Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Από την Ρωσική εργογραφία
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1058186014" data-attributes="member: 16244"><p><strong>Μusic at the court of St. Petersburg</strong></p><p></p><p>Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην γνωριμία με την μουσική της περιόδου έχουν επτά cd της γαλλικής εταιρίας Opus 111 από το 1990 (αγοράστηκε από την naive) με τίτλο music at the court of St. Petersburg. Θα σταθώ στο πρώτο και τελευταίο.</p><p></p><p>Στο πρώτο cd κυριαρχεί η παρουσία του John Field (1782-1837) εφευρέτη της nocturne και προπομπού του Chopin. </p><p>Ιρλανδός μαθητής του Clementi στο Λονδίνο. Ο Clementi είχε μουσικό εκδοτικό οίκο και πουλούσε πιάνα. </p><p>Tο 1802 βρέθηκαν στην Ρωσία για εμπορικούς λόγους. Ο Field σύντομα ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Clementi και έκανε μια λαμπρή καριέρα σαν πιανίστας. </p><p>Οι nocturnes χαρακτηρίζονται από αρμονικό πλούτο, κομψότητα και χάρη. Είναι απλές γοητευτικές μελωδίες που ευνοούνται από την διαυγή εκτέλεση της Tverskaya σε πιάνο με 5 πεντάλ ανακατασκευή forte πιάνου του Βιεννέζου κατασκευαστή Joseph Brodmann.</p><p>[ATTACH]154643[/ATTACH]</p><p></p><p>Η 4η nocturne είναι σαν εμπνευσμένο κομμάτι του bel canto. </p><p>Διαυγής σπιρτόζικη εκτέλεση στο ρόντο, το γνωστό και σαν 12 o'clock ή μεσημέρι. </p><p>Δύο όμορφα νυκτερινά από τον Ουκρανό Lizogub. </p><p>Ευαισθησία στο <<τραγούδι χωρίς λέξεις>> του Ivan Laskovsky ενώ στο Improptu η σκέψη του γυρίζει στον Chopin.</p><p>Διαφορετικό πνεύμα από τα υπόλοιπα έργα έχει μόνο η Grande Gigue του Hassler που αποτελεί επίδειξη των αντιστικτικών ικανοτήτων του.</p><p>Από αυτό το cd διαπιστώνει κανείς ότι και ο απλός τρόπος έκφρασης του συναισθήματος, χωρίς λάμψη, μπορεί να είναι γοητευτικός.</p><p></p><p></p><p>[ATTACH]154638[/ATTACH][ATTACH]154639[/ATTACH]</p><p></p><p> </p><p>Στο 6ο cd της σειράς ενδιαφέρον έχει η παρουσία δύο Ουκρανών καλλιτεχνών της εποχής. Ο πρώτος είναι ο βιολιστής Ivan Khandoshkin (Ρώσο Ορφέα τον αποκαλούσαν) σε δύο βιρτουόζικες μεταγγραφές λαικών ρυθμών με δυτικό δρόμο γραφής</p><p>Ο δεύτερος είναι ο συνθέτης Μaxim Berezovsky σε μια καλοδουλεμένη, μελωδική και φωτεινή σονάτα για βιολί. </p><p></p><p></p><p>[ATTACH]154640[/ATTACH][ATTACH]154641[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p>Περισσότερη κοσμική μουσική του Berezovsky από την Ιταλική του περίοδο στο sacd της CARO MITIS. </p><p>Στην σονάτα για βιολί προτιμώ το cd της Opus.</p><p></p><p></p><p>[ATTACH]154642[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1058186014, member: 16244"] [B]Μusic at the court of St. Petersburg[/B] Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην γνωριμία με την μουσική της περιόδου έχουν επτά cd της γαλλικής εταιρίας Opus 111 από το 1990 (αγοράστηκε από την naive) με τίτλο music at the court of St. Petersburg. Θα σταθώ στο πρώτο και τελευταίο. Στο πρώτο cd κυριαρχεί η παρουσία του John Field (1782-1837) εφευρέτη της nocturne και προπομπού του Chopin. Ιρλανδός μαθητής του Clementi στο Λονδίνο. Ο Clementi είχε μουσικό εκδοτικό οίκο και πουλούσε πιάνα. Tο 1802 βρέθηκαν στην Ρωσία για εμπορικούς λόγους. Ο Field σύντομα ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Clementi και έκανε μια λαμπρή καριέρα σαν πιανίστας. Οι nocturnes χαρακτηρίζονται από αρμονικό πλούτο, κομψότητα και χάρη. Είναι απλές γοητευτικές μελωδίες που ευνοούνται από την διαυγή εκτέλεση της Tverskaya σε πιάνο με 5 πεντάλ ανακατασκευή forte πιάνου του Βιεννέζου κατασκευαστή Joseph Brodmann. [ATTACH=CONFIG]154643._xfImport[/ATTACH] Η 4η nocturne είναι σαν εμπνευσμένο κομμάτι του bel canto. Διαυγής σπιρτόζικη εκτέλεση στο ρόντο, το γνωστό και σαν 12 o'clock ή μεσημέρι. Δύο όμορφα νυκτερινά από τον Ουκρανό Lizogub. Ευαισθησία στο <<τραγούδι χωρίς λέξεις>> του Ivan Laskovsky ενώ στο Improptu η σκέψη του γυρίζει στον Chopin. Διαφορετικό πνεύμα από τα υπόλοιπα έργα έχει μόνο η Grande Gigue του Hassler που αποτελεί επίδειξη των αντιστικτικών ικανοτήτων του. Από αυτό το cd διαπιστώνει κανείς ότι και ο απλός τρόπος έκφρασης του συναισθήματος, χωρίς λάμψη, μπορεί να είναι γοητευτικός. [ATTACH=CONFIG]154638._xfImport[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154639._xfImport[/ATTACH] Στο 6ο cd της σειράς ενδιαφέρον έχει η παρουσία δύο Ουκρανών καλλιτεχνών της εποχής. Ο πρώτος είναι ο βιολιστής Ivan Khandoshkin (Ρώσο Ορφέα τον αποκαλούσαν) σε δύο βιρτουόζικες μεταγγραφές λαικών ρυθμών με δυτικό δρόμο γραφής Ο δεύτερος είναι ο συνθέτης Μaxim Berezovsky σε μια καλοδουλεμένη, μελωδική και φωτεινή σονάτα για βιολί. [ATTACH=CONFIG]154640._xfImport[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154641._xfImport[/ATTACH] Περισσότερη κοσμική μουσική του Berezovsky από την Ιταλική του περίοδο στο sacd της CARO MITIS. Στην σονάτα για βιολί προτιμώ το cd της Opus. [ATTACH=CONFIG]154642._xfImport[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Από την Ρωσική εργογραφία
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…