Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="iceman" data-source="post: 97884" data-attributes="member: 931"><p>Επιτέλους ΝΕΑ και μάλιστα καλά!!</p><p></p><p>Ύστερα από αναμονή περίπου μίας εβδομάδας, ενός email με παράπονα για όσα αναφέρω σε προηγούμενα posts στην κα Τζανακάκη και τη μεσολάβηση του Γενικού μας Διαχειριστή, Νίκου Κρυωνά, έλαβα την περασμένη Πέμπτη (14/12) ένα τηλεφώνημα από την Cometron όπου με ειδοποίησαν ότι ύστερα από συννενόηση με την κα Τζανακάκη θα έπρεπε να τους πάω την τηλεόραση από εκεί ώστε να προβούν στη συνέχεια σε αντικατάσταση.</p><p>Λόγω δουλειάς κατόρθωσα να πάω στην Cometron τη Δευτέρα (18/12) και μου είπαν ότι μέσα στην εβδομάδα θα με ειδοποιούσαν. </p><p>Πράγματι σήμερα το πρωί με ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να ξαναπάω από Χαλάνδρι να πάρω πίσω την τηλεόραση και να την πάω στο κατάστημα Ράδιο Αθήναι της γειτονιάς μου, απ' όπου την είχα αγοράσει, για να γίνει η αντικατάσταση ..</p><p>Αφού έφυγα νωρίτερα από το γραφείο (ξανά για να προλάβω το ωράριο της Cometron) την πήρα πίσω και πήγα στο τοπικό κατάστημα Ράδιο Αθήναι όπου ο Διευθυντής ήταν ενήμερος και με εξυπηρέτησε άμεσα..</p><p>Μάλιστα δεδομένου ότι το μοντέλο που είχα (s23A10) έχει καταργηθεί η αντικατάσταση αφορούσε την αγορά οτιδήποτε άλλου στην αξία του αρχικού τιμολογίου αγοράς της S23A10...</p><p>Λόγω αυτού αλλά και ως ελάχιστο δείγμα επιβράβευσης προς τους ανθρώπους της Sony Hellas (και ειδικότερα την κα Τζανακάκη), που έδωσαν λύση στο πρόβλημα μου, διάλεξα για αντικαταστάτη της προβληματικής μου S23A10 τη νέα KDL-26S2030, την οποία και αναμένω το Σάββατο.. ΕΛΠΙΖΩ με αυτή να μην έχω προβλήματα γιατί δεν θα το αντέξω άλλο ...</p><p></p><p>Όπως αντιλαμβάνεστε τέλος καλό όλα καλά...</p><p>Μπορεί να κουράστηκα ψυχικά και σωματικά (τόσες φορές πέρα δώθε η TV) και να δαπάνησα πολύτιμο προσωπικό χρόνο αλλά η αίσθηση της δικαίωσης είναι μοναδική και δεν αποτιμάται...</p><p></p><p><strong>Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο Κρυωνά για την ηθική υποστήριξη και την επιτυχή μεσολάβηση και στην κα Ευαγγελία Τζανακάκη, Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Hellas για το πνεύμα κατανόησης, την πρωτοβουλία και την ειλικρινή θέληση και διάθεση για να δοθεί λύση στο πρόβλημά μου.. </strong>τέτοιοι άνθρωποι είναι απολύτως απαραίτητοι μέσα στο λαβύρινθο των απρόσωπων πολυεθνικών και είναι αυτοί που σώζουν την αξιοπιστία τους στην πελατειακή τους βάση.</p><p></p><p><strong>Από όλη αυτή την περιπέτεια βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:</strong></p><p>1. Οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να διαλέγουν με μεγάλη προσοχή τους εξωτερικούς τους συνεργάτες</p><p>2. Η επιμονή δεν έβλαψε κανένα, αντίθετα έδωσε λύσεις..μην τα παρατάτε .. πλέον υπάρχουν μέσα</p><p>3. Τα δικτυακά fora είναι ένα ακόμα νέο αλλά αποτελεσματικό μέσο ανταλλαγής εμπειριών και απόψεων, η παρεμβατική δυνατότητα των οποίων αυξάνεται όσο αυξάνονται τα μέλη τους και η αναγνωσιμότητά τους...Αξίζουν την προσοχή μας και τη συμμετοχή μας..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman, post: 97884, member: 931"] Επιτέλους ΝΕΑ και μάλιστα καλά!! Ύστερα από αναμονή περίπου μίας εβδομάδας, ενός email με παράπονα για όσα αναφέρω σε προηγούμενα posts στην κα Τζανακάκη και τη μεσολάβηση του Γενικού μας Διαχειριστή, Νίκου Κρυωνά, έλαβα την περασμένη Πέμπτη (14/12) ένα τηλεφώνημα από την Cometron όπου με ειδοποίησαν ότι ύστερα από συννενόηση με την κα Τζανακάκη θα έπρεπε να τους πάω την τηλεόραση από εκεί ώστε να προβούν στη συνέχεια σε αντικατάσταση. Λόγω δουλειάς κατόρθωσα να πάω στην Cometron τη Δευτέρα (18/12) και μου είπαν ότι μέσα στην εβδομάδα θα με ειδοποιούσαν. Πράγματι σήμερα το πρωί με ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να ξαναπάω από Χαλάνδρι να πάρω πίσω την τηλεόραση και να την πάω στο κατάστημα Ράδιο Αθήναι της γειτονιάς μου, απ' όπου την είχα αγοράσει, για να γίνει η αντικατάσταση .. Αφού έφυγα νωρίτερα από το γραφείο (ξανά για να προλάβω το ωράριο της Cometron) την πήρα πίσω και πήγα στο τοπικό κατάστημα Ράδιο Αθήναι όπου ο Διευθυντής ήταν ενήμερος και με εξυπηρέτησε άμεσα.. Μάλιστα δεδομένου ότι το μοντέλο που είχα (s23A10) έχει καταργηθεί η αντικατάσταση αφορούσε την αγορά οτιδήποτε άλλου στην αξία του αρχικού τιμολογίου αγοράς της S23A10... Λόγω αυτού αλλά και ως ελάχιστο δείγμα επιβράβευσης προς τους ανθρώπους της Sony Hellas (και ειδικότερα την κα Τζανακάκη), που έδωσαν λύση στο πρόβλημα μου, διάλεξα για αντικαταστάτη της προβληματικής μου S23A10 τη νέα KDL-26S2030, την οποία και αναμένω το Σάββατο.. ΕΛΠΙΖΩ με αυτή να μην έχω προβλήματα γιατί δεν θα το αντέξω άλλο ... Όπως αντιλαμβάνεστε τέλος καλό όλα καλά... Μπορεί να κουράστηκα ψυχικά και σωματικά (τόσες φορές πέρα δώθε η TV) και να δαπάνησα πολύτιμο προσωπικό χρόνο αλλά η αίσθηση της δικαίωσης είναι μοναδική και δεν αποτιμάται... [B]Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο Κρυωνά για την ηθική υποστήριξη και την επιτυχή μεσολάβηση και στην κα Ευαγγελία Τζανακάκη, Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Hellas για το πνεύμα κατανόησης, την πρωτοβουλία και την ειλικρινή θέληση και διάθεση για να δοθεί λύση στο πρόβλημά μου.. [/B]τέτοιοι άνθρωποι είναι απολύτως απαραίτητοι μέσα στο λαβύρινθο των απρόσωπων πολυεθνικών και είναι αυτοί που σώζουν την αξιοπιστία τους στην πελατειακή τους βάση. [B]Από όλη αυτή την περιπέτεια βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:[/B] 1. Οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να διαλέγουν με μεγάλη προσοχή τους εξωτερικούς τους συνεργάτες 2. Η επιμονή δεν έβλαψε κανένα, αντίθετα έδωσε λύσεις..μην τα παρατάτε .. πλέον υπάρχουν μέσα 3. Τα δικτυακά fora είναι ένα ακόμα νέο αλλά αποτελεσματικό μέσο ανταλλαγής εμπειριών και απόψεων, η παρεμβατική δυνατότητα των οποίων αυξάνεται όσο αυξάνονται τα μέλη τους και η αναγνωσιμότητά τους...Αξίζουν την προσοχή μας και τη συμμετοχή μας.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…