Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="iceman" data-source="post: 67377" data-attributes="member: 931"><p>Εννοείτε, μιας και είμαι δικηγόρος και ξέρω καλά τα δικαιώματα μου, ότι το θέμα δεν θα το αφήσω έτσι, άλλωστε μόνο σε χρόνο θα μου κοστίσει... (όχι ότι και ο χρόνος δεν αποτιμάται!!)</p><p>Εννοείτε επίσης ότι θα δημοσιεύσω την όποια απάντηση της Sony, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω λάβει τίποτα, ούτε με έχουν καλέσει για διευκρινίσεις.. γεγονός το οποίο προσώπικα είναι αρνητικό για την γενικότερη στάση της εδώ Sony.. (κάνοντας σύγκριση με τη Multichoice, όπου έστειλα email προχθές αργά το βράδυ για ένα πρόβλημα και χθες με έψαχναν σε κινητά και σταθερά να μου μιλήσουν και να τους εξηγήσω ακριβώς τι είχε συμβεί)..</p><p>Πάντως ο τύπος ήταν εκνευριστικός, η δε ειρωνεία του με εξόργισε πραγματικά ... ούτε όταν κατά τη στιχομυθία για τη διάρκεια της εγγύησης του είπα για τη διετία, επικαλούμενος την ιδιότητά μου έδειξε να ιδρώνει το αυτί του... </p><p>Ντροπή για το εν λόγω Service...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman, post: 67377, member: 931"] Εννοείτε, μιας και είμαι δικηγόρος και ξέρω καλά τα δικαιώματα μου, ότι το θέμα δεν θα το αφήσω έτσι, άλλωστε μόνο σε χρόνο θα μου κοστίσει... (όχι ότι και ο χρόνος δεν αποτιμάται!!) Εννοείτε επίσης ότι θα δημοσιεύσω την όποια απάντηση της Sony, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω λάβει τίποτα, ούτε με έχουν καλέσει για διευκρινίσεις.. γεγονός το οποίο προσώπικα είναι αρνητικό για την γενικότερη στάση της εδώ Sony.. (κάνοντας σύγκριση με τη Multichoice, όπου έστειλα email προχθές αργά το βράδυ για ένα πρόβλημα και χθες με έψαχναν σε κινητά και σταθερά να μου μιλήσουν και να τους εξηγήσω ακριβώς τι είχε συμβεί).. Πάντως ο τύπος ήταν εκνευριστικός, η δε ειρωνεία του με εξόργισε πραγματικά ... ούτε όταν κατά τη στιχομυθία για τη διάρκεια της εγγύησης του είπα για τη διετία, επικαλούμενος την ιδιότητά μου έδειξε να ιδρώνει το αυτί του... Ντροπή για το εν λόγω Service... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…