Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="anderm" data-source="post: 1058949907" data-attributes="member: 18087"><p>Το ποιός θα κάνει το έργο και εάν θα βάλει λεφτά στη τσεπάρα του ή όχι, εάν θα γίνει ΣΔΙΤ, θα το κάνει η ΔΕΗ, τα ΕΛΠΕ ή ο Κοπελούζος είναι σε μεγάλο βαθμό εκτός του πλαισίου συζήτησης, δεδομένου του ότι αφορά κυρίως πολιτική απόφαση η οποία κρίνεται και όλοι θα έχουν από μια άποψη.</p><p></p><p>Στο εδώ πλαίσιο, όταν με το καλό δεν θα έχεις θερμικούς κινητήρες στο κέντρο της πόλης και από εκεί που δεν μπορείς να κάτσεις σε τραπέζι στην Μητροπόλεως από τον θόρυβο θα μπορείς, που για εμένα είναι το μείζων, ο ιδιοκτήτης του BEV θα βρεί και πρίζα στο πεζοδρόμιο.</p><p></p><p>Το ενδιαφέρον για εμένα είναι το εάν θα τρέξουν ταυτόχρονα και η αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ ώστε το βράδυ στα spikes του δικτύου από τη φόρτιση να μην τριπλασιάζεται η τιμή στο EnEx, ούτε και να καις ορυκτά για να φορτίζεις τα οχήματα, όπως επίσης και η αναβάθμιση του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ όπου απαιτείται. Η φόρτιση στο πεζοδρόμιο μην περιμένετε να είναι τίποτε τρελό DC, θα είναι κάτι του στύλ 7,2/11KW AC. Που είναι υπεραρκετό για όλο το βράδυ.</p><p></p><p>Στην Αθήνα είναι έτσι:</p><p></p><p>[ATTACH=full]230336[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anderm, post: 1058949907, member: 18087"] Το ποιός θα κάνει το έργο και εάν θα βάλει λεφτά στη τσεπάρα του ή όχι, εάν θα γίνει ΣΔΙΤ, θα το κάνει η ΔΕΗ, τα ΕΛΠΕ ή ο Κοπελούζος είναι σε μεγάλο βαθμό εκτός του πλαισίου συζήτησης, δεδομένου του ότι αφορά κυρίως πολιτική απόφαση η οποία κρίνεται και όλοι θα έχουν από μια άποψη. Στο εδώ πλαίσιο, όταν με το καλό δεν θα έχεις θερμικούς κινητήρες στο κέντρο της πόλης και από εκεί που δεν μπορείς να κάτσεις σε τραπέζι στην Μητροπόλεως από τον θόρυβο θα μπορείς, που για εμένα είναι το μείζων, ο ιδιοκτήτης του BEV θα βρεί και πρίζα στο πεζοδρόμιο. Το ενδιαφέρον για εμένα είναι το εάν θα τρέξουν ταυτόχρονα και η αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ ώστε το βράδυ στα spikes του δικτύου από τη φόρτιση να μην τριπλασιάζεται η τιμή στο EnEx, ούτε και να καις ορυκτά για να φορτίζεις τα οχήματα, όπως επίσης και η αναβάθμιση του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ όπου απαιτείται. Η φόρτιση στο πεζοδρόμιο μην περιμένετε να είναι τίποτε τρελό DC, θα είναι κάτι του στύλ 7,2/11KW AC. Που είναι υπεραρκετό για όλο το βράδυ. Στην Αθήνα είναι έτσι: [ATTACH type="full" width="462px" alt="1711214940062.png"]230336[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…