Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Audiolab 8000 Πόλωση και Προβλήματα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="east electronics" data-source="post: 1056589243" data-attributes="member: 28384"><p><strong>Re: Audiolab 8000 Γενικη Περιγραφη .</strong></p><p></p><p>Επειδη τα μηχανηματα πληθαινουν σιγα σιγα και πολλοι απο τους ακροατες θελουν μια εικονα της επισκευης παραθετω μια λιστα με τις δουλειες που γινονται και τους στοχους που πετυχαινουμε με αυτες .</p><p></p><p>--Επισκευες στο τυπωμενο αφορα ψυχρες κολλησεις διακοπες και φθορα στο τυπωμενο που εχει προελθει απο τις υψηλες θερμοκρασιες ( βλεπε φωτο και εντος των ημερων και απο μικροσκοπιο) Οπου σαφως εκει αφαιρουμε την παλια κολληση μια και εχει επελθει χημικη διαβρωση του υλικου λογο θερμοκρασιας , ενω η καινυργια που μπαινει συχνα πρεπει να αφαιρεθει και λιγο απο το βερνικι πλακετας ωστε η κολληση να αποκτησει μεγαλυτερη επιφανεια και μεσω αυτου του τροπου να μπορει να αποβαλει λιγη θερμοτητα παραπανω .</p><p></p><p>--Οι επισκευες τυπωμενου εχουν να κανουν στην περιοχη των προ οδηγων και σε καποια μηχανηματα στο επιμερους τροφοδοτικο . </p><p></p><p>--Ελεγχος ""ηλικιας "" και νουμερο σειρας παραγωγης σε οτι αφορα την ταση εισοδου του μηχανηματος ολα οσα μοντελα εχουν τροφοδοσια 220 βολτ γινεται αντικατασταση στο μετασχηματιστη με αλλον που εχει τροφοδοσια 240.</p><p></p><p>--Αντικατασταση ολων των ηλεκτρολυτικων που εχουν σχεση με τροφοδοσια συνηθως με Nippon LXZ/KMH 105 βαθμων στα 63 volt . σε σημεια οπως το επιμερους τροφοδοτικο γινεται διπλασιασμος τουλαχιστον στην χωρητικοτητα με σκοπο το καθαροτερο ρευμα και σαφως την διαχρονικοτητα. Να σημειωθει οτι στα μηχανηματα μετα το 1994 δεν υπαρχουν σοβαρες φθορες στους μικορυς ηλεκτρολυτικους ( αναμενομενο τυπου 10-25% ) στην χωρητικοτητα αλλα η εσωτερικη τους αντισταση ειναι αυξημενη . Σε μοντελα πριν το 94 οπου αγκομαχανε απο θερμοκρασιες τα πραγματα ειναι λιγο χειροτερα . </p><p></p><p>--Αντικατασταση των ηλεκτρολυτικων τροφοδοσιας με αυξηση 50% επιπλεον, προσθηκη bypass MKT 2.2MFD 100V , Nippon SMH αναμενουμε να προσθεσουν περισσοτερο σωμα ισχυροτερα και καθαροτερα ρευματα ταχυτερα ψηλα μεταβατικα . Σε οτι αφορα τους παλιους ακολουθουν απο πλευρας φθορας ακριβως τις ιδιες πρακτικες με τους μικρους . </p><p></p><p>--Αντικατασταση τοπικης καλωδιωσης στο τροφοδοτικο με επαργυρα συρματα 0,75 και τοποθετηση μπαρας χαλκου στο star ground ( σαφως καλυτερα απο ενα κομματακι συρμα 0,75 που ειχε ο κατασκευαστης εκει ) </p><p></p><p>--Αντικατασταση των ρυθμιστικων ρευματων γινεται με ρυθμιστικα πολυστροφα ακριβειας γιατι η επιλογη του κατασκευαστη εκει ειναι τετοια η οποια δεν μπορει να παρεχει ρυθμισεις ακριβειας . </p><p></p><p>--Αντικατασταση πυκνωτων εξοδου κυκλωματος τονων με διπαλσιασμο της χωρητικοτητας που επιρρεαζει ελαχιστα το σωμα και την αποκριση προς τα κατω </p><p></p><p>--Μετατροπη στο καπακι για να παρεχει μακραν καλυτερο εξαερισμο με σκοπο την ""ψυξη "" των προ οδηγων τρανσιστορ αλλα με αποτερο σκοπο την διατηρηση της σωστης πολωσης σε θερμοκρασιες Ελλαδας απο 22-35 βαθμους . </p><p></p><p>--Ρυθμιση της πολωσης στα ορια που προβλεπει ο κατασκευαστης αλλα και διατηρηση αυτης οπως περιγραφεται στην προηγουμενη παραγραφο .</p><p></p><p>--καθαρισμος ολου του μηχανηματος ( χημικα + υπερηχοι) και επισης καθαρισμος με τετραχλωριο στην πλακετα και προσθηκη νεου βερνικιου οπου αυτο χρειαστει. </p><p></p><p>Φιλικα </p><p>Σακης Πετροπουλος</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="east electronics, post: 1056589243, member: 28384"] [b]Re: Audiolab 8000 Γενικη Περιγραφη .[/b] Επειδη τα μηχανηματα πληθαινουν σιγα σιγα και πολλοι απο τους ακροατες θελουν μια εικονα της επισκευης παραθετω μια λιστα με τις δουλειες που γινονται και τους στοχους που πετυχαινουμε με αυτες . --Επισκευες στο τυπωμενο αφορα ψυχρες κολλησεις διακοπες και φθορα στο τυπωμενο που εχει προελθει απο τις υψηλες θερμοκρασιες ( βλεπε φωτο και εντος των ημερων και απο μικροσκοπιο) Οπου σαφως εκει αφαιρουμε την παλια κολληση μια και εχει επελθει χημικη διαβρωση του υλικου λογο θερμοκρασιας , ενω η καινυργια που μπαινει συχνα πρεπει να αφαιρεθει και λιγο απο το βερνικι πλακετας ωστε η κολληση να αποκτησει μεγαλυτερη επιφανεια και μεσω αυτου του τροπου να μπορει να αποβαλει λιγη θερμοτητα παραπανω . --Οι επισκευες τυπωμενου εχουν να κανουν στην περιοχη των προ οδηγων και σε καποια μηχανηματα στο επιμερους τροφοδοτικο . --Ελεγχος ""ηλικιας "" και νουμερο σειρας παραγωγης σε οτι αφορα την ταση εισοδου του μηχανηματος ολα οσα μοντελα εχουν τροφοδοσια 220 βολτ γινεται αντικατασταση στο μετασχηματιστη με αλλον που εχει τροφοδοσια 240. --Αντικατασταση ολων των ηλεκτρολυτικων που εχουν σχεση με τροφοδοσια συνηθως με Nippon LXZ/KMH 105 βαθμων στα 63 volt . σε σημεια οπως το επιμερους τροφοδοτικο γινεται διπλασιασμος τουλαχιστον στην χωρητικοτητα με σκοπο το καθαροτερο ρευμα και σαφως την διαχρονικοτητα. Να σημειωθει οτι στα μηχανηματα μετα το 1994 δεν υπαρχουν σοβαρες φθορες στους μικορυς ηλεκτρολυτικους ( αναμενομενο τυπου 10-25% ) στην χωρητικοτητα αλλα η εσωτερικη τους αντισταση ειναι αυξημενη . Σε μοντελα πριν το 94 οπου αγκομαχανε απο θερμοκρασιες τα πραγματα ειναι λιγο χειροτερα . --Αντικατασταση των ηλεκτρολυτικων τροφοδοσιας με αυξηση 50% επιπλεον, προσθηκη bypass MKT 2.2MFD 100V , Nippon SMH αναμενουμε να προσθεσουν περισσοτερο σωμα ισχυροτερα και καθαροτερα ρευματα ταχυτερα ψηλα μεταβατικα . Σε οτι αφορα τους παλιους ακολουθουν απο πλευρας φθορας ακριβως τις ιδιες πρακτικες με τους μικρους . --Αντικατασταση τοπικης καλωδιωσης στο τροφοδοτικο με επαργυρα συρματα 0,75 και τοποθετηση μπαρας χαλκου στο star ground ( σαφως καλυτερα απο ενα κομματακι συρμα 0,75 που ειχε ο κατασκευαστης εκει ) --Αντικατασταση των ρυθμιστικων ρευματων γινεται με ρυθμιστικα πολυστροφα ακριβειας γιατι η επιλογη του κατασκευαστη εκει ειναι τετοια η οποια δεν μπορει να παρεχει ρυθμισεις ακριβειας . --Αντικατασταση πυκνωτων εξοδου κυκλωματος τονων με διπαλσιασμο της χωρητικοτητας που επιρρεαζει ελαχιστα το σωμα και την αποκριση προς τα κατω --Μετατροπη στο καπακι για να παρεχει μακραν καλυτερο εξαερισμο με σκοπο την ""ψυξη "" των προ οδηγων τρανσιστορ αλλα με αποτερο σκοπο την διατηρηση της σωστης πολωσης σε θερμοκρασιες Ελλαδας απο 22-35 βαθμους . --Ρυθμιση της πολωσης στα ορια που προβλεπει ο κατασκευαστης αλλα και διατηρηση αυτης οπως περιγραφεται στην προηγουμενη παραγραφο . --καθαρισμος ολου του μηχανηματος ( χημικα + υπερηχοι) και επισης καθαρισμος με τετραχλωριο στην πλακετα και προσθηκη νεου βερνικιου οπου αυτο χρειαστει. Φιλικα Σακης Πετροπουλος [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Audiolab 8000 Πόλωση και Προβλήματα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…