Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ln()" data-source="post: 1058957171" data-attributes="member: 2297"><p>Το δικό μου πορτμπαγκάζ είναι 560 - 645. Μεγαλύτερο από το προηγούμενο αυτοκίνητο, και πάλι το γεμίζει η γυναίκα μου. Αν είχα μικρότερο θα το γέμιζε και θα κουβαλούσα λιγότερα!</p><p>Το κακό κάθε sedan είναι ότι δεν έχει αρκετά μεγάλο άνοιγμα. Πώς κουβαλάς έναν εκτυπωτή ας πούμε; Ο χώρος μέσα είναι αρκετός, αλλά δεν περνάει από την τρύπα!</p><p></p><p>Εγώ υποφέρω από καρφιά και βίδες μέσα στην πόλη, περίπου κάθε 2-3 χρόνια μου τυχαίνει. Προσοχή έξω από γιαπιά! Αλλά αυτό συμβαίνει μέσα στην πόλη, οπότε και με συμβατικό ελαστικό έχω οδηγήσει μερικά τετράγωνα μέχρι το βουλκανιζατέρ.</p><p>Όσο για την έλλειψη ρεζέρβας, η ασφαλέστερη λύση είναι τα run flat. Στην επόμενη αλλαγή όμως σκέφτομαι να αφήσω τα run flat και να πάω σε slow puncture all weather. Τέλος, για τη λήξη του κιτ επισκευής, έχω ένα ξεχασμένο στο πορτμπαγκάζ που δεν είναι υπό πίεση, μα έχει μια χειροκίνητη τρόμπα για να το σπρώξεις στο λάστιχο. Αλλά δεν έχω ελέγξει αν λήγει και πότε...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ln(), post: 1058957171, member: 2297"] Το δικό μου πορτμπαγκάζ είναι 560 - 645. Μεγαλύτερο από το προηγούμενο αυτοκίνητο, και πάλι το γεμίζει η γυναίκα μου. Αν είχα μικρότερο θα το γέμιζε και θα κουβαλούσα λιγότερα! Το κακό κάθε sedan είναι ότι δεν έχει αρκετά μεγάλο άνοιγμα. Πώς κουβαλάς έναν εκτυπωτή ας πούμε; Ο χώρος μέσα είναι αρκετός, αλλά δεν περνάει από την τρύπα! Εγώ υποφέρω από καρφιά και βίδες μέσα στην πόλη, περίπου κάθε 2-3 χρόνια μου τυχαίνει. Προσοχή έξω από γιαπιά! Αλλά αυτό συμβαίνει μέσα στην πόλη, οπότε και με συμβατικό ελαστικό έχω οδηγήσει μερικά τετράγωνα μέχρι το βουλκανιζατέρ. Όσο για την έλλειψη ρεζέρβας, η ασφαλέστερη λύση είναι τα run flat. Στην επόμενη αλλαγή όμως σκέφτομαι να αφήσω τα run flat και να πάω σε slow puncture all weather. Τέλος, για τη λήξη του κιτ επισκευής, έχω ένα ξεχασμένο στο πορτμπαγκάζ που δεν είναι υπό πίεση, μα έχει μια χειροκίνητη τρόμπα για να το σπρώξεις στο λάστιχο. Αλλά δεν έχω ελέγξει αν λήγει και πότε... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…