Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Bach-Piano Transcriptions
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ" data-source="post: 768303" data-attributes="member: 4971"><p>:grinning-smiley-043</p><p></p><p>Ωραίο ακούγεται, μάλλον θα το παραγγείλω. Αυτός που έκανε πρώτος μεταγραφή έργου του Μπαχ για πιάνο ήταν...ο ίδιος ο Μπαχ:flipout:. Ο Κάντορας έπαιζε τις σονάτες και παρτίτες για σόλο βιολί στο τσέμπαλο για δικιά του ευχαρίστηση, σύμφωνα με μαρτυρίες συγχρόνων του. Εδώ που τα λέμε ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την μανία με την "αυθεντικότητα". Γιατί θα έπρεπε να ακούμε τη μουσική του Μπαχ, του Μότσαρτ ή του Βιβάλντι με τα ίδια όργανα που χρησιμοποιούσαν τότε και με τις μικροσκοπικές ορχήστρες της εποχής? Ξέρουμε ότι ο Μπαχ δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος που είχε τόσο μικρή ορχήστρα και χορωδία στον Άγιο Θωμά, και ούτε τα "πιάνα" της εποχής τον ικανοποιούσαν. Αν είναι απο καμμιά μεριά και μας βλέπει θα κρατάει την κοιλιά του απο τα γέλια. Όσο για τον Μότσαρτ που ήταν και αθυρόστομος, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι τι θα λέει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, post: 768303, member: 4971"] :grinning-smiley-043 Ωραίο ακούγεται, μάλλον θα το παραγγείλω. Αυτός που έκανε πρώτος μεταγραφή έργου του Μπαχ για πιάνο ήταν...ο ίδιος ο Μπαχ:flipout:. Ο Κάντορας έπαιζε τις σονάτες και παρτίτες για σόλο βιολί στο τσέμπαλο για δικιά του ευχαρίστηση, σύμφωνα με μαρτυρίες συγχρόνων του. Εδώ που τα λέμε ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την μανία με την "αυθεντικότητα". Γιατί θα έπρεπε να ακούμε τη μουσική του Μπαχ, του Μότσαρτ ή του Βιβάλντι με τα ίδια όργανα που χρησιμοποιούσαν τότε και με τις μικροσκοπικές ορχήστρες της εποχής? Ξέρουμε ότι ο Μπαχ δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος που είχε τόσο μικρή ορχήστρα και χορωδία στον Άγιο Θωμά, και ούτε τα "πιάνα" της εποχής τον ικανοποιούσαν. Αν είναι απο καμμιά μεριά και μας βλέπει θα κρατάει την κοιλιά του απο τα γέλια. Όσο για τον Μότσαρτ που ήταν και αθυρόστομος, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι τι θα λέει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Bach-Piano Transcriptions
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…