Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ακριβό χαρμάνι
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Busoni" data-source="post: 509352" data-attributes="member: 757"><p><strong>Re: Απάντηση: Ακριβό χαρμάνι</strong></p><p></p><p>Συμφωνώ απόλυτα στα περι 'δραματος'... Άλλωστε για τον Bach μιλάμε, όχι για ρομαντικούς. </p><p></p><p>Το θέμα ειναι αν μπορούμε να δούμε τον Bach λίγο πιο συναισθηματικά, μια και το πιάνο πχ προσφέρει δυνατότητες για λεπτούς χρωματισμούς... Αυτό είναι κάτι που σκεφτόμουν και παλιότερα προσπαθώντας να κατανοήσω τις μελωδικές γραμμές διαφόρων έργων του(πχ πρώτο μέρος του διπλού κοντσέρτου για βιολιά). </p><p></p><p>Βεβαια, πιστεύω οτι ο πλούτος του Bach δεν είναι στο πόσο συναισθηματικές είναι οι μελωδίες του, αλλα στην πολυφωνία...στο πόσο πειστικά θα συνομιλήσουν, θα αλληλεπιδράσουν οι φωνές μεταξύ τους. Εκεί ο Gould είναι μάλλον αξεπέραστος, γιατι αυτό το πλέξιμο μπορούσε να το κάνει με χίλιους τρόπους...σα να παίζει κουκλοθέατρο με τις φωνές.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Busoni, post: 509352, member: 757"] [b]Re: Απάντηση: Ακριβό χαρμάνι[/b] Συμφωνώ απόλυτα στα περι 'δραματος'... Άλλωστε για τον Bach μιλάμε, όχι για ρομαντικούς. Το θέμα ειναι αν μπορούμε να δούμε τον Bach λίγο πιο συναισθηματικά, μια και το πιάνο πχ προσφέρει δυνατότητες για λεπτούς χρωματισμούς... Αυτό είναι κάτι που σκεφτόμουν και παλιότερα προσπαθώντας να κατανοήσω τις μελωδικές γραμμές διαφόρων έργων του(πχ πρώτο μέρος του διπλού κοντσέρτου για βιολιά). Βεβαια, πιστεύω οτι ο πλούτος του Bach δεν είναι στο πόσο συναισθηματικές είναι οι μελωδίες του, αλλα στην πολυφωνία...στο πόσο πειστικά θα συνομιλήσουν, θα αλληλεπιδράσουν οι φωνές μεταξύ τους. Εκεί ο Gould είναι μάλλον αξεπέραστος, γιατι αυτό το πλέξιμο μπορούσε να το κάνει με χίλιους τρόπους...σα να παίζει κουκλοθέατρο με τις φωνές. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ακριβό χαρμάνι
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…