Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 992039" data-attributes="member: 94"><p>Ο ήχος της ecm ήταν και είναι άμεσα αναγνωρίσιμος σε αρκετούς δίσκους, έστω της πρώτης περιόδου.</p><p>Τους λόγους τους παρέθεσα παραπάνω λίγο πολύ.</p><p>Κύρια οι ίδιοι μουσικοί που ανακυκλώθηκαν αρκετά, το στούντιο, ο μηχανικός, τα όργανα.</p><p>Απο εκεί και πέρα σαφώς το ύφος και η γραφή του κάθε επι μέρους μουσικού ήταν επίσης άμεσα αναγνωρίσιμη, πχ δεν είναι δυνατόν να μπερδέψει κανείς κιθαριστές όπως ο Metheny, o Goodrick, o Abercrombie, o Towner, o Rypdal πού όλοι έγραψαν τότε εκεί.</p><p>Αλλά επιτρέψτε μου, ο Metheny πχ ακούγονταν διαφορετικός στον τελευταίο του δίσκο στην ecm από τον πρώτο του στην Gefen. Τεράστια διαφορά.</p><p>Δεν είναι θέμα λαϊκισμού ή ισοπέδωσης.</p><p>H ecm είχε ήχο και αυτό δεν είναι κακό, οπως δεν είναι να το επικαλείσαι.</p><p>Σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να επιμένουμε και να το βροντοφωνάζουμε, αλλά όχι και να το παραβλέπουμε.</p><p>Και σίγουρα μετά τα 10 χρόνια, που διευρύνθηκε το κάστ της, άλλαξαν και τα στούντιο και οι ηχοπλήπτες άλλαξαν πολλά.</p><p>Και τέλος ήχο προσωπικό είχαν όλες οι μεγάλες εταιρείες που είχαν πίσω τους ένα μεγάλο παραγωγό ιδιοκτήτη.</p><p>Ήχο είχε η Verve, η Impulse, η Vanguard, η Motown, η Stax, η 4AD και τόσες άλλες.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 992039, member: 94"] Ο ήχος της ecm ήταν και είναι άμεσα αναγνωρίσιμος σε αρκετούς δίσκους, έστω της πρώτης περιόδου. Τους λόγους τους παρέθεσα παραπάνω λίγο πολύ. Κύρια οι ίδιοι μουσικοί που ανακυκλώθηκαν αρκετά, το στούντιο, ο μηχανικός, τα όργανα. Απο εκεί και πέρα σαφώς το ύφος και η γραφή του κάθε επι μέρους μουσικού ήταν επίσης άμεσα αναγνωρίσιμη, πχ δεν είναι δυνατόν να μπερδέψει κανείς κιθαριστές όπως ο Metheny, o Goodrick, o Abercrombie, o Towner, o Rypdal πού όλοι έγραψαν τότε εκεί. Αλλά επιτρέψτε μου, ο Metheny πχ ακούγονταν διαφορετικός στον τελευταίο του δίσκο στην ecm από τον πρώτο του στην Gefen. Τεράστια διαφορά. Δεν είναι θέμα λαϊκισμού ή ισοπέδωσης. H ecm είχε ήχο και αυτό δεν είναι κακό, οπως δεν είναι να το επικαλείσαι. Σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να επιμένουμε και να το βροντοφωνάζουμε, αλλά όχι και να το παραβλέπουμε. Και σίγουρα μετά τα 10 χρόνια, που διευρύνθηκε το κάστ της, άλλαξαν και τα στούντιο και οι ηχοπλήπτες άλλαξαν πολλά. Και τέλος ήχο προσωπικό είχαν όλες οι μεγάλες εταιρείες που είχαν πίσω τους ένα μεγάλο παραγωγό ιδιοκτήτη. Ήχο είχε η Verve, η Impulse, η Vanguard, η Motown, η Stax, η 4AD και τόσες άλλες. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…