Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Αλλαγη ηχου στο πικαπ μου ( Technics sl 1210 M5G)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vlad66" data-source="post: 1058847040" data-attributes="member: 53994"><p>το M5G μου όπως ξέρουν οι φίλοι είναι αποσυναρμολογημένο εδώ και μήνες για να του κάνω τις τελευταίες αναβαθμίσεις..</p><p>υπάρχει η σχετική κουβέντα στο chat του 2κάναλου</p><p>[URL unfurl="true"]https://avclub.gr/index.php?threads/to-chat-toy-dikanaloy.169353/page-313#post-1058846113[/URL]</p><p></p><p>η προσπάθεια για κλειστά ρουλεμάν (σε spare εξαρτήματα) δεν πάει καλά, αλλά συνεχίζω άλλες δουλειές που από καιρό είχα υπόψη μου..</p><p></p><p>μία από τις αλλαγές αφορά το κολάρο σύσφιξης των headshells στον βραχίονα.</p><p>αλλάζω το εργοστασιακό με άλλου ΟΕΜ κατασκευαστή (σε "ανταγωνιστικά ιαπωνικά" πικάπ) το οποίο είναι καλύτερο για 2 λόγους..</p><p></p><p>1) οι υποδοχές στα πινς της ένωσης headshell / κολάρου βραχίονα..</p><p>κοιτάξτε ένα δείγμα Technics αριστερά και δίπλα του στα δεξιά το ΟΕΜ :</p><p></p><p>[ATTACH]211243[/ATTACH]</p><p></p><p>προσέξτε το σχήμα των υποδοχών..</p><p>στο Technics είναι επίπεδες.. στο ΟΕΜ είναι "μπομπέ" </p><p></p><p>πως είναι τα αντίστοιχα πινς σε όλα τα headshells ;;;</p><p></p><p>έτσι :</p><p></p><p>[ATTACH]211244[/ATTACH]</p><p></p><p>ποιά ένωση εξασφαλίζει καλύτερη επαφή;;</p><p></p><p></p><p>πάμε στον 2ο λόγο της συγκεκριμένης αλλαγής..</p><p></p><p>όταν το κολάρο στα Technics είναι "ελεύθερο" χωρίς κουμπωμένο headshell πάνω του, τα μέσα πινς πάνω στα οποία είναι κολλημένη η καλωδίωση του βραχίονα, είναι έτσι :</p><p></p><p>[ATTACH]211253[/ATTACH]</p><p></p><p>όταν κουμπώσουμε headshell , τα πινς μετακινούνται προς τα μέσα αφού τα "σπρώχνουν" τα αντίστοιχα ελατήρια :</p><p></p><p>[ATTACH]211255[/ATTACH]</p><p></p><p>αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "ταλαιπωρείται" η καλωδίωση.</p><p>ΟΧΙ ή καλωδίωση του εργοστασίου που έχει pvc isolation.. αλλά οι "ευγενείς" καλωδιώσεις με isolation από βαμβάκι και μετάξι.</p><p>δεν ξέρω το teflon τι κάνει , δεν το έχω δοκιμάσει..</p><p>πάντως μια φορά μου κόπηκε καλώδιο στην Litz silk στην ένωση με τα πινς και ταλαιπωρήθηκα για να την επιδιορθώσω.. φυσικά εφάρμοσα "κόλπο" για να μην ξαναγίνει...</p><p></p><p>το κολάρο του ΟΕΜ δεν έχει ανάγκη από "κόλπα"... τα πινς στην ένωση με την καλωδίωση είναι σταθερά λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας κατασκευής και λειτουργίας των ελατηρίων εσωτερικά.</p><p></p><p>ελεύθερο το κολάρο, :</p><p></p><p>[ATTACH]211256[/ATTACH]</p><p></p><p>"κλειδωμένο" με headshell :</p><p></p><p>[ATTACH]211258[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vlad66, post: 1058847040, member: 53994"] το M5G μου όπως ξέρουν οι φίλοι είναι αποσυναρμολογημένο εδώ και μήνες για να του κάνω τις τελευταίες αναβαθμίσεις.. υπάρχει η σχετική κουβέντα στο chat του 2κάναλου [URL unfurl="true"]https://avclub.gr/index.php?threads/to-chat-toy-dikanaloy.169353/page-313#post-1058846113[/URL] η προσπάθεια για κλειστά ρουλεμάν (σε spare εξαρτήματα) δεν πάει καλά, αλλά συνεχίζω άλλες δουλειές που από καιρό είχα υπόψη μου.. μία από τις αλλαγές αφορά το κολάρο σύσφιξης των headshells στον βραχίονα. αλλάζω το εργοστασιακό με άλλου ΟΕΜ κατασκευαστή (σε "ανταγωνιστικά ιαπωνικά" πικάπ) το οποίο είναι καλύτερο για 2 λόγους.. 1) οι υποδοχές στα πινς της ένωσης headshell / κολάρου βραχίονα.. κοιτάξτε ένα δείγμα Technics αριστερά και δίπλα του στα δεξιά το ΟΕΜ : [ATTACH]211243[/ATTACH] προσέξτε το σχήμα των υποδοχών.. στο Technics είναι επίπεδες.. στο ΟΕΜ είναι "μπομπέ" πως είναι τα αντίστοιχα πινς σε όλα τα headshells ;;; έτσι : [ATTACH]211244[/ATTACH] ποιά ένωση εξασφαλίζει καλύτερη επαφή;; πάμε στον 2ο λόγο της συγκεκριμένης αλλαγής.. όταν το κολάρο στα Technics είναι "ελεύθερο" χωρίς κουμπωμένο headshell πάνω του, τα μέσα πινς πάνω στα οποία είναι κολλημένη η καλωδίωση του βραχίονα, είναι έτσι : [ATTACH]211253[/ATTACH] όταν κουμπώσουμε headshell , τα πινς μετακινούνται προς τα μέσα αφού τα "σπρώχνουν" τα αντίστοιχα ελατήρια : [ATTACH]211255[/ATTACH] αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "ταλαιπωρείται" η καλωδίωση. ΟΧΙ ή καλωδίωση του εργοστασίου που έχει pvc isolation.. αλλά οι "ευγενείς" καλωδιώσεις με isolation από βαμβάκι και μετάξι. δεν ξέρω το teflon τι κάνει , δεν το έχω δοκιμάσει.. πάντως μια φορά μου κόπηκε καλώδιο στην Litz silk στην ένωση με τα πινς και ταλαιπωρήθηκα για να την επιδιορθώσω.. φυσικά εφάρμοσα "κόλπο" για να μην ξαναγίνει... το κολάρο του ΟΕΜ δεν έχει ανάγκη από "κόλπα"... τα πινς στην ένωση με την καλωδίωση είναι σταθερά λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας κατασκευής και λειτουργίας των ελατηρίων εσωτερικά. ελεύθερο το κολάρο, : [ATTACH]211256[/ATTACH] "κλειδωμένο" με headshell : [ATTACH]211258[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Αλλαγη ηχου στο πικαπ μου ( Technics sl 1210 M5G)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…