Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ανεμοστρόβιλος! [Camel]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058806246" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Ελεύθερη πτώση...</h3><p><strong>Camel</strong> - <strong>Mirage</strong> (Μάρτιος 1974, Deram/Gama)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]203468[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Freefall (Bardens) - 5:55, A2 Supertwister (Bardens) - 3:20, A3 Nimrodel / The Procession / The White Rider (Latimer) - 9:18, , B1 Earthrise (Latimer, Bardens) - 6:50, [Lady Fantasy - 12:59]: B2.1 Encounter (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens, B2.2 Smiles For You (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens, B2.3 Lady Fantasy (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens)</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Andrew Latimer (κιθάρες, φλάουτο, φωνητικά: A3.3, B2.3), Peter Bardens (όργανο, πιάνο, μίνι Μουγκ, Μέλλοτρον, Fender ηλεκτρικό πιάνο, Hohner κλαβινέτ, τσελέστα, φωνητικά: A1, B2.3), Doug Ferguson (μπάσο), Andy Ward (ντραμς, κρουστά)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικοί</span>: David Hitchcock / Howard Kilgour (ηχογράφηση ρυθμικής συνοδείας), Bill Price (ηχογράφηση όβερνταμπ στα Air, ρεμίξ), John Burns (ηχογράφηση όβερνταμπ στην Decca)</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε τον Νοέμβριο του 1973, στα <em>Island, Decca, AIR</em> στούντιο, Λονδίνο</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]203469[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">το οικογενειακό δένδρο των <em>Camel</em> από τον <em>Pete Frame</em></p><p></p><p>Αν κοιτάξουμε πίσω την εξαιρετικά καινοτόμο μουσική που παρήχθη από βρετανικά συγκροτήματα που εμφανίστηκαν τη δεκαετία του 1970, το όνομα <a href="https://avclub.gr/index.php?threads/to-ateleioto-taxidi-mias-kamilas-sto-chrono.332/" target="_blank">Camel</a> είναι πάντα περίοπτο. Η κληρονομιά των κλασικών άλμπουμ τους ενισχύει πολύ τη φήμη μιας μπάντας που, σε αντίθεση με πολλές από τις σύγχρονές τους, έχει επιβιώσει πάνω από πέντε δεκαετίες και εξακολουθεί να διαθέτει πιστούς και αφοσιωμένους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Ο σταθερός παράγοντας μέσα από διάφορες αλλαγές στη σύνθεση των <em>Camel</em> παρέμεινε, ο κιθαρίστας και φλαουτίστας <em>Andrew Latimer</em>.</p><p></p><p>Οι ρίζες των <em>Camel</em> χρονολογούνται από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 όταν ο <strong>Andrew Latimer</strong>/Άντριου Λάτιμερ (1949) σχημάτισε τους <em>The Phantom Four</em> που εξελίχθηκαν σε <em>Strange Brew</em> και μετά την προσθήκη του ντράμερ <strong>Andy Ward</strong> (1952) και του μπασίστα <strong>Doug Ferguson</strong> (1947) το νέο μπλουζ τρίο μετονομάστηκε σε <em>Brew</em>, αναλαμβάνοντας την υποστήριξη του τραγουδιστή/τραγουδοποιού <em>Phillip Goodhand-Tait</em>. Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 1971, ο <strong>Peter Bardens</strong>/Πίτερ Μπάρντενς (1945-2002†) απάντησε στην αγγελία του γκρουπ για κιμπορντίστα, διαθέτοντας εντυπωσιακή μουσική προϋπηρεσία, αφού είχε παίξει με τους <em>Them</em> του <em>Van Morrison, Peter B's Looners</em> (με <em>Dave Ambrose, Mick Fleetwood, Peter Green</em>), <em>Shotgun Express</em> (με <em>Rod Stewart</em>), <em>Village</em> κ.α., και είχε ηχογραφήσει επίσης πολλά σόλο άλμπουμ.</p><p></p><p>Μέχρι τον Νοέμβριο του 1971, το γκρουπ είχε αλλάξει το όνομά του σε <strong>Camel</strong> και μετά από μια περίοδο ζωντανών εμφανίσεων, τον Φεβρουάριο του 1973 κυκλοφόρησε το ομότιτλο ντεμπούτο άλμπουμ τους στη <em>MCA Records</em>. Αν και οι πωλήσεις του <strong><span style="color: Dodgerblue">Camel</span></strong>, ήταν αρκετά καλές, με πάνω από 5.000 αντίτυπα μέσα στους πρώτους δώδεκα μήνες κυκλοφορίας, η <em>MCA Records</em> αρνήθηκε να κυκλοφορήσει περαιτέρω ηχογραφήσεις τους. Για πολλές μπάντες αυτή η ξαφνική εγκατάλειψη τύχης θα είχε αποδειχθεί καταστροφική, αλλά οι <em>Camel</em> είχαν δημιουργήσει σταθερούς οπαδούς στο λάιβ κύκλωμα του Ηνωμένου Βασιλείου τους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες, συμπεριλαμβανομένης της συναυλιακής υποστήριξης των <em>Wishbone Ash</em> και <em>Barclay James Harvest</em>. Άλλωστε, η ποιότητα του ντεμπούτου άλμπουμ των <em>Camel</em> είχε βελτιώσει ακόμα περισσότερο την εικόνα τους.</p><p></p><p>Ο μάνατζερ και ατζέντης <em>Geoff Jukes</em> διατηρώντας την εμπιστοσύνη του στο μέλλον των <em>Camel</em>, μαζί με τους επιχειρηματικούς συνεργάτες <em>Richard Thomas</em> και <em>Max Hole</em>, υπέγραψαν την μπάντα στη νεοσύστατη εταιρεία του, <em>Gama Records</em>. Μέσα σε λίγες εβδομάδες έγινε ένα τηλεφώνημα στον παραγωγό <strong>David Hitchcock</strong>/Ντέιβιντ Χίτσκοκ, (ο οποίος είχε αποκτήσει φήμη κάνοντας παραγωγή άλμπουμ για τους <em>Caravan</em> και <em>Genesis</em>) και η μπάντα στάλθηκε στα στούντιο της <em>Island Records</em> στην <em>Basing Street</em> ηχογραφώντας υλικό για αυτό που θα γινόταν το δεύτερο άλμπουμ τους. Ενώ αυτά τα σέσιον ήταν σε εξέλιξη, η <em>Gama Records</em> εξασφάλισε μια μακροπρόθεσμη συμφωνία με την <em>Decca Records</em> για να κυκλοφορήσει όλα τα πρότζεκτ των <em>Camel</em> και της <em>Gama</em>.</p><p></p><p>Το υλικό που ηχογραφήθηκε τον Νοέμβριο του 1973 ήταν από τα πιο δυνατά των <em>Camel</em>, με το γράψιμο τραγουδιών τόσο του <em>Bardens</em> όσο και του <em>Latimer</em> να προχωρά με άλματα. Μεγάλο μέρος της μουσικής που ηχογραφήθηκε είχε δοκιμαστεί και ελεγχθεί μπροστά σε ζωντανό ακροατήριο, και όταν η μπάντα είχε φτάσει στο στούντιο ηχογράφησης είχαν γίνει όποιες αλλαγές χρειάζονταν στις διασκευές, δημιουργώντας ένα άλμπουμ που είχε τόσο σαφήνεια όσο και κατεύθυνση. Τα τελικά επιλεγμένα αποτελέσματα της δουλειάς στα στούντιο της <em>Basing Street</em> κυκλοφόρησαν την 1η Μαρτίου του 1974 ως <strong><span style="color: Dodgerblue">Mirage</span></strong> στην <em>Deram</em>, και τοποθετήθηκαν σε ένα εξώφυλλο σχεδιασμένο να είναι μια απομίμηση από ένα πακέτο τσιγάρα της μάρκας <em>Camel</em>. Σχεδόν κάθε κομμάτι του άλμπουμ προοριζόταν να γίνει κλασικό <em>Camel</em>.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]203471[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">Α-Δ <em>Andrew Latimer, Andy Ward, Peter Bardens</em> και <em>Doug Ferguson</em>, ποζάρουν μπροστά από καμήλες στη Γερμανία το 1974</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058806246, member: 30418"] [HEADING=2]Ελεύθερη πτώση...[/HEADING] [B]Camel[/B] - [B]Mirage[/B] (Μάρτιος 1974, Deram/Gama) [CENTER][ATTACH type="full" alt="Mirage.jpg"]203468[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Freefall (Bardens) - 5:55, A2 Supertwister (Bardens) - 3:20, A3 Nimrodel / The Procession / The White Rider (Latimer) - 9:18, , B1 Earthrise (Latimer, Bardens) - 6:50, [Lady Fantasy - 12:59]: B2.1 Encounter (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens, B2.2 Smiles For You (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens, B2.3 Lady Fantasy (Latimer, Ward, Ferguson, Bardens) [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Andrew Latimer (κιθάρες, φλάουτο, φωνητικά: A3.3, B2.3), Peter Bardens (όργανο, πιάνο, μίνι Μουγκ, Μέλλοτρον, Fender ηλεκτρικό πιάνο, Hohner κλαβινέτ, τσελέστα, φωνητικά: A1, B2.3), Doug Ferguson (μπάσο), Andy Ward (ντραμς, κρουστά) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικοί[/COLOR]: David Hitchcock / Howard Kilgour (ηχογράφηση ρυθμικής συνοδείας), Bill Price (ηχογράφηση όβερνταμπ στα Air, ρεμίξ), John Burns (ηχογράφηση όβερνταμπ στην Decca) Ηχογραφήθηκε τον Νοέμβριο του 1973, στα [I]Island, Decca, AIR[/I] στούντιο, Λονδίνο [CENTER][ATTACH type="full" alt="CamelFamilyTree.jpg"]203469[/ATTACH] το οικογενειακό δένδρο των [I]Camel[/I] από τον [I]Pete Frame[/I][/CENTER] Αν κοιτάξουμε πίσω την εξαιρετικά καινοτόμο μουσική που παρήχθη από βρετανικά συγκροτήματα που εμφανίστηκαν τη δεκαετία του 1970, το όνομα [URL='https://avclub.gr/index.php?threads/to-ateleioto-taxidi-mias-kamilas-sto-chrono.332/']Camel[/URL] είναι πάντα περίοπτο. Η κληρονομιά των κλασικών άλμπουμ τους ενισχύει πολύ τη φήμη μιας μπάντας που, σε αντίθεση με πολλές από τις σύγχρονές τους, έχει επιβιώσει πάνω από πέντε δεκαετίες και εξακολουθεί να διαθέτει πιστούς και αφοσιωμένους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Ο σταθερός παράγοντας μέσα από διάφορες αλλαγές στη σύνθεση των [I]Camel[/I] παρέμεινε, ο κιθαρίστας και φλαουτίστας [I]Andrew Latimer[/I]. Οι ρίζες των [I]Camel[/I] χρονολογούνται από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 όταν ο [B]Andrew Latimer[/B]/Άντριου Λάτιμερ (1949) σχημάτισε τους [I]The Phantom Four[/I] που εξελίχθηκαν σε [I]Strange Brew[/I] και μετά την προσθήκη του ντράμερ [B]Andy Ward[/B] (1952) και του μπασίστα [B]Doug Ferguson[/B] (1947) το νέο μπλουζ τρίο μετονομάστηκε σε [I]Brew[/I], αναλαμβάνοντας την υποστήριξη του τραγουδιστή/τραγουδοποιού [I]Phillip Goodhand-Tait[/I]. Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 1971, ο [B]Peter Bardens[/B]/Πίτερ Μπάρντενς (1945-2002†) απάντησε στην αγγελία του γκρουπ για κιμπορντίστα, διαθέτοντας εντυπωσιακή μουσική προϋπηρεσία, αφού είχε παίξει με τους [I]Them[/I] του [I]Van Morrison, Peter B's Looners[/I] (με [I]Dave Ambrose, Mick Fleetwood, Peter Green[/I]), [I]Shotgun Express[/I] (με [I]Rod Stewart[/I]), [I]Village[/I] κ.α., και είχε ηχογραφήσει επίσης πολλά σόλο άλμπουμ. Μέχρι τον Νοέμβριο του 1971, το γκρουπ είχε αλλάξει το όνομά του σε [B]Camel[/B] και μετά από μια περίοδο ζωντανών εμφανίσεων, τον Φεβρουάριο του 1973 κυκλοφόρησε το ομότιτλο ντεμπούτο άλμπουμ τους στη [I]MCA Records[/I]. Αν και οι πωλήσεις του [B][COLOR=Dodgerblue]Camel[/COLOR][/B], ήταν αρκετά καλές, με πάνω από 5.000 αντίτυπα μέσα στους πρώτους δώδεκα μήνες κυκλοφορίας, η [I]MCA Records[/I] αρνήθηκε να κυκλοφορήσει περαιτέρω ηχογραφήσεις τους. Για πολλές μπάντες αυτή η ξαφνική εγκατάλειψη τύχης θα είχε αποδειχθεί καταστροφική, αλλά οι [I]Camel[/I] είχαν δημιουργήσει σταθερούς οπαδούς στο λάιβ κύκλωμα του Ηνωμένου Βασιλείου τους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες, συμπεριλαμβανομένης της συναυλιακής υποστήριξης των [I]Wishbone Ash[/I] και [I]Barclay James Harvest[/I]. Άλλωστε, η ποιότητα του ντεμπούτου άλμπουμ των [I]Camel[/I] είχε βελτιώσει ακόμα περισσότερο την εικόνα τους. Ο μάνατζερ και ατζέντης [I]Geoff Jukes[/I] διατηρώντας την εμπιστοσύνη του στο μέλλον των [I]Camel[/I], μαζί με τους επιχειρηματικούς συνεργάτες [I]Richard Thomas[/I] και [I]Max Hole[/I], υπέγραψαν την μπάντα στη νεοσύστατη εταιρεία του, [I]Gama Records[/I]. Μέσα σε λίγες εβδομάδες έγινε ένα τηλεφώνημα στον παραγωγό [B]David Hitchcock[/B]/Ντέιβιντ Χίτσκοκ, (ο οποίος είχε αποκτήσει φήμη κάνοντας παραγωγή άλμπουμ για τους [I]Caravan[/I] και [I]Genesis[/I]) και η μπάντα στάλθηκε στα στούντιο της [I]Island Records[/I] στην [I]Basing Street[/I] ηχογραφώντας υλικό για αυτό που θα γινόταν το δεύτερο άλμπουμ τους. Ενώ αυτά τα σέσιον ήταν σε εξέλιξη, η [I]Gama Records[/I] εξασφάλισε μια μακροπρόθεσμη συμφωνία με την [I]Decca Records[/I] για να κυκλοφορήσει όλα τα πρότζεκτ των [I]Camel[/I] και της [I]Gama[/I]. Το υλικό που ηχογραφήθηκε τον Νοέμβριο του 1973 ήταν από τα πιο δυνατά των [I]Camel[/I], με το γράψιμο τραγουδιών τόσο του [I]Bardens[/I] όσο και του [I]Latimer[/I] να προχωρά με άλματα. Μεγάλο μέρος της μουσικής που ηχογραφήθηκε είχε δοκιμαστεί και ελεγχθεί μπροστά σε ζωντανό ακροατήριο, και όταν η μπάντα είχε φτάσει στο στούντιο ηχογράφησης είχαν γίνει όποιες αλλαγές χρειάζονταν στις διασκευές, δημιουργώντας ένα άλμπουμ που είχε τόσο σαφήνεια όσο και κατεύθυνση. Τα τελικά επιλεγμένα αποτελέσματα της δουλειάς στα στούντιο της [I]Basing Street[/I] κυκλοφόρησαν την 1η Μαρτίου του 1974 ως [B][COLOR=Dodgerblue]Mirage[/COLOR][/B] στην [I]Deram[/I], και τοποθετήθηκαν σε ένα εξώφυλλο σχεδιασμένο να είναι μια απομίμηση από ένα πακέτο τσιγάρα της μάρκας [I]Camel[/I]. Σχεδόν κάθε κομμάτι του άλμπουμ προοριζόταν να γίνει κλασικό [I]Camel[/I]. [CENTER][ATTACH type="full" alt="LatimerWardBardensFerguson1974.jpg"]203471[/ATTACH] Α-Δ [I]Andrew Latimer, Andy Ward, Peter Bardens[/I] και [I]Doug Ferguson[/I], ποζάρουν μπροστά από καμήλες στη Γερμανία το 1974[/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ανεμοστρόβιλος! [Camel]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…