Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Απο το φιλμ εως το High Definition...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="takisot" data-source="post: 338630" data-attributes="member: 12"><p>Σχετικα με τον κοκκο, να σας θυμησω τι ειχε πει ο Zack Snyder, σκηνοθετης του 300: Ο Snyder λοιπον, ειπε πως σε μια ταινια που ηταν 100% ψηφιακη οπως οι 300, το αποτελεσμα ηταν τοσο καθαρο, αψεγαδιαστο που δεν θυμιζε πλεον φιλμ αλλα video και φυσικα χανοταν η "ατμοσφαιρα" του κομικ που προσπαθουσε να αποδώσει.. Για τον λογο αυτο προσέθεσε τεχνητό κόκκο..</p><p>Οι Warner Brothers ηταν αυτοι που εβγαλαν τους 300 οποτε καταλαβαινεις πως συνδεεται με τα παραπανω..</p><p>Ομως, ο σκοπος ενος ΗD transfer δεν ειναι αναπαρασταση της πραγματικοτητας αλλα το να μεινει οσο το δυνατον κοντυτερα σε αυτο που λεγεται "Directors Intent" δηλαδη στο οραμα του Σκηνοθετη..Αν αυτος ειχε σκοπο να αποτυπωσει στο φιλμ την πραγματικοτητα καλως..</p><p>Αν ομως ηθελε να μας προσφερει μια συγκεκριμενη οπτικη ενος καλλιτεχνικου εργου -η ταινια - τοτε δεν ειναι υποχρεωμενος και δεν πρεπει να στοχευει στην αναπαρασταση της πραγματικης ζωης...Ετσι γινεται τις περισσότερες φορες, και για αυτο θα δεις προσθηκη κοκκου, εντονων χρωματων (πχ sepia) , περιεργων εφφε και ληψεων...Ολα στοχευουν στο να "αποσυνδεσουν" τον θεατη απο την πραγματικοτητα και να τον "βυθισουν" στην σαγήνη του κινηματογράφου...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="takisot, post: 338630, member: 12"] Σχετικα με τον κοκκο, να σας θυμησω τι ειχε πει ο Zack Snyder, σκηνοθετης του 300: Ο Snyder λοιπον, ειπε πως σε μια ταινια που ηταν 100% ψηφιακη οπως οι 300, το αποτελεσμα ηταν τοσο καθαρο, αψεγαδιαστο που δεν θυμιζε πλεον φιλμ αλλα video και φυσικα χανοταν η "ατμοσφαιρα" του κομικ που προσπαθουσε να αποδώσει.. Για τον λογο αυτο προσέθεσε τεχνητό κόκκο.. Οι Warner Brothers ηταν αυτοι που εβγαλαν τους 300 οποτε καταλαβαινεις πως συνδεεται με τα παραπανω.. Ομως, ο σκοπος ενος ΗD transfer δεν ειναι αναπαρασταση της πραγματικοτητας αλλα το να μεινει οσο το δυνατον κοντυτερα σε αυτο που λεγεται "Directors Intent" δηλαδη στο οραμα του Σκηνοθετη..Αν αυτος ειχε σκοπο να αποτυπωσει στο φιλμ την πραγματικοτητα καλως.. Αν ομως ηθελε να μας προσφερει μια συγκεκριμενη οπτικη ενος καλλιτεχνικου εργου -η ταινια - τοτε δεν ειναι υποχρεωμενος και δεν πρεπει να στοχευει στην αναπαρασταση της πραγματικης ζωης...Ετσι γινεται τις περισσότερες φορες, και για αυτο θα δεις προσθηκη κοκκου, εντονων χρωματων (πχ sepia) , περιεργων εφφε και ληψεων...Ολα στοχευουν στο να "αποσυνδεσουν" τον θεατη απο την πραγματικοτητα και να τον "βυθισουν" στην σαγήνη του κινηματογράφου... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Απο το φιλμ εως το High Definition...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…