Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 989208" data-attributes="member: 94"><p>υπάρχουν αρκετά πράγματα που ήταν σταθερά.</p><p></p><p>Το στούντιο με την φυσική του αντήχηση, τα όργανα (πχ τύμπανα ή πιάνο) που ήταν τα ίδια σχεδόν σε όλες τις ηχογραφήσεις (πχ τα πιατίνια με τα καρφάκια), ο μηχανικός, ο παραγωγός.</p><p>Το στούντιο άλλαξε μόνο πολύ αργότερα (και άν) τό ίδιο και ο μηχανικός.</p><p>Φυσικά τον πρώτο καιρό (5-10) χρόνια όλες οι ηχογραφήσεις ήταν στημένες γύρω από έναν βασικό πυρήνα μουσικών.</p><p>Ο Garbarek, o Weber, o Abercrombie, o Christensen ήταν μπαλαντέρ στους δίσκους των άλλων και αντίστροφα.</p><p></p><p>Και αυτό δεν είναι παράξενο.</p><p>Το ίδιο γινότανε πχ 10 χρόνια πιό πρίν στα Eaglewood Cliffs στα στούντιο του Van Gelder. Πχ γιά χρόνια νόμιζα ότι το ήχος του πιάνου του Jobim ήταν ιδορυθμία, και όμως: ήταν το πιάνο που είχε στο studio ο Van Gelder.</p><p></p><p>Μερικά πράγματα γίνονται ίσως τυχαία για αυτόν που τα φτιάχνει, αλλά τελικά γιά τον ακροατή δεν είναι τυχαία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 989208, member: 94"] υπάρχουν αρκετά πράγματα που ήταν σταθερά. Το στούντιο με την φυσική του αντήχηση, τα όργανα (πχ τύμπανα ή πιάνο) που ήταν τα ίδια σχεδόν σε όλες τις ηχογραφήσεις (πχ τα πιατίνια με τα καρφάκια), ο μηχανικός, ο παραγωγός. Το στούντιο άλλαξε μόνο πολύ αργότερα (και άν) τό ίδιο και ο μηχανικός. Φυσικά τον πρώτο καιρό (5-10) χρόνια όλες οι ηχογραφήσεις ήταν στημένες γύρω από έναν βασικό πυρήνα μουσικών. Ο Garbarek, o Weber, o Abercrombie, o Christensen ήταν μπαλαντέρ στους δίσκους των άλλων και αντίστροφα. Και αυτό δεν είναι παράξενο. Το ίδιο γινότανε πχ 10 χρόνια πιό πρίν στα Eaglewood Cliffs στα στούντιο του Van Gelder. Πχ γιά χρόνια νόμιζα ότι το ήχος του πιάνου του Jobim ήταν ιδορυθμία, και όμως: ήταν το πιάνο που είχε στο studio ο Van Gelder. Μερικά πράγματα γίνονται ίσως τυχαία για αυτόν που τα φτιάχνει, αλλά τελικά γιά τον ακροατή δεν είναι τυχαία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Χρόνια σου πολλά ECM.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…