Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
62e Festival de Cannes 2009
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Stellios papa" data-source="post: 843528" data-attributes="member: 99"><p><span style="font-size: 15px">WHITE RIBBON του Michael Haneke</span></p><p></p><p>Βρισκόμαστε στο 1913, σε ένα αγροτικό σχολείο στη Βόρεια Γερμανία. Μια σειρά από περίεργα συμβάντα λαμβάνουν χώρα που θυμίζουν τελετουργική τιμωρία. Τι σημαίνουν όλα αυτά και ποιος είναι ο ρόλος αυτού του ιδιόρρυθμου εκπαιδευτικού συστήματος στην άνοδο του φασισμού;</p><p></p><p>Είναι μοναδική η ικανότητα του Haneke να εκθέτει το κοινό του φέρνοντας στην επιφάνεια τις ενοχές και όλα όσα κρύβει καλά στις πιο σκοτεινές γωνίες της συνείδησής του. Και η θέση του θεατή γίνεται ακόμα πιο άβολη από τη ψυχρή, κλινική ματιά του Αυστριακού που έκανε για άλλη μια φορά κάποιους κριτικούς να είναι επιφυλακτικοί απέναντι στη νέα του ταινία. Όμως, οι περισσότεροι υποκλίθηκαν στην ευφυΐα και στην ικανότητα ενός καλλιτέχνη – φιλοσόφου να παραδίδει μία ακόμα ταινία – γροθιά στο στομάχι και ένα δοκίμιο πάνω στην πραγματική φύση του ανθρώπου και τις συνέπειές της σε συλλογικό επίπεδο. Το The White Ribbon είναι η πιο μεγάλη σε διάρκεια ταινία του Haneke (γύρω στις δυόμιση ώρες) και για πρώτη φορά ασχολείται με μια πληθώρα χαρακτήρων. Η πλούσια και άκρως προσεγμένη αφήγηση θυμίζει μια διασταύρωση του Code Inconnu με το σινεμά του Bergman, ενώ η εκθαμβωτική ασπρόμαυρη φωτογραφία εντείνει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα όπου η βία έρχεται αυτή τη φορά από τα μέσα. </p><p></p><p></p><p>αυτη ειναι η καλυτερη ταινια του φεστιβαλ</p><p></p><p></p><p></p><p>πηγη Αχιλεας Παπακωσταντης</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stellios papa, post: 843528, member: 99"] [SIZE="4"]WHITE RIBBON του Michael Haneke[/SIZE] Βρισκόμαστε στο 1913, σε ένα αγροτικό σχολείο στη Βόρεια Γερμανία. Μια σειρά από περίεργα συμβάντα λαμβάνουν χώρα που θυμίζουν τελετουργική τιμωρία. Τι σημαίνουν όλα αυτά και ποιος είναι ο ρόλος αυτού του ιδιόρρυθμου εκπαιδευτικού συστήματος στην άνοδο του φασισμού; Είναι μοναδική η ικανότητα του Haneke να εκθέτει το κοινό του φέρνοντας στην επιφάνεια τις ενοχές και όλα όσα κρύβει καλά στις πιο σκοτεινές γωνίες της συνείδησής του. Και η θέση του θεατή γίνεται ακόμα πιο άβολη από τη ψυχρή, κλινική ματιά του Αυστριακού που έκανε για άλλη μια φορά κάποιους κριτικούς να είναι επιφυλακτικοί απέναντι στη νέα του ταινία. Όμως, οι περισσότεροι υποκλίθηκαν στην ευφυΐα και στην ικανότητα ενός καλλιτέχνη – φιλοσόφου να παραδίδει μία ακόμα ταινία – γροθιά στο στομάχι και ένα δοκίμιο πάνω στην πραγματική φύση του ανθρώπου και τις συνέπειές της σε συλλογικό επίπεδο. Το The White Ribbon είναι η πιο μεγάλη σε διάρκεια ταινία του Haneke (γύρω στις δυόμιση ώρες) και για πρώτη φορά ασχολείται με μια πληθώρα χαρακτήρων. Η πλούσια και άκρως προσεγμένη αφήγηση θυμίζει μια διασταύρωση του Code Inconnu με το σινεμά του Bergman, ενώ η εκθαμβωτική ασπρόμαυρη φωτογραφία εντείνει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα όπου η βία έρχεται αυτή τη φορά από τα μέσα. αυτη ειναι η καλυτερη ταινια του φεστιβαλ πηγη Αχιλεας Παπακωσταντης [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
62e Festival de Cannes 2009
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…