Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
61ο Berlinale Film Festival 2011
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="MoDis" data-source="post: 1055983241" data-attributes="member: 396"><p>Η γερμανική ταινία <strong><em>Πίνα του Βιμ Βέντερς</em></strong>, </p><p>ένα «πορτρέτο» της μεγάλης χορογράφου Πίνα Μπάους γυρισμένο σε 3D, </p><p>προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού στο 61ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Βερολίνου. </p><p></p><p>Το διαγωνιστικό τμήμα της Μπερλινάλε συνεχίστηκε </p><p>με την προβολή της ταινίας <strong><em>Το Βραβείο της Πάουλα Μάρκοβιτς</em></strong>. </p><p>Πρόκειται για την ιστορία ενός μικρού κοριτσιού που κρύβεται μαζί με τη μητέρα της για να αποφύγουν τη σύλληψη </p><p>κατά τη διάρκεια του δικτατορικού καθεστώτος στην Αργεντινή, τη δεκαετία του '70.</p><p>Στην ταινία της Πάουλα Μάρκοβιτς, </p><p>η Σεσίλια, ένα επτάχρονο κορίτσι, περνάει τις μέρες της μαζί με τη μητέρα της σ' ένα απόμερο σημείο της χώρας, </p><p>κοντά σε μια έρημη παραλία, περιμένοντας νεότερα από τον εξαφανισμένο πατέρα της. </p><p>Κάποια στιγμή, στο σχολείο όπου αρχίζει να πηγαίνει, της ζητάνε να πάρει μέρος σε διαγωνισμό έκθεσης με θέμα τον στρατό και η Σεσίλια, </p><p>πολύ αθώα, γράφει για την εμπειρία της και τις απόψεις της οικογένειάς της για το στρατό και το ρόλο του, </p><p>πιστεύοντας πως ότι γράφεις είναι διαφορετικά από εκείνα που λες </p><p>(και που δεν μπορεί να πει σε κανένα, ούτε στη δασκάλα, ούτε σε μια φίλη συμμαθήτριά της). </p><p>Η σκηνοθέτρια φτιάχνει, με άνεση στο ρυθμό, με μελανά, ρεαλιστικά χρώματα </p><p>και με μερικές πολύ όμορφες εικαστικά εικόνες </p><p>(ιδιαίτερα από τη ζωή της Σεσίλια και της μητέρας της στο στενόχωρο σπίτι τους στην παραλία), </p><p>ένα σχόλιο γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα παιδί μεγαλώνοντας σ' ένα υπό αστυνομική τρομοκρατία καθεστώς, </p><p>αποσπώντας μια εξαιρετική, όλο ευαισθησία, ερμηνεία από τη νεαρή πρωταγωνίστριά της, <em>Πάουλα Γκαλινέλι Χέρτσοκ</em>.</p><p></p><p>Αντίθετα, άνιση αποδείχτηκε η ανεξάρτητη αμερικανική ταινία </p><p><strong><em>Yelling to the Sky της Βικτόρια Μαχόνι</em></strong>, </p><p>γύρω από τρία μαύρα κορίτσια, αδελφές, που ζουν σε μια υποβαθμισμένη περιοχή της Νέας Υόρκης. </p><p>Στο πρώτο, και πιο ενδιαφέρον, μέρος της ταινίας, </p><p>η Μαχόνι ακολουθεί τα κορίτσια στις καθημερινές ασχολίες τους, καταγράφοντας τα προβλήματα και τα αδιέξοδά τους </p><p>(μαζί και τη σχέση τους με τον αδιάφορο λευκό πατέρα τους), </p><p>χρησιμοποιώντας ένα στιλ που θυμίζει τις πρώτες ταινίες του Κασσαβέτη, αλλά και το Precious . </p><p>Στη συνέχεια, όμως το σενάριο χαλαρώνει, </p><p>οι διάλογοι χάνουν την πρωτοτυπία τους και το στιλ παίρνει άλλη στροφή, </p><p>με αποτέλεσμα ο θεατής να χάνει το ενδιαφέρον του. </p><p>Στα συν πάντως της ταινίας, οι καλές ερμηνείες, ιδιαίτερα της <em>Ζόε Κράβιτς</em> στο ρόλο της μικρότερης αδερφής.</p><p></p><p>Αδύνατη αποδείχτηκε και η γερμανική συμμετοχή </p><p><strong><em>Ασθένεια Ύπνου, του Ούλριχ Κρέλερ</em></strong>, γύρω από ένα γιατρό που αφιερώνει τη ζωή του στους ασθενείς της Αφρικής </p><p>για να μπλέξει (σ' ένα δεύτερο, ανεξήγητο μέρος), με μια μαύρη και την οικογένειά της. </p><p></p><p>Πολύ πιο ενδιαφέρουσα ήταν η γερμανική, γυρισμένη σε 3-D <em><strong>Πίνα του Βέντερς</strong></em>, που προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού. </p><p>Ένα «πορτρέτο» της μεγάλης χορογράφου Πίνα Μπάους, που μέσα από συνεντεύξεις με συνεργάτες της, παρουσιάζει διάφορα αποσπάσματα από χοροδράματα εμπνευσμένα από τη διδασκαλία της Μπάους. </p><p>Αποτέλεσμα μια όμορφη ταινία με έξοχα χορευτικά.</p><p></p><p>in.gr</p><p></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=cXpFD7gi8R0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=cXpFD7gi8R0</a></p><p></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=njt0muCyAdc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=njt0muCyAdc</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoDis, post: 1055983241, member: 396"] Η γερμανική ταινία [B][I]Πίνα του Βιμ Βέντερς[/I][/B], ένα «πορτρέτο» της μεγάλης χορογράφου Πίνα Μπάους γυρισμένο σε 3D, προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού στο 61ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Βερολίνου. Το διαγωνιστικό τμήμα της Μπερλινάλε συνεχίστηκε με την προβολή της ταινίας [B][I]Το Βραβείο της Πάουλα Μάρκοβιτς[/I][/B]. Πρόκειται για την ιστορία ενός μικρού κοριτσιού που κρύβεται μαζί με τη μητέρα της για να αποφύγουν τη σύλληψη κατά τη διάρκεια του δικτατορικού καθεστώτος στην Αργεντινή, τη δεκαετία του '70. Στην ταινία της Πάουλα Μάρκοβιτς, η Σεσίλια, ένα επτάχρονο κορίτσι, περνάει τις μέρες της μαζί με τη μητέρα της σ' ένα απόμερο σημείο της χώρας, κοντά σε μια έρημη παραλία, περιμένοντας νεότερα από τον εξαφανισμένο πατέρα της. Κάποια στιγμή, στο σχολείο όπου αρχίζει να πηγαίνει, της ζητάνε να πάρει μέρος σε διαγωνισμό έκθεσης με θέμα τον στρατό και η Σεσίλια, πολύ αθώα, γράφει για την εμπειρία της και τις απόψεις της οικογένειάς της για το στρατό και το ρόλο του, πιστεύοντας πως ότι γράφεις είναι διαφορετικά από εκείνα που λες (και που δεν μπορεί να πει σε κανένα, ούτε στη δασκάλα, ούτε σε μια φίλη συμμαθήτριά της). Η σκηνοθέτρια φτιάχνει, με άνεση στο ρυθμό, με μελανά, ρεαλιστικά χρώματα και με μερικές πολύ όμορφες εικαστικά εικόνες (ιδιαίτερα από τη ζωή της Σεσίλια και της μητέρας της στο στενόχωρο σπίτι τους στην παραλία), ένα σχόλιο γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα παιδί μεγαλώνοντας σ' ένα υπό αστυνομική τρομοκρατία καθεστώς, αποσπώντας μια εξαιρετική, όλο ευαισθησία, ερμηνεία από τη νεαρή πρωταγωνίστριά της, [I]Πάουλα Γκαλινέλι Χέρτσοκ[/I]. Αντίθετα, άνιση αποδείχτηκε η ανεξάρτητη αμερικανική ταινία [B][I]Yelling to the Sky της Βικτόρια Μαχόνι[/I][/B], γύρω από τρία μαύρα κορίτσια, αδελφές, που ζουν σε μια υποβαθμισμένη περιοχή της Νέας Υόρκης. Στο πρώτο, και πιο ενδιαφέρον, μέρος της ταινίας, η Μαχόνι ακολουθεί τα κορίτσια στις καθημερινές ασχολίες τους, καταγράφοντας τα προβλήματα και τα αδιέξοδά τους (μαζί και τη σχέση τους με τον αδιάφορο λευκό πατέρα τους), χρησιμοποιώντας ένα στιλ που θυμίζει τις πρώτες ταινίες του Κασσαβέτη, αλλά και το Precious . Στη συνέχεια, όμως το σενάριο χαλαρώνει, οι διάλογοι χάνουν την πρωτοτυπία τους και το στιλ παίρνει άλλη στροφή, με αποτέλεσμα ο θεατής να χάνει το ενδιαφέρον του. Στα συν πάντως της ταινίας, οι καλές ερμηνείες, ιδιαίτερα της [I]Ζόε Κράβιτς[/I] στο ρόλο της μικρότερης αδερφής. Αδύνατη αποδείχτηκε και η γερμανική συμμετοχή [B][I]Ασθένεια Ύπνου, του Ούλριχ Κρέλερ[/I][/B], γύρω από ένα γιατρό που αφιερώνει τη ζωή του στους ασθενείς της Αφρικής για να μπλέξει (σ' ένα δεύτερο, ανεξήγητο μέρος), με μια μαύρη και την οικογένειά της. Πολύ πιο ενδιαφέρουσα ήταν η γερμανική, γυρισμένη σε 3-D [I][B]Πίνα του Βέντερς[/B][/I], που προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού. Ένα «πορτρέτο» της μεγάλης χορογράφου Πίνα Μπάους, που μέσα από συνεντεύξεις με συνεργάτες της, παρουσιάζει διάφορα αποσπάσματα από χοροδράματα εμπνευσμένα από τη διδασκαλία της Μπάους. Αποτέλεσμα μια όμορφη ταινία με έξοχα χορευτικά. in.gr [url]http://www.youtube.com/watch?v=cXpFD7gi8R0[/url] [url]http://www.youtube.com/watch?v=njt0muCyAdc[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
61ο Berlinale Film Festival 2011
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…