Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Απλά, όμορφα πράγματα...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 632407" data-attributes="member: 9833"><p>Δαμιανέ μου θύμισες το γάμο μου! Το εναρκτήριο λάκτισμα με τη συμβία δόθηκε με το βαλσάκι από τη σουίτα νο 2, μόνο που για πάρτη μας έπαιζε ο Chailly και όχι ο Kitaenko. Την πάτησα όμως γιατί νόμιζα ότι ήταν φορμαλιστικό κατασκεύασμα για εστέτ μικροαστούς σαν κι εμένα, δεν ήξερα ότι ήταν δημιουργία της γιεζόφτσινα. Πως κι έτσι άραγε; Ανέβηκε κατά πολύ στην εκτίμησή μου ο Ντμίτρι, δίπλα στον αδικοχαμένο Γιεζόφ και τον ατακτούλη Γιάγκοντα.Με την καλή έννοια πάντοτε.</p><p>Την ηχογράφηση του Kitaenko την έχω με διαφορετικό χρώμα στο εξώφυλλο. Ελπίζω να μη φταίει το οφσετ. Ακούγεται ένα κλικ καλύτερα από αυτή του Chailly ή του Dutoit. Ο Chailly έχει πιο δυναμικό - ρυθμικό τέμπο και μου φαίνεται ότι αυτή ήταν και η πρόθεση του συνθέτη αφού εκείνη την εποχή (30´s) τζαζ σήμαινε αποκλειστικά χορευτική μουσική και έτσι λύνεται και η παραπάνω ψευδοαπορία.</p><p>Άλλωστε όπως ο ίδιος είχε γράψει, (δεν γνωρίζω τις απόψεις του Volkov επί του θέματος), χρησιμοποίησε ως αφορμή την τότε γνωστή μορφή της τζαζ για να φτιάξει κάτι δικό του και όχι για να ακολουθήσει την πεπατημένη. Ήθελε να δείξει ότι η τζαζ μπορεί να συγκεραστεί με την ευρωπαϊκή μουσική. Τελικά πέτυχε το εντελώς αντίθετο με αριστουργηματικό τρόπο. Εν προκειμένω ο όρος τζαζ είναι καταχρηστικός και έχει να κάνει μόνο με τις ενορχηστρώσεις.Ας μην αναζητήσει κανείς τον ήχο των μπιγκ μπαντς του 30 - θα απογοητευθεί, πρόκειται για κεντροευρωπαϊκή φόρμα.Θυμίζει πιο πολύ Ντεμπισί παρά Έλινγκτον.</p><p>Και ένα τιπ για τις συμφωνίες του:Εξαιρέσει του Μραβίνσκυ νομίζω ότι είναι πάρα πολύ καλό το κουτάκι της Naxos σε διεύθυνση του Ladislav Slovak, ο οποίος υπήρξε μαθητής του. Η ηχογράφηση είναι πολύ καθαρή και λεπτομερής δεν έχει όμως όγκο και ζεστασιά - πράγμα με το οποίο συμβιβάζομαι εύκολα διότι η τιμή είναι κοντά στο χώμα.Τον βρίσκω καλύτερο από τους Barshai και Janssons και πολύ καλύτερο από τον ταχύτατο Maxim,του οποίου την πατρότητα αμφισβητώ έντονα βασισμένος σε μουσικά κριτήρια και μόνον και χωρίς περαιτέρω πληροφορίες επί προσωπικού...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caerbannog, post: 632407, member: 9833"] Δαμιανέ μου θύμισες το γάμο μου! Το εναρκτήριο λάκτισμα με τη συμβία δόθηκε με το βαλσάκι από τη σουίτα νο 2, μόνο που για πάρτη μας έπαιζε ο Chailly και όχι ο Kitaenko. Την πάτησα όμως γιατί νόμιζα ότι ήταν φορμαλιστικό κατασκεύασμα για εστέτ μικροαστούς σαν κι εμένα, δεν ήξερα ότι ήταν δημιουργία της γιεζόφτσινα. Πως κι έτσι άραγε; Ανέβηκε κατά πολύ στην εκτίμησή μου ο Ντμίτρι, δίπλα στον αδικοχαμένο Γιεζόφ και τον ατακτούλη Γιάγκοντα.Με την καλή έννοια πάντοτε. Την ηχογράφηση του Kitaenko την έχω με διαφορετικό χρώμα στο εξώφυλλο. Ελπίζω να μη φταίει το οφσετ. Ακούγεται ένα κλικ καλύτερα από αυτή του Chailly ή του Dutoit. Ο Chailly έχει πιο δυναμικό - ρυθμικό τέμπο και μου φαίνεται ότι αυτή ήταν και η πρόθεση του συνθέτη αφού εκείνη την εποχή (30´s) τζαζ σήμαινε αποκλειστικά χορευτική μουσική και έτσι λύνεται και η παραπάνω ψευδοαπορία. Άλλωστε όπως ο ίδιος είχε γράψει, (δεν γνωρίζω τις απόψεις του Volkov επί του θέματος), χρησιμοποίησε ως αφορμή την τότε γνωστή μορφή της τζαζ για να φτιάξει κάτι δικό του και όχι για να ακολουθήσει την πεπατημένη. Ήθελε να δείξει ότι η τζαζ μπορεί να συγκεραστεί με την ευρωπαϊκή μουσική. Τελικά πέτυχε το εντελώς αντίθετο με αριστουργηματικό τρόπο. Εν προκειμένω ο όρος τζαζ είναι καταχρηστικός και έχει να κάνει μόνο με τις ενορχηστρώσεις.Ας μην αναζητήσει κανείς τον ήχο των μπιγκ μπαντς του 30 - θα απογοητευθεί, πρόκειται για κεντροευρωπαϊκή φόρμα.Θυμίζει πιο πολύ Ντεμπισί παρά Έλινγκτον. Και ένα τιπ για τις συμφωνίες του:Εξαιρέσει του Μραβίνσκυ νομίζω ότι είναι πάρα πολύ καλό το κουτάκι της Naxos σε διεύθυνση του Ladislav Slovak, ο οποίος υπήρξε μαθητής του. Η ηχογράφηση είναι πολύ καθαρή και λεπτομερής δεν έχει όμως όγκο και ζεστασιά - πράγμα με το οποίο συμβιβάζομαι εύκολα διότι η τιμή είναι κοντά στο χώμα.Τον βρίσκω καλύτερο από τους Barshai και Janssons και πολύ καλύτερο από τον ταχύτατο Maxim,του οποίου την πατρότητα αμφισβητώ έντονα βασισμένος σε μουσικά κριτήρια και μόνον και χωρίς περαιτέρω πληροφορίες επί προσωπικού... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Απλά, όμορφα πράγματα...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…