Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Canon 40D - canon 400d ή μήπως SONY A700?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΒΛΑΣΙΔΗΣ" data-source="post: 382139" data-attributes="member: 300"><p>H SONY A700 δεν παίζει διότι οι φακοί που έχει δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν, από όσο ξέρω. </p><p></p><p>Τώρα για τις 2 CANON. Μπορεί να έχω ΝΙΚΟΝ από το 2006, αλλά μέχρι τότε τραβούσα με CANON. Είχα CANON EOS 300, EOS 50, 33 (με φιλμ), και CANON 350D, και πρόσβαση σε εταιρικές επαγγελματικές ψηφιακές CANON 1D/1D MKII, MKIIN, 1DS. Από φακούς είχα τον CANON EF 50 1.8, EF 17-40 4.0L, EF 70-210 3.5-4.5, SIGMA 500/5.6, TOKINA ATX PRO 28-70 2.8. </p><p></p><p>Τί δεν μου άρεσε στην 350D:</p><p>1. Το γκριπ. Για μένα ανύπαρκτο. Ένα δάχτυλο περίσσευε σταθερά εκτός γκριπ (έχω αφύσικα μεγάλες παλάμες), με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σταθεροποιήσω ικανοποιητικά τη μηχανή. Επίσης όταν ίδρωναν τα χέρια μου χρειαζόμουν πετσέτα για να μην μου πέσει κάτω. Τέτοιο πρόβλημα δεν είχε η μεσαία σειρά. Το γκριπ είναι το ίδιο με της 450d κατά πάσα πιθανότητα. </p><p>2. Οφθαλμοσκόπιο. Μικρό, πολύ μικρό και σκοτεινό. Η διαφορά με τη μεσαία σειρά είναι εμφανέστατη και στο μέγεθος και στη φωτεινότητα και ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με τις φιλμάτες CANON (τραγικά μεγάλη). Έχω παρατηρήσει ότι με τη NIKON D200 που έχει οφθαμοσκόπιο μεγαλύτερο και από των μεσαίων CANON (κατά 15-20%) έχω πολύ πιο καθαρή εικόνα, και συγκεκριμένα σπάνια μπαίνουν άσχετα πράγματα μέσα στο καρέ μου, κι αυτό διότι βλέπω πολύ πιο καθαρά και επομένως συνθέτω καλύτερα. Το σκόπευτρο μάλλον είναι το ίδιο, ίσως κάπως πιο μεγάλο, αλλά όχι καταπληκτικά. </p><p>3. Φωτομέτρηση. Επίσης η διαφορά μεταξύ της 350d και της μεσαίας σειράς ήταν μεγάλη. Όχι πάντα. Π.χ. στις ηλιοφάνειες δεν είχα πρόβλημα. Είχα όμως πρόβλημα στη συννεφιά σχεδόν σε κάθε φωτογραφία. Επίσης στο κόντρα φως δεν είχε σταθερή συμπεριφορά. Μπορούσε και να λαθέψει 3 στοπ. Φυσικά και οι άλλες μηχανές λάθευαν (και λαθεύουν), αλλά τουλάχιστον οι αντιδράσεις τους είναι πιο προβλέψιμες. </p><p>4. Φυσικά υπήρχαν και διαφορές σε θέματα ταχύτητας εστίασης, χρώματα, κλπ. αλλά για μένα ήταν επουσιώδεις και ως εκ τούτου άνευ ουσίας. </p><p>5. Η 40D διαφέρει επίσης πολύ σε σχέση με την 400D (για την 450D δεν ξέρουμε) στον έλεγχο του χρώματος. Δηλ. κατά πόσο υπάρχει πιστότητα στα χρώματα και στον έλεγχο του κορεσμού. Σε αυτό το θέμα είναι μπροστά από όλες τις προηγούμενες μη επαγγελματικές CANON και από όλες τις ΝΙΚΟΝ, εκτός από τις D300/D3 για τις οποίες δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. </p><p>Δηλ. στο πορτρέτο αποδίδει την χροιά του χρώματος (τίντα) όπως είναι και όχι κάπως, και στο τοπίο μπορεί να πουσάρει το κάθε χρώμα ξεχωριστά. </p><p></p><p>Η διαφορά της ανάλυσης μεταξύ των 8-10-12 μέγα για μένα είναι επίσης άνευ σημασίας. Μάλιστα τολμώ να πω ότι από τα 10 και πάνω οι φακοί των κιτ είναι εντελώς άχρηστοι και ότι πρέπει να επενδύσει κανείς περίπου 1000 ευρώ σε 2 φακούς, ώστε να εκμεταλλεύεται αξιοπρεπώς τη μηχανή του. </p><p></p><p>Επίσης αν κάποιος έχει σκοπό να συμβληθεί με διεθνή φωτογραφικά πρακτορεία και να πουλά φωτογραφίες τότε ισχύουν τα εξής: </p><p>1. Για τα microstock agencies (dreamstine, shutterstock, 123rf, fotolia, bigstockphoto, κλπ.) και οι δυο μηχανές είναι κατάλληλες το ίδιο. Για το istockphoto είναι σαφώς προτιμότερη η 40d διότι ελε´γχει καλύτερα το θόρυβο και σε αυτό το σημείο το συγκεκριμένο πρακτορείο είναι απόλυτο. </p><p>2. Για τα μεγάλα φωτογραφικά πρακτορεία όπως το Corbis και το Ghetty δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθούν φωτογραφία από την 450d. Υπάρχει κάτάλογος με συνιστώμενες μηχανές που ξεκινά από την CANON 30D (20D όχι), και NIKON D200, Καμιά SONY, PENTAX, OLYMPUS. Τέσπα, νιέντε... ούτε κι αν αλλάξεις το EXIF των αρχείων, έτσι ώστε να φαίνεται ότι τραβήχθηκαν με άλλη μηχανή. Γνωστός που συνεργάζεται με το CORBIS από το 2003 και έχει πουλήσει εκατοντάδες φωτογραφίες τραβηγμένες με 1DS/1D, έστειλε μια φωτο με 350d (τη δική μου μηχανή), φωτογραφία που πούλησε σε editorial </p><p>μορφή 2 φορές, 1500 δολάρια και 820 δολάρια. Όμως το πρακτορείο δεν εισπέπραξε τα χρήματα από τα συμβόλαια και έβαλε πρόστιμο 2800 δολάρια στο φίλο μου για παραβίαση συμφωνητικού. </p><p>3. Αν σκέφτεσαι να συμβληθείς με το Alamy τότε η 450d είναι μάλλον καλύτερη επιλογή, διότι εκεί δέχονται αρχεία από 48 ΜΒ και πάνω ασυμπίεστα (tiff) σε συμπιεσμένη μορφή (jpg), δηλ. από 5100Χ3000 πίξελς και πάνω. Εκεί χρειάζεται upsampling. E, εκεί η 450d θα είναι καλύτερη. </p><p></p><p>Ελπίζω να μην κούρασα....:grandpa:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΒΛΑΣΙΔΗΣ, post: 382139, member: 300"] H SONY A700 δεν παίζει διότι οι φακοί που έχει δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν, από όσο ξέρω. Τώρα για τις 2 CANON. Μπορεί να έχω ΝΙΚΟΝ από το 2006, αλλά μέχρι τότε τραβούσα με CANON. Είχα CANON EOS 300, EOS 50, 33 (με φιλμ), και CANON 350D, και πρόσβαση σε εταιρικές επαγγελματικές ψηφιακές CANON 1D/1D MKII, MKIIN, 1DS. Από φακούς είχα τον CANON EF 50 1.8, EF 17-40 4.0L, EF 70-210 3.5-4.5, SIGMA 500/5.6, TOKINA ATX PRO 28-70 2.8. Τί δεν μου άρεσε στην 350D: 1. Το γκριπ. Για μένα ανύπαρκτο. Ένα δάχτυλο περίσσευε σταθερά εκτός γκριπ (έχω αφύσικα μεγάλες παλάμες), με αποτέλεσμα να μην μπορώ να σταθεροποιήσω ικανοποιητικά τη μηχανή. Επίσης όταν ίδρωναν τα χέρια μου χρειαζόμουν πετσέτα για να μην μου πέσει κάτω. Τέτοιο πρόβλημα δεν είχε η μεσαία σειρά. Το γκριπ είναι το ίδιο με της 450d κατά πάσα πιθανότητα. 2. Οφθαλμοσκόπιο. Μικρό, πολύ μικρό και σκοτεινό. Η διαφορά με τη μεσαία σειρά είναι εμφανέστατη και στο μέγεθος και στη φωτεινότητα και ακόμη μεγαλύτερη σε σχέση με τις φιλμάτες CANON (τραγικά μεγάλη). Έχω παρατηρήσει ότι με τη NIKON D200 που έχει οφθαμοσκόπιο μεγαλύτερο και από των μεσαίων CANON (κατά 15-20%) έχω πολύ πιο καθαρή εικόνα, και συγκεκριμένα σπάνια μπαίνουν άσχετα πράγματα μέσα στο καρέ μου, κι αυτό διότι βλέπω πολύ πιο καθαρά και επομένως συνθέτω καλύτερα. Το σκόπευτρο μάλλον είναι το ίδιο, ίσως κάπως πιο μεγάλο, αλλά όχι καταπληκτικά. 3. Φωτομέτρηση. Επίσης η διαφορά μεταξύ της 350d και της μεσαίας σειράς ήταν μεγάλη. Όχι πάντα. Π.χ. στις ηλιοφάνειες δεν είχα πρόβλημα. Είχα όμως πρόβλημα στη συννεφιά σχεδόν σε κάθε φωτογραφία. Επίσης στο κόντρα φως δεν είχε σταθερή συμπεριφορά. Μπορούσε και να λαθέψει 3 στοπ. Φυσικά και οι άλλες μηχανές λάθευαν (και λαθεύουν), αλλά τουλάχιστον οι αντιδράσεις τους είναι πιο προβλέψιμες. 4. Φυσικά υπήρχαν και διαφορές σε θέματα ταχύτητας εστίασης, χρώματα, κλπ. αλλά για μένα ήταν επουσιώδεις και ως εκ τούτου άνευ ουσίας. 5. Η 40D διαφέρει επίσης πολύ σε σχέση με την 400D (για την 450D δεν ξέρουμε) στον έλεγχο του χρώματος. Δηλ. κατά πόσο υπάρχει πιστότητα στα χρώματα και στον έλεγχο του κορεσμού. Σε αυτό το θέμα είναι μπροστά από όλες τις προηγούμενες μη επαγγελματικές CANON και από όλες τις ΝΙΚΟΝ, εκτός από τις D300/D3 για τις οποίες δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Δηλ. στο πορτρέτο αποδίδει την χροιά του χρώματος (τίντα) όπως είναι και όχι κάπως, και στο τοπίο μπορεί να πουσάρει το κάθε χρώμα ξεχωριστά. Η διαφορά της ανάλυσης μεταξύ των 8-10-12 μέγα για μένα είναι επίσης άνευ σημασίας. Μάλιστα τολμώ να πω ότι από τα 10 και πάνω οι φακοί των κιτ είναι εντελώς άχρηστοι και ότι πρέπει να επενδύσει κανείς περίπου 1000 ευρώ σε 2 φακούς, ώστε να εκμεταλλεύεται αξιοπρεπώς τη μηχανή του. Επίσης αν κάποιος έχει σκοπό να συμβληθεί με διεθνή φωτογραφικά πρακτορεία και να πουλά φωτογραφίες τότε ισχύουν τα εξής: 1. Για τα microstock agencies (dreamstine, shutterstock, 123rf, fotolia, bigstockphoto, κλπ.) και οι δυο μηχανές είναι κατάλληλες το ίδιο. Για το istockphoto είναι σαφώς προτιμότερη η 40d διότι ελε´γχει καλύτερα το θόρυβο και σε αυτό το σημείο το συγκεκριμένο πρακτορείο είναι απόλυτο. 2. Για τα μεγάλα φωτογραφικά πρακτορεία όπως το Corbis και το Ghetty δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθούν φωτογραφία από την 450d. Υπάρχει κάτάλογος με συνιστώμενες μηχανές που ξεκινά από την CANON 30D (20D όχι), και NIKON D200, Καμιά SONY, PENTAX, OLYMPUS. Τέσπα, νιέντε... ούτε κι αν αλλάξεις το EXIF των αρχείων, έτσι ώστε να φαίνεται ότι τραβήχθηκαν με άλλη μηχανή. Γνωστός που συνεργάζεται με το CORBIS από το 2003 και έχει πουλήσει εκατοντάδες φωτογραφίες τραβηγμένες με 1DS/1D, έστειλε μια φωτο με 350d (τη δική μου μηχανή), φωτογραφία που πούλησε σε editorial μορφή 2 φορές, 1500 δολάρια και 820 δολάρια. Όμως το πρακτορείο δεν εισπέπραξε τα χρήματα από τα συμβόλαια και έβαλε πρόστιμο 2800 δολάρια στο φίλο μου για παραβίαση συμφωνητικού. 3. Αν σκέφτεσαι να συμβληθείς με το Alamy τότε η 450d είναι μάλλον καλύτερη επιλογή, διότι εκεί δέχονται αρχεία από 48 ΜΒ και πάνω ασυμπίεστα (tiff) σε συμπιεσμένη μορφή (jpg), δηλ. από 5100Χ3000 πίξελς και πάνω. Εκεί χρειάζεται upsampling. E, εκεί η 450d θα είναι καλύτερη. Ελπίζω να μην κούρασα....:grandpa: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Canon 40D - canon 400d ή μήπως SONY A700?
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…