Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Audiolab 8000 Πόλωση και Προβλήματα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="east electronics" data-source="post: 1056586087" data-attributes="member: 28384"><p>Για τις επομενες ωρες και μερες εχω πανω τον 8000Ρ σαφως με τον δικο μου προενισχυτη παιζει ακομα καλυτερα σε σχεση με τον 8000Α . Περα απο τις μετρησεις και ολα τα υπολοιπα που εγιναν εχω πλεον την ευχαριστηση να μεινω κοντα του μια και ο ηχος πραγματικα με κερδισε . Τελικα αυτο ηταν που χρειαστηκε για να αλλαξω τελειως αποψη για τα Audiolab . </p><p></p><p>Μεχρι και αυτη την στιγμη και αυτος ειναι βραχος θερμοκρασιακα και παρολο οτι αναμενεται να σηκωσει και αυτος καποια θερμοκρασια η πολωση παραμενει σταθερη και μπολικη με αποτελεσμα οσο ζεσταινει να γλυκαινει και ο ηχος του σε σχεση με πριν που οσο ζεσταινε χαλαγε . </p><p></p><p>Τελος παρολο οτι υπαρχουν διαφορα σχολια για την Εγγλεζικη σχολη και τις κριτικες που γραφτηκαν αν δει καποιος το σχηματικο θα δει μια κλασσικη Ιαπωνικη υλοποιηση αλλα με ενα σταδιο εξοδου τελειως αντισυμβατικο με την Ιαπωνικη τεχνολογια ...Το συγεκριμενο σταδιο εξοδου φυσικα δεν ειναι καθολου Εγγλεζικο και η ιδεα του ανοικει σε εναν Ουγγρο που εζησε στην Αμερικη και μας αφησε το 1998. παρομοια σταδια εξοδου χρησιμοποιησε η hardman kardon , ο Ροδολφος , και σε καποιες εφαρμογες και ο Μεγας ( Nelson Pass ) .Παραδοξο παραμενει οτι δεν εχω δει απο οσο Θυμαμαι Ιαπωνικο ενισχυτη με το αναλογο σταδιο εξοδου αλλα μπορει και να κανω λαθος .</p><p></p><p>Επιγραματικα τα τρανσιστορ εξοδου Sanken, τα προ οδηγα Sanyo , τα εισοδου και τα οδηγα Toshiba ... κλπ κλπ Υπρχουν μεσα και καποια non Japanese οπως MPSA και ZTX καθε αλλο παρα Εγγλεζικο θα ελεγα πως ειναι . </p><p></p><p>Παντως αν καποιος εξαιρεσει το θεμα που δημιουργουν οι θερμοκρασιες το μηχανημα παιζει μια χαρα ...Η σκληροτητα τα μεταλικα μεσαια και η απωλεια γλυκας στον ηχο ειναι ευθυ αποτελσμα της απωλειας υψηλης πολωσης , ισως και των λιγων κενων που υπαρχουν στα ακρα , φυσικα τα μεταλλικα πριμα ,οπου ο ηχος αυτος σαφως και ταιριαζει σε Εγγλεζικα ακουσματα .Δεν ειναι η πρωτη ουτε η τελευται φορα που καποιο ""λαθος"" δημιουργησε μια σχολη απο μονο του . </p><p></p><p>Απο τα πιο τραναταχτα τεχνολογικα ""λαθη"" ηταν ο σωληνας Πετζετακη οπου εβγαζαν απλο πλαστικο λαστιχο για να ποτιζεις τον κηπο μεχρι ο παππους που λαδωνε τις μηχανες να χασει ενα στουπι μεσα στην μηχανη των πλαστικων και γεννηθηκε ο ""ενισχυμενος "" με νημα σωληνας Πετζετακη .</p><p></p><p>Ενα αλλο που θυμαμαι ειναι οτι καποια στιγμη πριν εμφανιστει η rock μουσικη και ενω ειχαν αρχισει να γινονται μεγαλες συναυλιες σαφως και δεν υπηρχε λαμπατη τεχνολογια υψηλης ισχυος οι κιθαριστες παταγανε τα μηχανηματα στο θανατο και η παραμορφωση πηγαινε συννεφο με αποτελεσμα η ιδια η παραμορφωση να δημιουργησει μια δικια της σχολη ηχοχρωματων και εμεις της good old classic house music πρεπει να ζουμε με αυτες τις βρωμιες .... μεχρι σημερα . </p><p></p><p>Φιλικους χαιρετισμους </p><p>Σακης Πετροπουλος</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="east electronics, post: 1056586087, member: 28384"] Για τις επομενες ωρες και μερες εχω πανω τον 8000Ρ σαφως με τον δικο μου προενισχυτη παιζει ακομα καλυτερα σε σχεση με τον 8000Α . Περα απο τις μετρησεις και ολα τα υπολοιπα που εγιναν εχω πλεον την ευχαριστηση να μεινω κοντα του μια και ο ηχος πραγματικα με κερδισε . Τελικα αυτο ηταν που χρειαστηκε για να αλλαξω τελειως αποψη για τα Audiolab . Μεχρι και αυτη την στιγμη και αυτος ειναι βραχος θερμοκρασιακα και παρολο οτι αναμενεται να σηκωσει και αυτος καποια θερμοκρασια η πολωση παραμενει σταθερη και μπολικη με αποτελεσμα οσο ζεσταινει να γλυκαινει και ο ηχος του σε σχεση με πριν που οσο ζεσταινε χαλαγε . Τελος παρολο οτι υπαρχουν διαφορα σχολια για την Εγγλεζικη σχολη και τις κριτικες που γραφτηκαν αν δει καποιος το σχηματικο θα δει μια κλασσικη Ιαπωνικη υλοποιηση αλλα με ενα σταδιο εξοδου τελειως αντισυμβατικο με την Ιαπωνικη τεχνολογια ...Το συγεκριμενο σταδιο εξοδου φυσικα δεν ειναι καθολου Εγγλεζικο και η ιδεα του ανοικει σε εναν Ουγγρο που εζησε στην Αμερικη και μας αφησε το 1998. παρομοια σταδια εξοδου χρησιμοποιησε η hardman kardon , ο Ροδολφος , και σε καποιες εφαρμογες και ο Μεγας ( Nelson Pass ) .Παραδοξο παραμενει οτι δεν εχω δει απο οσο Θυμαμαι Ιαπωνικο ενισχυτη με το αναλογο σταδιο εξοδου αλλα μπορει και να κανω λαθος . Επιγραματικα τα τρανσιστορ εξοδου Sanken, τα προ οδηγα Sanyo , τα εισοδου και τα οδηγα Toshiba ... κλπ κλπ Υπρχουν μεσα και καποια non Japanese οπως MPSA και ZTX καθε αλλο παρα Εγγλεζικο θα ελεγα πως ειναι . Παντως αν καποιος εξαιρεσει το θεμα που δημιουργουν οι θερμοκρασιες το μηχανημα παιζει μια χαρα ...Η σκληροτητα τα μεταλικα μεσαια και η απωλεια γλυκας στον ηχο ειναι ευθυ αποτελσμα της απωλειας υψηλης πολωσης , ισως και των λιγων κενων που υπαρχουν στα ακρα , φυσικα τα μεταλλικα πριμα ,οπου ο ηχος αυτος σαφως και ταιριαζει σε Εγγλεζικα ακουσματα .Δεν ειναι η πρωτη ουτε η τελευται φορα που καποιο ""λαθος"" δημιουργησε μια σχολη απο μονο του . Απο τα πιο τραναταχτα τεχνολογικα ""λαθη"" ηταν ο σωληνας Πετζετακη οπου εβγαζαν απλο πλαστικο λαστιχο για να ποτιζεις τον κηπο μεχρι ο παππους που λαδωνε τις μηχανες να χασει ενα στουπι μεσα στην μηχανη των πλαστικων και γεννηθηκε ο ""ενισχυμενος "" με νημα σωληνας Πετζετακη . Ενα αλλο που θυμαμαι ειναι οτι καποια στιγμη πριν εμφανιστει η rock μουσικη και ενω ειχαν αρχισει να γινονται μεγαλες συναυλιες σαφως και δεν υπηρχε λαμπατη τεχνολογια υψηλης ισχυος οι κιθαριστες παταγανε τα μηχανηματα στο θανατο και η παραμορφωση πηγαινε συννεφο με αποτελεσμα η ιδια η παραμορφωση να δημιουργησει μια δικια της σχολη ηχοχρωματων και εμεις της good old classic house music πρεπει να ζουμε με αυτες τις βρωμιες .... μεχρι σημερα . Φιλικους χαιρετισμους Σακης Πετροπουλος [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
Audiolab 8000 Πόλωση και Προβλήματα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…