Ας αναφέρουμε και τα αρνητικά, καλή η απόδοση αλλά απο support...
Και εσύ apple biased (ας μου επιτραπεί ο όρος)Το support γενικά της Apple είναι εξαιρετικό , ιδιαίτερα στις χώρες που έχουν Apple stores. Τώρα αστοχίες σίγουρα θα υπάρξουν. Δεν το έχω δει το video, αλλά ο Linus γενικά είναι anti Apple biased.
Και εσύ apple biased (ας μου επιτραπεί ο όρος)
Εδώ μιλάει τεχνικός που επιθιορθωνει apple, αναφέρει σε κάθε χρονιά τι προβλήματα βγάζουν. Κάνε ένα κόπο και δες το.
Δουλεύω και στα 2 (windows, apple) και δεν υπερασπίζομαι κανένα γιατί το καθένα έχει τα αρνητικά τού.
Καπου ανέφερε και ένα ελλατωματικο καλώδιο στα νέα mac που γνωρίζουν ότι είναι αλλά δεν το αποδέχονται.
Εν γνώσει της πωλούσε ελαττωματικά MacBooks η Apple, αποφαίνεται δικαστήριο
Αμερικανός δικαστήςέκρινε κατ' αρχάς βάσιμη αγωγή για συνειδητή πώληση ελαττωματικών υπολογιστών από την Applewww.insomnia.gr
Γι'αυτό το έχεις να πεις; anti biased?
Αν είχες που θα είχες, θυμάσαι τα macbook με τις καμένες κάρτες γραφικών και τις γραμμές στις οθόνες. Που ακόμα και η nvidia να έφταιγε, φταίει και η εταιρεία που συνεργάζεται μαζί της καθώς δεν έχουν γίνει τα απαραίτητα quality test.
Κοίτα και τα dell xps έχουνε θέματα, δεν με ενδιαφέρουν τα στρατόπεδα (είτε samy, Sony, lg, apple κτλ όλες το κέρδος κοιτάνε) και δεν ανήκω πουθενα, αντιθέτως με εσένα.Να σε ρωτήσω κάτι, ψάχνεσαι για flame?
Το αν είναι καλό η όχι το support της apple το ξέρουν καλύτερα οι πελάτες της που την αξιολογούν κάθε χρόνο με υψηλότατες βαθμολογίες στα σχετικά surveys.
Από προσωπική εμπειρία, όποτε αντιμετώπισα πρόβλημα, λύθηκε άμεσα και γρήγορα. Πρόσφατα μάλιστα που είχα ένα θέμα σε ένα πλήκτρο του MBPro, όχι μόνο το επισκεύασαν εκτός εγγύησης αλλά άλλαξαν και μπαταρία δωρεάν (βασικά άλλαξαν όλο το πάνω μέρος).
Τώρα, τα «ειδα ένα βιντεάκι στο γιουτουμπ» τα ακούω βερεσέ. Και να προσθέσω ότι και εγώ χρησιμοποιώ και τις δυο πλατφόρμες.
Βρε παλικαρι μου, τα εχεις κανει αχταρμα. Εχεις μπερδεψει το customer support (στο οποιο αναφερθηκες αρχικα και σου απαντησα) και τα τεχνικα προβληματα που ενδεχεται να παρουσιασει ενα προιον (πχ το Macbook).Κοίτα και τα dell xps έχουνε θέματα, δεν με ενδιαφέρουν τα στρατόπεδα και δεν ανοίκω πουθενα, αντιθέτως με εσένα.
Ούτε με ενδιαφέρει να κάνω flame αλλά να ενημερώθει ένας νέος αγοραστής ή να γίνει πιο αντικειμενικός κάποιος fan που θα διαβάσει τα παραπάνω.
Τις εταιρίες και την αγορά κυρίως τις χαλάνε οι χρήστες και κυρίως τα fan boys που αγοράζουν επειδή μπορούν ότι τους πλασάρουν και δεν καταλαβαίνουν πότε ότι είναι ελλατωματικο είτε επειδή κάνουν ελάχιστη χρήση (και τα ίδια θα έκαναν και με μια συσκευή μισού κόστους) είτε γιατί κάθε χρόνο τα βάζουν αγγελία και αγοράζουν το νέο και "καλύτερο" με τιμολόγιο για να γλιτώσουν το ΦΠΑ και να τους βγει σχεδόν όσο έδωσαν το προηγούμενο μοντέλο σε αγγελία. Γνωστή τακτική.
Έτσι ποτέ δεν θα δει τα ελλατωματα του macbook αλλά θα την πληρώσει ο καημένος που αγόρασε από αγγελία ή ήθελε να κρατήσει το macbook του για παραπάνω από ένα χρόνο γιατί δεν βρίσκει κανένα λόγο να αναβαθμίσει.
Μη κοιτάς στην Αμερική τα παίρνουν τσάμπα με επιδοτήσεις και πακέτα από 9 στους 10 σε εφηβική ηλικία έχουν iPhone.
Να σχολιασω μονο αυτο και κλεινω γιατι είμαστε off-topic. Παιδια, λιγη προσοχη οταν διαβαζουμε ενα νεο στο internet δεν βλαπτει. ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ το δικαστηριο οτι η apple πωλουσε εν γνωση της ελλατωματικα maacbook, απλα εκρινε ως βασιμη την ΣΥΝΕΧΙΣΗ της αγωγης (κοινως δεν την απέρριψε προδικαστικα). Η έκδοση της απόφασης εκκρεμεί και επειδή θα ειναι πρωτόδικη, θα δικαστει λογικα και σε δευτερο βαθμο εαν καποιο απο τα δυο μερη υποβάλλει έφεση.Εν γνώσει της πωλούσε ελαττωματικά MacBooks η Apple, αποφαίνεται δικαστήριο
Καλά ρε Τάκης ευχαριστω για την εμψύχωση.Βρε παλικαρι μου, τα εχεις κανει αχταρμα. Εχεις μπερδεψει το customer support (στο οποιο αναφερθηκες αρχικα και σου απαντησα) και τα τεχνικα προβληματα που ενδεχεται να παρουσιασει ενα προιον (πχ το Macbook).
To καλο customer support, θα σε καλυψει οταν σκασει το προβλημα, οπως στην περιπτωση της apple. Σου ανεφερα ενα παραδειγμα απο προσωπικη εμπειρια και εχω και πολλα αλλα.
Για να ξερεις, κανεις δεν αγοραζει ενα macbook για να το πουλησει τον επομενο χρονο. Το προηγουμενο το ειχα 4 χρονια και δουλευε ρολοι μεχρι που το πουλησα. Το τρεχον θα το κρατησω ανετα 5 χρονια.
"Ανηκω" λοιπον στους πελατες της apple διοτι αφενος τα προιοντα της αποδεδειγμενα κρατουν στον χρονο (με διαρκη software updates & support) και οταν σκασει προβλημα, ξερω οτι απο πισω εχω μια σοβαρη εταιρια που θα με βοηθησει.
Αυτος ειναι ο βασικος λογος που βλεπεις πολλους ενθουσιωδεις πελατες της apple που αγοραζουν και ξανα-αγοραζουν τα προιοντα τους. Δεν το κανουν απο οπαδισμο αλλα επειδη ειναι πολυ ευχαριστημενοι απο αυτα. Simple as that.
Καλά ρε Τάκης ευχαριστω για την εμψύχωση.
Πάρε έτσι για παράδειγμα την istorm τηλέφωνο και πες της "έχω ένα mac mini 2014 και θέλω να κάνω αναβάθμιση σκληρού σε ssd" να δεις τι θα σου πουν...
Είναι παλιο, αδερφέ, δεν το φτιάχνουμε...πάρε ένα καινούργιο και εσύ ρε.
Και για αλλαγή μπαταρίας σε macbook pro 2-3 χρόνων ζητουσαν 600€.
Αυτά από το κοντινο μου περιβάλλον σε απλούς χρήστες.
Την άλλη φορά που δεν θα μου επισκευάζει το mac η apple ή θα ζητάει όσο ένα νέο laptop, θα αναφέρω στο service της apple "μα του takisot το επισκευασατε". Λες να με κάνουν και καλή τιμή;