Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Αξιοπιστία συσκευών - αντιπροσώπων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Tzimisce" data-source="post: 637355" data-attributes="member: 2298"><p>Επειδή όλοι μας έχουμε αγοράσει κάποια μηχανήματα και πολλοί από εμάς δεν ξενιάσαμε μετά την αγορά τους αλλά τρέχαμε στις αντιπροσωπείες για service...</p><p>Επειδή καλό είναι να διαλέγουμε τα μηχανήματα όχι μόνο για το πως ακούγονται/βλέπονται αλλά και για το αν θα ακούγονται/βλέπονται μετά από λίγο καιρό...</p><p>Επειδή θεωρώ απαράδεκτο να δίνεις για ένα μηχάνημα 2, 3, 5, ή 10.000 ευρώ και να χαλάει μετά από ένα χρόνο...</p><p>Επειδή σαν χαζός/ρομαντικός ή βάλτε ότι άλλο θέλετε θεωρώ ότι το να δώσω τόσα λεφτά για ένα μηχάνημα συνεπάγεται ότι θα το έχω και θα δουλεύει χωρίς πρόβλημα για μια ζωή...</p><p>Θα ήθελα να γίνει μία database όπου θα παραθέταμε εμπειρίες από μηχανήματα που αγοράσαμε και μας ταλαιπώρησαν, αλλά και από μηχανήματα που αγοράσαμε και τα ξεχάσαμε στο rack μας και ακόμη δουλεύουν. </p><p>Καλό θα ήταν βέβαια να αναφέραμε και την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας, το πόσο μας κάλυψε, πόσο μείναμε ευχαριστημένοι μαζί τους ή κατά πόσον πληρώσαμε για κάτι ενώ δεν θα έπρεπε...</p><p></p><p>Θα παρακαλούσα να μείνουμε στα όρια της database ώστε να είναι κάτι σαν σημείο αναφοράς για τα μέλη που ψάχνουν για ένα μηχάνημα.</p><p>Οι επί μέρους συζητήσεις θα μεταφέρονται σε παράλληλο νήμα με τον τίτλο "Σχόλια σχετικά με την αξιοπιστία συσκευών - αντιπροσώπων" και σε αυτό θα παρακαλούσα να βοηθήσουν και οι συνδιαχειριστές. -bye-</p><p></p><p></p><p>Και επειδή ξέρω ότι θέλετε κάποιο σπρώξιμο... </p><p></p><p><strong>Rogers M300i</strong> - Αγορασμένος το 1990 ακόμη δεν έχει χρειαστεί καν service.</p><p></p><p><strong>Rega Planar 3</strong> - Αγορασμένο το 1991 το μόνο που χρειάστηκε ως τώρα ήταν λαδάκι στο πηγάδι.</p><p></p><p><strong>Marantz CD 67SE</strong> - Αγορασμένο το 1991 ακόμη δεν έχει χρειαστεί καν καθάρισμα.</p><p></p><p><strong>Denon DVD 1930</strong> - Αγορασμένο το 2007. Δύο φορές στην αντιπροσωπεία. Χρειάστηκε να γίνει καταγγελία και τρέξιμο 6 μηνών μέχρι να καλύψουν βλάβη που έγινε εντός εγγύησης. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας οικτρή!</p><p></p><p><strong>ATC scm40</strong> - Αγορασμένα το 2007. Ίσα που έστρωσαν... :flipout:</p><p></p><p><strong>Copland CTA 405</strong> - Αγορασμένος το 2007. Πήγε στην αντιπροσωπεία με πρόβλημα λάμπας μέσα σε 3 μήνες. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας αρκετά καλή, αντιμετώπιση πωλητή άψογη!</p><p></p><p><strong>Copland CDA 823</strong> - Αγορασμένο το 2007. Πήγε στην αντιπροσωπεία μετά από ένα χρόνο με καμμένη οθόνη. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας αρκετά καλή (πήγα μέσα στην τούρλα του Σαββάτου) αντιμετώπιση πωλητή που ανέλαβε την επισκευή <strong>άψογη</strong> (μέχρι και CD για να ακούω μουσική όσο δεν είχα το δικό μου έλαβα).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tzimisce, post: 637355, member: 2298"] Επειδή όλοι μας έχουμε αγοράσει κάποια μηχανήματα και πολλοί από εμάς δεν ξενιάσαμε μετά την αγορά τους αλλά τρέχαμε στις αντιπροσωπείες για service... Επειδή καλό είναι να διαλέγουμε τα μηχανήματα όχι μόνο για το πως ακούγονται/βλέπονται αλλά και για το αν θα ακούγονται/βλέπονται μετά από λίγο καιρό... Επειδή θεωρώ απαράδεκτο να δίνεις για ένα μηχάνημα 2, 3, 5, ή 10.000 ευρώ και να χαλάει μετά από ένα χρόνο... Επειδή σαν χαζός/ρομαντικός ή βάλτε ότι άλλο θέλετε θεωρώ ότι το να δώσω τόσα λεφτά για ένα μηχάνημα συνεπάγεται ότι θα το έχω και θα δουλεύει χωρίς πρόβλημα για μια ζωή... Θα ήθελα να γίνει μία database όπου θα παραθέταμε εμπειρίες από μηχανήματα που αγοράσαμε και μας ταλαιπώρησαν, αλλά και από μηχανήματα που αγοράσαμε και τα ξεχάσαμε στο rack μας και ακόμη δουλεύουν. Καλό θα ήταν βέβαια να αναφέραμε και την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας, το πόσο μας κάλυψε, πόσο μείναμε ευχαριστημένοι μαζί τους ή κατά πόσον πληρώσαμε για κάτι ενώ δεν θα έπρεπε... Θα παρακαλούσα να μείνουμε στα όρια της database ώστε να είναι κάτι σαν σημείο αναφοράς για τα μέλη που ψάχνουν για ένα μηχάνημα. Οι επί μέρους συζητήσεις θα μεταφέρονται σε παράλληλο νήμα με τον τίτλο "Σχόλια σχετικά με την αξιοπιστία συσκευών - αντιπροσώπων" και σε αυτό θα παρακαλούσα να βοηθήσουν και οι συνδιαχειριστές. -bye- Και επειδή ξέρω ότι θέλετε κάποιο σπρώξιμο... [B]Rogers M300i[/B] - Αγορασμένος το 1990 ακόμη δεν έχει χρειαστεί καν service. [B]Rega Planar 3[/B] - Αγορασμένο το 1991 το μόνο που χρειάστηκε ως τώρα ήταν λαδάκι στο πηγάδι. [B]Marantz CD 67SE[/B] - Αγορασμένο το 1991 ακόμη δεν έχει χρειαστεί καν καθάρισμα. [B]Denon DVD 1930[/B] - Αγορασμένο το 2007. Δύο φορές στην αντιπροσωπεία. Χρειάστηκε να γίνει καταγγελία και τρέξιμο 6 μηνών μέχρι να καλύψουν βλάβη που έγινε εντός εγγύησης. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας οικτρή! [B]ATC scm40[/B] - Αγορασμένα το 2007. Ίσα που έστρωσαν... :flipout: [B]Copland CTA 405[/B] - Αγορασμένος το 2007. Πήγε στην αντιπροσωπεία με πρόβλημα λάμπας μέσα σε 3 μήνες. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας αρκετά καλή, αντιμετώπιση πωλητή άψογη! [B]Copland CDA 823[/B] - Αγορασμένο το 2007. Πήγε στην αντιπροσωπεία μετά από ένα χρόνο με καμμένη οθόνη. Αντιμετώπιση αντιπροσωπείας αρκετά καλή (πήγα μέσα στην τούρλα του Σαββάτου) αντιμετώπιση πωλητή που ανέλαβε την επισκευή [B]άψογη[/B] (μέχρι και CD για να ακούω μουσική όσο δεν είχα το δικό μου έλαβα). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Αξιοπιστία συσκευών - αντιπροσώπων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…