Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="koupa" data-source="post: 1058948557" data-attributes="member: 46132"><p>Το οποίο όμως πηγαίνει μια χαρά εδώ και τόσα χρόνια. Δεν ήταν αυτό το νόημα του post.</p><p></p><p>Και σήμερα οι κατασκευαστές κάνουν οικονομία σε πολλά μέρη του αυτοκινήτου. Και μπορεί να μην είναι στα υλικά όπως γράφεις αλλά σε όλη την αλυσίδα. Πχ έχουν μείνει ελάχιστες εταιρίες και μοιράζουν εξαρτήματα μεταξύ τους. Η MB παίρνει κινητήρες από την Renault. Αντί να βάζει "πλαστικά" όπως λες για να ρίξει το κόστος καταργεί ολόκληρο το τμήμα κινητήρων.</p><p></p><p>Το post μου δεν είχε να κάνει με το κόστος αλλά με τον εξοπλισμό. Τα τελευταία χρόνια τα θερμαινόμενα καθίσματα τείνουν να γίνουν στάνταρ. Και όχι μόνο αυτό αλλά στην μέση και υψηλή κατηγορία έχουν και τα πίσω. Όσο διαβάζω μόνο η αερανάρτηση κρατάει ακόμη στο πάνω κομμάτι της αγοράς. Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει διαφορά. Απλά τα "μεγάλα" μοντέλα παίρνουν τα νέα μπιμπλίκια και σιγά σιγά πάνε στους πιο κάτω.</p><p></p><p>Πλέον αν δεν δώσεις δεν πουλάς. Πάνε οι εποχές που μια καλοστημένη "γαλλική" ανάρτηση έφτανε να καλύψει τα υπόλοιπα προβλήματα. Ή το σπαρτιάτικο εσωτερικό των ιταλικών με πρόσχημα τις επιδόσεις.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koupa, post: 1058948557, member: 46132"] Το οποίο όμως πηγαίνει μια χαρά εδώ και τόσα χρόνια. Δεν ήταν αυτό το νόημα του post. Και σήμερα οι κατασκευαστές κάνουν οικονομία σε πολλά μέρη του αυτοκινήτου. Και μπορεί να μην είναι στα υλικά όπως γράφεις αλλά σε όλη την αλυσίδα. Πχ έχουν μείνει ελάχιστες εταιρίες και μοιράζουν εξαρτήματα μεταξύ τους. Η MB παίρνει κινητήρες από την Renault. Αντί να βάζει "πλαστικά" όπως λες για να ρίξει το κόστος καταργεί ολόκληρο το τμήμα κινητήρων. Το post μου δεν είχε να κάνει με το κόστος αλλά με τον εξοπλισμό. Τα τελευταία χρόνια τα θερμαινόμενα καθίσματα τείνουν να γίνουν στάνταρ. Και όχι μόνο αυτό αλλά στην μέση και υψηλή κατηγορία έχουν και τα πίσω. Όσο διαβάζω μόνο η αερανάρτηση κρατάει ακόμη στο πάνω κομμάτι της αγοράς. Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει διαφορά. Απλά τα "μεγάλα" μοντέλα παίρνουν τα νέα μπιμπλίκια και σιγά σιγά πάνε στους πιο κάτω. Πλέον αν δεν δώσεις δεν πουλάς. Πάνε οι εποχές που μια καλοστημένη "γαλλική" ανάρτηση έφτανε να καλύψει τα υπόλοιπα προβλήματα. Ή το σπαρτιάτικο εσωτερικό των ιταλικών με πρόσχημα τις επιδόσεις. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…