρώμικους λαιμούς / Έτσι είναι ο 20ος αιώνας / Λοιπόν κάνουν ουρά για το μπάνιο / Γύρω στις 7:35 / Δεν νομίζεις ότι χρειάζονται το άγγιγμα μιας γυναίκας για να ζωντανέψουν;</span></em>"</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]134557[/ATTACH]</p><p></p><p>Το άλλο δυνατό κομμάτι, το "<strong>Monkey Man</strong>", από την άλλη πλευρά, που σατιρίζει και σχολιάζει τη δημόσια εικόνα και τον τρόπο ζωής της μπάντας είναι πολύ πιο σκοτεινό στην αίσθηση, ξεκινώντας με μια στενάχωρη εισαγωγή πιάνου πριν ο <em>Charlie</em> μπουκάρει και καθιερώσει ένα γκρούβι ρυθμό, παράλληλα με το εξαιρετικό ριφ του <em>Keith</em>. Η φωνητική μελωδία είναι και πάλι σαγηνευτική και μετά από δύο ρεφρέν, ο <em>Keith</em> αρχίζει μια υπέροχη, ζωηρή οργανική γέφυρα ενώ διακόπτεται για λίγο το σκοτάδι του τραγουδιού μ' ένα καταιγισμό από νότες πιάνου πριν από την επιστροφή στο σκληρό, τραχύτερο ριφ και στη μίμηση κραυγών πιθήκου του <em>Jagger</em>. Απίστευτες ροκιές και τα δύο, από την αρχή μέχρι το τέλος.</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Είμαι ένας ψυλλο-τσιμπημένος φυστικοπίθηκος<br /> Και όλοι οι φίλοι μου είναι πρεζόνια<br /> Αυτό δεν είναι αλήθεια<br /> <br /> Είμαι μια κρύα ιταλική πίτσα<br /> Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα λεμονοστίφτη<br /> Θα το 'κανες;<br /> <br /> Αλλά έχω δαγκωθεί και τριγυρίζω<br /> Με κάθε μια βρωμιάρα σ' αυτή την πόλη<br /> Έχεις μωρό μου;<br /> <br /> Αλλά είμαι απλώς ένας μαϊμουδάνθρωπος<br /> Είμαι ευτυχής που είσαι επίσης μια μαϊμουδογυναίκα<br /> <br /> Δαγκώθηκα από κάπρο<br /> Σκάλιζα και τρυπήθηκα από τα δόντια<br /> Αλλά τα τράβηξα<br /> </em></td><td><em>Ναι, είμαι ένα σακί από σπασμένα αυγά<br /> Έχω πάντα ένα άστρωτο κρεβάτι<br /> Έτσι δεν είναι;<br /> <br /> Καλά ελπίζω ότι δεν είμαστε πολύ μεσσιανικοί<br /> Ή ασήμαντα πολύ σατανικοί<br /> Αλλά μας αρέσει να παίζουμε τα μπλουζ<br /> <br /> Αλλά καλά, είμαι απλώς ένας μαϊμουδάνθρωπος<br /> Είμαι ευτυχής που είσαι επίσης μια μαϊμουδογυναίκα<br /> Επίσης μια μαϊμουδογυναίκα μωρό μου<br /> <br /> Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος<br /> Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος<br /> Μαϊμού, πίθηκος, Πίθηκος<br /> Πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος</em></td></tr></table><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]134558[/ATTACH]</p><p></p><p>Το "<strong>Let It Bleed</strong>", αισθησιακό, γεμάτο υπονοούμενα, προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα σεξουαλικότητας με ευαισθησία και τρυφερότητα, τόσο στο τμήμα της μελωδίας, όπου η ντελικάτη χορωδία έρχεται σε αντίθεση με τις πιο αποπλανητικές στροφές, καθώς και με τους στίχους, που μπορεί στην αρχή να φαίνεται ότι αφορούν φανερά το σεξ, αλλά κατά βάθος μιλούν για την ανάγκη κάποιου στηρίγματος. Μετά το δεύτερο ρεφρέν, το τραγούδι αρχίζει να γίνεται όλο και πιο έντονο με τη σλάιντ κιθάρα όλο και πιο παρανοϊκή και τη ρυθμ σέξιον πιο δυνατή, ενώ ο <em>Jagger</em> τραγουδάει και οριστικά ολοκληρώνει τον "συμβολισμό" του. Συνολικά, ένα εξαιρετικό τραγούδι για τη συναισθηματική εξάρτηση.</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><em>Λοιπόν, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον για να στηριχτούμε πάνω του<br /> Και αν το θέλεις, μπορείς να σκύψεις πάνω μου<br /> <br /> Είπε αυτή, "τα στήθια μου, πάντα θα είναι ανοικτά<br /> Μωρό μου, μπορείς να ξεκουράσεις το κουρασμένο σου κεφάλι ακριβώς πάνω μου<br /> Και πάντα θα υπάρχει ένας χώρος στο πάρκινγκ μου<br /> Όταν χρειάζεσαι λίγη κόκα και συμπάθεια"<br /> <br /> Ναι όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να ονειρευόμαστε<br /> Και αν το θέλεις μωρό μου, μπορείς να με ονειρευτείς<br /> Ναι όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να "τελειώνουμε"<br /> Ναι και αν το θέλεις, μπορείς να τελειώσεις σε μένα<br /> <br /> Ονειρευόμουν απασχόληση με μια σλάιντ κιθάρα<br /> Ενώ έπινες στην υγειά μου αρωματικό τσάι γιασεμί<br /> Αλλά με μαχαίρωσες στο βρώμικο αισχρό υπόγειο μου<br /> Μ' αυτή την εξαντλημένη, ξεθωριασμένη, πρεζού νοσοκόμα, ω τι ευχάριστη συντροφιά, χα</em></td><td><em>Όμως, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που μπορεί να μας νιώθει<br /> Ναι και αν το θέλεις, μπορείς να με νιώσεις, έι<br /> Πάρε το χέρι μου, πάρε το πόδι μου<br /> Αχ μωρό μου δεν παίρνεις το κεφάλι μου<br /> Ω<br /> <br /> Ναι, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να "ματώνουμε"<br /> Ναι, αλλά αν το θέλεις, λοιπόν μπορείς να ματώσεις σε μένα<br /> Ναι, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να ματώνουμε<br /> Ναι, ναι, και αν το θέλεις, μωρό μου, γιατί δεν ματώνεις σε μένα<br /> Παντού, Ω<br /> <br /> Ααα, "κάντο" καβαλάρη, Ω, κάντο καβαλάρη, κάντο καβαλάρη<br /> Μπορείς να "ματώσεις" παντού πάνω μου<br /> ...<br /> Μπορείς να "τελειώσεις" παντού πάνω μου</em></td></tr></table><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]134559[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057783936, member: 30418"] [HEADING=2]Άστο να ματώσει[/HEADING] [CENTER][ATTACH=CONFIG]134556._xfImport[/ATTACH][/CENTER] Το "[B]Live With Me[/B]" είναι σκληρό ροκ που μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα απίστευτο ριφ μπάσου, που εμπλουτίζεται από την τέλεια αλληλεπίδραση του [I]Taylor[/I] και του [I]Richards[/I], καθώς και το σφιχτό ρυθμικό τμήμα των [I]Charlie[/I] και [I]Bill[/I]. Προς τα μέσα του τραγουδιού έρχεται το απρόσμενο εκπληκτικό σαξόφωνο του Μπόμπυ Κέις, που λειτουργεί εξαιρετικά εδώ, όπως θα το κάνει και αργότερα στο "[I]Brown Sugar[/I]". Στην κορυφή, έχουμε μια εκπληκτικά πιασάρικη φωνητική μελωδία που τονίζεται από απλές αρμονίες και τον [I]Jagger[/I] να μιλάει για τη γενιά του με χιούμορ: [INDENT]"[I][COLOR=Darkorange]...Και υπάρχει ένα πλήθος ελαφρόμυαλων παιδιών / Είναι όλα κλειδωμένα στο παιδικό σταθμό / Έχουν κεφάλια με ακουστικά, έχουν βρώμικους λαιμούς / Έτσι είναι ο 20ος αιώνας / Λοιπόν κάνουν ουρά για το μπάνιο / Γύρω στις 7:35 / Δεν νομίζεις ότι χρειάζονται το άγγιγμα μιας γυναίκας για να ζωντανέψουν;[/COLOR][/I]"[/INDENT] [CENTER][ATTACH=CONFIG]134557._xfImport[/ATTACH][/CENTER] Το άλλο δυνατό κομμάτι, το "[B]Monkey Man[/B]", από την άλλη πλευρά, που σατιρίζει και σχολιάζει τη δημόσια εικόνα και τον τρόπο ζωής της μπάντας είναι πολύ πιο σκοτεινό στην αίσθηση, ξεκινώντας με μια στενάχωρη εισαγωγή πιάνου πριν ο [I]Charlie[/I] μπουκάρει και καθιερώσει ένα γκρούβι ρυθμό, παράλληλα με το εξαιρετικό ριφ του [I]Keith[/I]. Η φωνητική μελωδία είναι και πάλι σαγηνευτική και μετά από δύο ρεφρέν, ο [I]Keith[/I] αρχίζει μια υπέροχη, ζωηρή οργανική γέφυρα ενώ διακόπτεται για λίγο το σκοτάδι του τραγουδιού μ' ένα καταιγισμό από νότες πιάνου πριν από την επιστροφή στο σκληρό, τραχύτερο ριφ και στη μίμηση κραυγών πιθήκου του [I]Jagger[/I]. Απίστευτες ροκιές και τα δύο, από την αρχή μέχρι το τέλος. [TABLE] [TR] [TD][I]Είμαι ένας ψυλλο-τσιμπημένος φυστικοπίθηκος Και όλοι οι φίλοι μου είναι πρεζόνια Αυτό δεν είναι αλήθεια Είμαι μια κρύα ιταλική πίτσα Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα λεμονοστίφτη Θα το 'κανες; Αλλά έχω δαγκωθεί και τριγυρίζω Με κάθε μια βρωμιάρα σ' αυτή την πόλη Έχεις μωρό μου; Αλλά είμαι απλώς ένας μαϊμουδάνθρωπος Είμαι ευτυχής που είσαι επίσης μια μαϊμουδογυναίκα Δαγκώθηκα από κάπρο Σκάλιζα και τρυπήθηκα από τα δόντια Αλλά τα τράβηξα [/I][/TD] [TD][I]Ναι, είμαι ένα σακί από σπασμένα αυγά Έχω πάντα ένα άστρωτο κρεβάτι Έτσι δεν είναι; Καλά ελπίζω ότι δεν είμαστε πολύ μεσσιανικοί Ή ασήμαντα πολύ σατανικοί Αλλά μας αρέσει να παίζουμε τα μπλουζ Αλλά καλά, είμαι απλώς ένας μαϊμουδάνθρωπος Είμαι ευτυχής που είσαι επίσης μια μαϊμουδογυναίκα Επίσης μια μαϊμουδογυναίκα μωρό μου Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος, Είμαι ένας μαϊμουδάνθρωπος Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος Μαϊμού, πίθηκος, Πίθηκος Πίθηκος, Είμαι ένας πίθηκος[/I][/TD] [/TR] [/TABLE] [CENTER][ATTACH=CONFIG]134558._xfImport[/ATTACH][/CENTER] Το "[B]Let It Bleed[/B]", αισθησιακό, γεμάτο υπονοούμενα, προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα σεξουαλικότητας με ευαισθησία και τρυφερότητα, τόσο στο τμήμα της μελωδίας, όπου η ντελικάτη χορωδία έρχεται σε αντίθεση με τις πιο αποπλανητικές στροφές, καθώς και με τους στίχους, που μπορεί στην αρχή να φαίνεται ότι αφορούν φανερά το σεξ, αλλά κατά βάθος μιλούν για την ανάγκη κάποιου στηρίγματος. Μετά το δεύτερο ρεφρέν, το τραγούδι αρχίζει να γίνεται όλο και πιο έντονο με τη σλάιντ κιθάρα όλο και πιο παρανοϊκή και τη ρυθμ σέξιον πιο δυνατή, ενώ ο [I]Jagger[/I] τραγουδάει και οριστικά ολοκληρώνει τον "συμβολισμό" του. Συνολικά, ένα εξαιρετικό τραγούδι για τη συναισθηματική εξάρτηση. [TABLE] [TR] [TD][I]Λοιπόν, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον για να στηριχτούμε πάνω του Και αν το θέλεις, μπορείς να σκύψεις πάνω μου Είπε αυτή, "τα στήθια μου, πάντα θα είναι ανοικτά Μωρό μου, μπορείς να ξεκουράσεις το κουρασμένο σου κεφάλι ακριβώς πάνω μου Και πάντα θα υπάρχει ένας χώρος στο πάρκινγκ μου Όταν χρειάζεσαι λίγη κόκα και συμπάθεια" Ναι όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να ονειρευόμαστε Και αν το θέλεις μωρό μου, μπορείς να με ονειρευτείς Ναι όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να "τελειώνουμε" Ναι και αν το θέλεις, μπορείς να τελειώσεις σε μένα Ονειρευόμουν απασχόληση με μια σλάιντ κιθάρα Ενώ έπινες στην υγειά μου αρωματικό τσάι γιασεμί Αλλά με μαχαίρωσες στο βρώμικο αισχρό υπόγειο μου Μ' αυτή την εξαντλημένη, ξεθωριασμένη, πρεζού νοσοκόμα, ω τι ευχάριστη συντροφιά, χα[/I][/TD] [TD][I]Όμως, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που μπορεί να μας νιώθει Ναι και αν το θέλεις, μπορείς να με νιώσεις, έι Πάρε το χέρι μου, πάρε το πόδι μου Αχ μωρό μου δεν παίρνεις το κεφάλι μου Ω Ναι, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να "ματώνουμε" Ναι, αλλά αν το θέλεις, λοιπόν μπορείς να ματώσεις σε μένα Ναι, όλοι χρειαζόμαστε κάποιον που να μπορούμε να ματώνουμε Ναι, ναι, και αν το θέλεις, μωρό μου, γιατί δεν ματώνεις σε μένα Παντού, Ω Ααα, "κάντο" καβαλάρη, Ω, κάντο καβαλάρη, κάντο καβαλάρη Μπορείς να "ματώσεις" παντού πάνω μου ... Μπορείς να "τελειώσεις" παντού πάνω μου[/I][/TD] [/TR] [/TABLE] [CENTER][ATTACH=CONFIG]134559._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Δεν μπορείς πάντα να παίρνεις αυτό που θέλεις [Rolling Stones]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…