Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κωστας Λυμπεροπουλος" data-source="post: 991999" data-attributes="member: 62"><p>Παίδες, αυτή την άκρως απλουστευτική και λαϊκίστικη 'καραμέλα' περί ομογενοποιημένου ήχου την ακούω εδώ και χρόνια. Αυτό που μπορώ να σας διαβεβαιώσω με βάση την ακουστική εμπειρία μου είναι πως δεν έχει την παραμικρή βάση. Το εύρος φάσματος της ECM είναι τεράστιο και πάρα πολύ ετερόκλητο. </p><p>Κάθε κυκλοφορία της είναι μιά ολοκληρωμένη αισθητική πρόταση μεγάλου ειδικού βάρους όπου <em>τίποτα</em>, από την ηχογράφηση μέχρι τα εξώφυλλα, δεν μοιάζει να έχει αφεθεί στην τύχη. </p><p>Ο Brucknerian, παραπάνω, το είπε πολύ σωστά.</p><p>Οπως και ο Σπύρος: όντως, έτσι όπως πάμε, θα τσουβαλιάσουμε σε λίγο τη Φιλαρμονική του Σικάγου μαζί με εκείνη της Βιέννης ή και ολόκληρη την Κλασσική, στο σύνολό της, γιατί όχι. Οι απλουστεύσεις είναι εύκολες, τι Λωζάνη Τι Κοζάνη, άντε να σου 'αποδείξει' ο άλλος τις διαφορές ανάμεσα στον Μέντελσον και στον Μάρτινου.</p><p>Εχουμε θέμα επίσης με το ρόστερ της ECM που δρά και συμπεριφέρεται σαν ομάδα: ο Garbarek ή η Lechner για παράδειγμα, ανεξάρτητα απ το αν αρέσουν σε κάποιον ή όχι, έχουν τελείως δικό τους ήχο που μόχθησαν για να τον αποκτήσουν και η 'υπογραφή' τους σφραγίζει κάθε τι που συμμετέχουν. </p><p>Αλλά από εκεί, μέχρι να λέμε ότι ο Corea πχ ακούγεται όπως ο Pierre Favre ή ο Eberhard Weber, η απόσταση είναι χαοτική.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κωστας Λυμπεροπουλος, post: 991999, member: 62"] Παίδες, αυτή την άκρως απλουστευτική και λαϊκίστικη 'καραμέλα' περί ομογενοποιημένου ήχου την ακούω εδώ και χρόνια. Αυτό που μπορώ να σας διαβεβαιώσω με βάση την ακουστική εμπειρία μου είναι πως δεν έχει την παραμικρή βάση. Το εύρος φάσματος της ECM είναι τεράστιο και πάρα πολύ ετερόκλητο. Κάθε κυκλοφορία της είναι μιά ολοκληρωμένη αισθητική πρόταση μεγάλου ειδικού βάρους όπου [I]τίποτα[/I], από την ηχογράφηση μέχρι τα εξώφυλλα, δεν μοιάζει να έχει αφεθεί στην τύχη. Ο Brucknerian, παραπάνω, το είπε πολύ σωστά. Οπως και ο Σπύρος: όντως, έτσι όπως πάμε, θα τσουβαλιάσουμε σε λίγο τη Φιλαρμονική του Σικάγου μαζί με εκείνη της Βιέννης ή και ολόκληρη την Κλασσική, στο σύνολό της, γιατί όχι. Οι απλουστεύσεις είναι εύκολες, τι Λωζάνη Τι Κοζάνη, άντε να σου 'αποδείξει' ο άλλος τις διαφορές ανάμεσα στον Μέντελσον και στον Μάρτινου. Εχουμε θέμα επίσης με το ρόστερ της ECM που δρά και συμπεριφέρεται σαν ομάδα: ο Garbarek ή η Lechner για παράδειγμα, ανεξάρτητα απ το αν αρέσουν σε κάποιον ή όχι, έχουν τελείως δικό τους ήχο που μόχθησαν για να τον αποκτήσουν και η 'υπογραφή' τους σφραγίζει κάθε τι που συμμετέχουν. Αλλά από εκεί, μέχρι να λέμε ότι ο Corea πχ ακούγεται όπως ο Pierre Favre ή ο Eberhard Weber, η απόσταση είναι χαοτική. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…