Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Νέες τεχνολογίες, Χώροι, Εγκαταστάσεις
Audyssey MultEQ Editor app
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="K.ROMPOTIS" data-source="post: 1058588993" data-attributes="member: 18302"><p>Να ξεκινήσω να σου απαντήσω για το Rew, εγώ δεν έχω, το πείραμά μου βασίζεται στην εφαρμογή και τις μετρήσεις του Audyssey, γνωστός όμως που πειραματίζεται συνέχεια με τις συγκρίσεις του REW και τις μετρήσεις του Audyssey (όχι σ αυτό το φόρουμ) είναι κάθετος ότι ταυτίζονται με πολύ μικρές αποκλίσεις μεταξύ τους στα όρια ανοχής και δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω άρα ας πάρουμε σαν δεδομένο ότι είναι αξιόπιστο. Ας το αφήσουμε όμως αυτό και πάμε να δούμε τι ακριβώς εννοώ.</p><p></p><p>Στο δεύτερο ερώτημά σου η απάντηση που έχω εγώ είναι ότι το Audyssey μετράει πως συμπεριφέρεται ο χώρος σε διάφορα σημεία, για ανακλάσεις δεν ξέρω αν μπορεί να τις μετρήσει και να κάνει κάτι αλλά τα room modes τα βλέπουμε στο αποτέλεσμα όπως στη δική μου περίπτωση που δείχνει ξεκάθαρα και τα έντεκα ηχεία να έχουν μία βύθιση σε δύο συχνότητες, στους 50 και 85 κύκλους για την ακρίβεια κι αυτές είναι που προσπαθεί να διορθώσει. </p><p></p><p>Οι ανακλάσεις αποτελούν άλλο κομμάτι που αφορά την φροντίδα χώρου, εγώ μιλάω αποκλειστικά για ενεργητική ισοστάθμιση και την απορία μου την οποία τη συνοψίζω ως εξής: </p><p>Υπάρχει λόγος το μικρόφωνο να αλλάζει θέση στις μετρήσεις; Αν οι υπόλοιπες θέσεις "μετράνε" καλύτερα και με δεδομένο ότι λαμβάνει το μέσο όρο των μετρήσεων τότε θα αδικηθεί η κεντρική θέση ακρόασης που "μετράει" χειρότερα γιατί αν διαβάζει -5db ως μέσο όρο βύθισης μίας συχνότητας θα επέμβει ακριβώς τόσο, θα "μπουστάρει" δηλαδή τη συγκεκριμένη συχνότητα +5db ώστε να τη φέρει flat, το πρόβλημα όμως στη θέση ακρόασης παραμένει, γιατί αν στη συγκεκριμένη θέση έχει βύθιση της τάξης των -15db κι αυτό μπουστάρει +5 απ το μέσο όρο που διάβασε τότε η συγκεκριμένη συχνότητα στο τελικό αποτέλεσμα θα μετράει βύθιση -10db, ουσιαστική δηλαδή μηδέν ισοστάθμιση, το πρόβλημα παραμένει. Αν όμως τ αφήσουμε να μετρήσει μόνο στη θέση ακρόασης, τα -15 θα τα κάνει -5 κι αυτό είναι φυσικά ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Κι όπως και να το κάνουμε, αφού στις υπόλοιπες θέσεις μετράει καλύτερα, δεν υπάρχει και λόγος ισοστάθμισης, δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός. </p><p></p><p>Εξαιρούμε βέβαια τις περιπτώσεις που η θέση ακρόασης "μετράει" καλύτερα απ τις υπόλοιπες, αλλά και πάλι για να το μάθει κανείς αυτό θα πρέπει να κάνει τη διαδικασία που περιέγραψα παραπάνω, δηλαδή να μετρήσει και τις οκτώ θέσεις χωρίς να πειράξει το μικρόφωνο απ την κεντρική ώστε να δει τι πραγματικά μετράει αυτή και αν θέλει ας κάνει το ίδιο για δύο τρεις άλλες θέσεις.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K.ROMPOTIS, post: 1058588993, member: 18302"] Να ξεκινήσω να σου απαντήσω για το Rew, εγώ δεν έχω, το πείραμά μου βασίζεται στην εφαρμογή και τις μετρήσεις του Audyssey, γνωστός όμως που πειραματίζεται συνέχεια με τις συγκρίσεις του REW και τις μετρήσεις του Audyssey (όχι σ αυτό το φόρουμ) είναι κάθετος ότι ταυτίζονται με πολύ μικρές αποκλίσεις μεταξύ τους στα όρια ανοχής και δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω άρα ας πάρουμε σαν δεδομένο ότι είναι αξιόπιστο. Ας το αφήσουμε όμως αυτό και πάμε να δούμε τι ακριβώς εννοώ. Στο δεύτερο ερώτημά σου η απάντηση που έχω εγώ είναι ότι το Audyssey μετράει πως συμπεριφέρεται ο χώρος σε διάφορα σημεία, για ανακλάσεις δεν ξέρω αν μπορεί να τις μετρήσει και να κάνει κάτι αλλά τα room modes τα βλέπουμε στο αποτέλεσμα όπως στη δική μου περίπτωση που δείχνει ξεκάθαρα και τα έντεκα ηχεία να έχουν μία βύθιση σε δύο συχνότητες, στους 50 και 85 κύκλους για την ακρίβεια κι αυτές είναι που προσπαθεί να διορθώσει. Οι ανακλάσεις αποτελούν άλλο κομμάτι που αφορά την φροντίδα χώρου, εγώ μιλάω αποκλειστικά για ενεργητική ισοστάθμιση και την απορία μου την οποία τη συνοψίζω ως εξής: Υπάρχει λόγος το μικρόφωνο να αλλάζει θέση στις μετρήσεις; Αν οι υπόλοιπες θέσεις "μετράνε" καλύτερα και με δεδομένο ότι λαμβάνει το μέσο όρο των μετρήσεων τότε θα αδικηθεί η κεντρική θέση ακρόασης που "μετράει" χειρότερα γιατί αν διαβάζει -5db ως μέσο όρο βύθισης μίας συχνότητας θα επέμβει ακριβώς τόσο, θα "μπουστάρει" δηλαδή τη συγκεκριμένη συχνότητα +5db ώστε να τη φέρει flat, το πρόβλημα όμως στη θέση ακρόασης παραμένει, γιατί αν στη συγκεκριμένη θέση έχει βύθιση της τάξης των -15db κι αυτό μπουστάρει +5 απ το μέσο όρο που διάβασε τότε η συγκεκριμένη συχνότητα στο τελικό αποτέλεσμα θα μετράει βύθιση -10db, ουσιαστική δηλαδή μηδέν ισοστάθμιση, το πρόβλημα παραμένει. Αν όμως τ αφήσουμε να μετρήσει μόνο στη θέση ακρόασης, τα -15 θα τα κάνει -5 κι αυτό είναι φυσικά ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Κι όπως και να το κάνουμε, αφού στις υπόλοιπες θέσεις μετράει καλύτερα, δεν υπάρχει και λόγος ισοστάθμισης, δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός. Εξαιρούμε βέβαια τις περιπτώσεις που η θέση ακρόασης "μετράει" καλύτερα απ τις υπόλοιπες, αλλά και πάλι για να το μάθει κανείς αυτό θα πρέπει να κάνει τη διαδικασία που περιέγραψα παραπάνω, δηλαδή να μετρήσει και τις οκτώ θέσεις χωρίς να πειράξει το μικρόφωνο απ την κεντρική ώστε να δει τι πραγματικά μετράει αυτή και αν θέλει ας κάνει το ίδιο για δύο τρεις άλλες θέσεις. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Νέες τεχνολογίες, Χώροι, Εγκαταστάσεις
Audyssey MultEQ Editor app
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…