Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="koupa" data-source="post: 1058948476" data-attributes="member: 46132"><p>Γενικά τα κάμπριο έχουν εξαφανιστεί από την παγκόσμια αγορά. Και δεν είναι να πεις ότι υπάρχει κρίση. Συνεχώς παρουσιάζονται νέα μοντέλα σε όλο το φάσμα της οικονομίας. Πχ η Πόρσε έχει 6 βασικά μοντέλα και συγκεκριμένα η 911 έχει 9 εκδόσεις. Μάλιστα τα 2 τελευταία μοντέλα είναι πολύ ειδικά και πανάκριβα. Ξεκινάνε πάνω από τα 300 χιλιάρικα και η S/T έχει 460.000€.</p><p></p><p>Το ίδιο και η Ferrari. Έχουμε χάσει το λογαριασμό. Και το θέμα είναι ότι ΠΟΥΛΑΝΕ. Κάθε χρόνο τα νούμερα τους είναι όλο και καλύτερα.</p><p></p><p>Ειδικά σήμερα που έχουν βελτιωθεί τα πάντα στην κατασκευή θα έπρεπε να υπάρχουν και τέτοια μοντέλα. Αλλά όχι. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως "φταίνε" τα SUV. Όσο και να τα αντιπαθεί κάποιος έχουν μαζέψει όλα τα πλεονεκτήματα των υπολοίπων κατηγοριών. 90% χώροι, 90% εκτός δρόμου, 90% επιδόσεις κτλ. Δίνει ο άλλος ένα Χ ποσό και έχει ένα αυτοκίνητο το οποίο τον καλύπτει απόλυτα. Δε χρειάζεται να ψάξει αλλού. Πρέπει να είσαι πολύ "βαρεμένος" ώστε να αναζητήσεις εναλλακτικές.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koupa, post: 1058948476, member: 46132"] Γενικά τα κάμπριο έχουν εξαφανιστεί από την παγκόσμια αγορά. Και δεν είναι να πεις ότι υπάρχει κρίση. Συνεχώς παρουσιάζονται νέα μοντέλα σε όλο το φάσμα της οικονομίας. Πχ η Πόρσε έχει 6 βασικά μοντέλα και συγκεκριμένα η 911 έχει 9 εκδόσεις. Μάλιστα τα 2 τελευταία μοντέλα είναι πολύ ειδικά και πανάκριβα. Ξεκινάνε πάνω από τα 300 χιλιάρικα και η S/T έχει 460.000€. Το ίδιο και η Ferrari. Έχουμε χάσει το λογαριασμό. Και το θέμα είναι ότι ΠΟΥΛΑΝΕ. Κάθε χρόνο τα νούμερα τους είναι όλο και καλύτερα. Ειδικά σήμερα που έχουν βελτιωθεί τα πάντα στην κατασκευή θα έπρεπε να υπάρχουν και τέτοια μοντέλα. Αλλά όχι. Εγώ προσωπικά θεωρώ πως "φταίνε" τα SUV. Όσο και να τα αντιπαθεί κάποιος έχουν μαζέψει όλα τα πλεονεκτήματα των υπολοίπων κατηγοριών. 90% χώροι, 90% εκτός δρόμου, 90% επιδόσεις κτλ. Δίνει ο άλλος ένα Χ ποσό και έχει ένα αυτοκίνητο το οποίο τον καλύπτει απόλυτα. Δε χρειάζεται να ψάξει αλλού. Πρέπει να είσαι πολύ "βαρεμένος" ώστε να αναζητήσεις εναλλακτικές. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…