Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="iceman" data-source="post: 75274" data-attributes="member: 931"><p><strong>Επιτέλους κάποιο σημάδι ζωής..</strong></p><p><strong>Αφού δεν βρήκα χρόνο για να στείλω σε εξώδικο (άσε τα 25 κερατιάτικα στον επιμελητή) ξαναέστειλα το ίδιο email στο CC της Sony με την εξής προσθήκη:</strong></p><p></p><p><em>Πριν από 2 εβδομάδες σας έστειλα το κάτωθι email στο οποίο ακόμα δεν έχω λάβει την παραμικρή απάντηση..</em></p><p><em>Το ίδιο κείμενο θα σας αποσταλεί με fax και αν χρειαστεί και με δικαστικό επιμελητή... τόσο στην εταιρία σας όσο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.</em></p><p><em>Εξακολουθώ να αντιμετωπίζω το ίδιο εκνευριστικό πρόβλημα με την τηλεόρασή μου που αναφέρω στο email και ακόμα η εταιρία σας, αν και έχει τη σχετική υποχρέωση, δεν το έχει αντιμετωπίσει...</em></p><p><em>Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου αναμένω την απάντησή σας.</em></p><p></p><p><strong>Στη συνέχεια απέστειλα την εκτύπωση του άνω email και με fax και ύστερα από 2 ώρες έλαβα ην κάτωθι απάντηση: </strong></p><p></p><p><em>SONY HELLAS A.E.E.</em></p><p><em>Ρ. ΦΕΡΑΙΟΥ 44-46 & Λ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ</em></p><p><em>154 51 Ν. ΨΥΧΙΚΟ, ΑΘΗΝΑ</em></p><p><em>ΑΠΟ: Τζανακακη Ευαγγελία ΤΗΛ: 67 82 177</em></p><p><em>Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών FAX: 67 82 001</em></p><p><em>Κύριε .......... ,</em></p><p><em>Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα γραφεία μας.</em></p><p><em>Λυπούμαστε πολύ για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε με το Εξουσιοδοτημένο Σέρβις Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε. της εταιρείας μας.</em></p><p><em>Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παρά την εκπαίδευση των Εξουσιοδοτημένων Καταστημάτων Σέρβις από την εταιρεία μας και την παροχή των απαραίτητων οδηγιών και εγχειριδίων για την Εξυπηρέτηση των Πελατών μας, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για συγκεκριμένες ενέργειες μιας ανεξάρτητης επιχείρησης. Παρ´ όλα αυτά, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.</em></p><p><em>Παρόλα αυτά για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση ,θα σας συνιστούσα να απευθυνθείτε σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο μας service στην περιοχή που σας εξυπηρετεί ,να μας ενημερώσετε για τη επιλογή σας ,έτσι ώστε να μπορέσουμε εκ νέου να παρακολουθήσουμε την περίπτωση σας .</em></p><p><em>Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί καταγγελίες σαν τη δική σας, μας επιτρέπουν να εντοπίσουμε και να αναγνωρίσουμε τις όποιες αδυναμίες υπάρχουν στο σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας και να εφαρμόσουμε νέες πολιτικές για τη βελτίωση του επιπέδου της Εξυπηρέτησης Πελατών και της Τεχνικής μας Εξυπηρέτησης.</em></p><p><em>Με εκτίμηση,</em></p><p><em>Τζανακάκη Ευαγγελία </em></p><p></p><p><strong>Όπως αντιλαμβάνεστε, τίποτα το σημαντικό μιας και δεν δίνεται λύση στο προβλημά μου...</strong></p><p><strong>Για το λόγο αυτό έστειλα την εξής απάντηση και θα σας ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις...</strong></p><p><strong></strong></p><p></p><p><em>Αξιότιμη κα. Τζανακάκη, </em></p><p><em>Ευχαριστώ για την απάντησή σας (μολονότι με σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με την πρώτη μου επιστολή).</em></p><p><em>Επειδή, πλην του εν λόγω εξουσιοδοτημένου service (Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε) δεν υπάρχει οποιοδήποτε άλλο που να με εξυπηρετεί (διαμένω στα Άνω Πατήσια) θα ήταν καλύτερο να αποστείλετε εσείς δικό σας τεχνικό στο χώρο μου ώστε και το πρόβλημα να διαπιστωθεί εύκολα και άμεσα και να μπορέσει να αναλάβει με τη δέουσα προσοχή τη συσκευή μου, προσφερόμενος να αναλάβω τυχόν μικροέξοδα μεταφοράς.</em></p><p><em>Πιστεύω ότι μετά την επί 15μερο ταλαιπωρία μου και την προσβλητική συμπεριφορά του συνεργάτη σας, που εν τέλει προσβάλλει τη δική σας εταιρία, τα ανωτέρω θα ήταν το ελάχιστο δείγμα κατανόησης και εξυπηρέτησης από την εταιρία σας.</em></p><p><em>Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.</em></p><p><em>Με τιμή,</em></p><p><em></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman, post: 75274, member: 931"] [B]Επιτέλους κάποιο σημάδι ζωής.. Αφού δεν βρήκα χρόνο για να στείλω σε εξώδικο (άσε τα 25 κερατιάτικα στον επιμελητή) ξαναέστειλα το ίδιο email στο CC της Sony με την εξής προσθήκη:[/B] [I]Πριν από 2 εβδομάδες σας έστειλα το κάτωθι email στο οποίο ακόμα δεν έχω λάβει την παραμικρή απάντηση.. Το ίδιο κείμενο θα σας αποσταλεί με fax και αν χρειαστεί και με δικαστικό επιμελητή... τόσο στην εταιρία σας όσο και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εξακολουθώ να αντιμετωπίζω το ίδιο εκνευριστικό πρόβλημα με την τηλεόρασή μου που αναφέρω στο email και ακόμα η εταιρία σας, αν και έχει τη σχετική υποχρέωση, δεν το έχει αντιμετωπίσει... Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου αναμένω την απάντησή σας.[/I] [B]Στη συνέχεια απέστειλα την εκτύπωση του άνω email και με fax και ύστερα από 2 ώρες έλαβα ην κάτωθι απάντηση: [/B] [I]SONY HELLAS A.E.E. Ρ. ΦΕΡΑΙΟΥ 44-46 & Λ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 154 51 Ν. ΨΥΧΙΚΟ, ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ: Τζανακακη Ευαγγελία ΤΗΛ: 67 82 177 Προϊσταμένη Τμ. Εξυπηρέτησης Πελατών FAX: 67 82 001 Κύριε .......... , Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα γραφεία μας. Λυπούμαστε πολύ για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε με το Εξουσιοδοτημένο Σέρβις Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε. της εταιρείας μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παρά την εκπαίδευση των Εξουσιοδοτημένων Καταστημάτων Σέρβις από την εταιρεία μας και την παροχή των απαραίτητων οδηγιών και εγχειριδίων για την Εξυπηρέτηση των Πελατών μας, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα υπεύθυνοι για συγκεκριμένες ενέργειες μιας ανεξάρτητης επιχείρησης. Παρ´ όλα αυτά, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον. Παρόλα αυτά για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση ,θα σας συνιστούσα να απευθυνθείτε σε κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο μας service στην περιοχή που σας εξυπηρετεί ,να μας ενημερώσετε για τη επιλογή σας ,έτσι ώστε να μπορέσουμε εκ νέου να παρακολουθήσουμε την περίπτωση σας . Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, γιατί καταγγελίες σαν τη δική σας, μας επιτρέπουν να εντοπίσουμε και να αναγνωρίσουμε τις όποιες αδυναμίες υπάρχουν στο σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας και να εφαρμόσουμε νέες πολιτικές για τη βελτίωση του επιπέδου της Εξυπηρέτησης Πελατών και της Τεχνικής μας Εξυπηρέτησης. Με εκτίμηση, Τζανακάκη Ευαγγελία [/I] [B]Όπως αντιλαμβάνεστε, τίποτα το σημαντικό μιας και δεν δίνεται λύση στο προβλημά μου... Για το λόγο αυτό έστειλα την εξής απάντηση και θα σας ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις... [/B] [I]Αξιότιμη κα. Τζανακάκη, Ευχαριστώ για την απάντησή σας (μολονότι με σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με την πρώτη μου επιστολή). Επειδή, πλην του εν λόγω εξουσιοδοτημένου service (Γιεμετζόγλου Ν. και Σια Ο.Ε) δεν υπάρχει οποιοδήποτε άλλο που να με εξυπηρετεί (διαμένω στα Άνω Πατήσια) θα ήταν καλύτερο να αποστείλετε εσείς δικό σας τεχνικό στο χώρο μου ώστε και το πρόβλημα να διαπιστωθεί εύκολα και άμεσα και να μπορέσει να αναλάβει με τη δέουσα προσοχή τη συσκευή μου, προσφερόμενος να αναλάβω τυχόν μικροέξοδα μεταφοράς. Πιστεύω ότι μετά την επί 15μερο ταλαιπωρία μου και την προσβλητική συμπεριφορά του συνεργάτη σας, που εν τέλει προσβάλλει τη δική σας εταιρία, τα ανωτέρω θα ήταν το ελάχιστο δείγμα κατανόησης και εξυπηρέτησης από την εταιρία σας. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση. Με τιμή, [/I] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…