Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
5+1 δίσκοι που θα'πρεπε να είχα....
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 47611" data-attributes="member: 79"><p>Μα δεν λέω ότι κοροϊδεύουμε κάποιον άλλο . Τους εαυτούς μας κοροϊδεύουμε. Δυστυχώς η μουσική - και ίσως και όλες οι τέχνες , αλλά η μουσική πάνω από όλα - είναι μιά τόσο προσωπική υπόθεση που πραγματικά πιστεύω ότι είναι μάταιο να προσπαθούμε να αλληλοπεισθούμε . ( Μπορούμε βέβαια να ανταλλάσουμε δίσκους - στατιστικά θα βρεθούν και κάποιο που θα αρέσουν σε αμφότερους τους συμμετέχοντες στις ανταλλαγές ).</p><p></p><p>Πχ αυτό το Immaginary Day που λέει ο Παναγιωτίδης ότι αποτελεί μία από τις κορυφαίες συνθετικά και ενορχηστρωτικά δημιουργίες του . Ε εγώ , τουλάχιστον σε ένα κομμάτι που το άκουσα με μεγαλύτερη προσήλωση , διέκρινα τρία τουλάχιστον θέματα , παντελώς ασύνδετα εννοιολογικά μεταξύ τους και άρα ξεκάρφωτα , με το πρωτο θέμα να θυμίζει μουσική υπόκρουση από τηλεοπτική αστυνομική σειρά πχ Οι Αντίζηλοι , αλλά χωρίς να έχει την φρεσκάδα ούτε και την κλασσική , πλέον , γραμμή του τελευταίου , με το δεύτερο θέμα να κυριαρχείται από ένα σόλο άσχετο με την ρυθμική βάση και αρκετά θορυβώδες και το τρίτο θέμα - αν θυμάμαι καλά - να χαμηλώνει ένταση και ταχύτητα για να αποκτήσει μιά μελωδία γλυκειά (? ) . Το όλον μου έδωσε την εντύπωση "από τον Αλή στον Χούσο" , καθόλου πρωτότυπο και δίχως το παραμικρό ενδιαφέρον. Αντε τώρα να συνεννοηθείς . </p><p>Βεβαίως κάποιος γνώστης μου πεί ότι είναι γραμμένο σε ρυθμό 9,5/4 ο οποίος δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ μέχρι εκείνη την ημέρα που ηχογραφήθηκε το κομμάτι , ή ότι - πραγματικό αυτό - η κιθάρα παίζει το θέμα μόνο στις αρμονικές της νότας , τότε τι θα πρέπει να πω ; "Α , καταπληκτικό , πρέπει να μου αρέσει" ; </p><p>Απλώς για να υπάρξει επικοινωνία, πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι συμβάσεις της γλώσσας , ώστε να προσπαθήσουμε να περάσουμε αυτό που εμάς μας κάνει "κούκου" στον άλλο. Ομως η γλώσσα έχει το περιεχόμενο και τα όρια που εμείς αποδίδουμε και καθορίζουμε. Λέει πχ ο έχων τριάντα δίσκους του Πουλόπουλου , και της Καίτης Αμπάβη στην δισκοθήκη του , όταν ακούσει γιά πρωτη φορά , ας πούμε Moody Blues " Α , αυτό είναι πρωτοποριακό . Ακουσε το . " Εάν εσύ ως αποδέκτης δεν γνωρίζεις την δισκοθήκη του συνομιλητού σου , μπορεί να το αγοράσεις ως προτωποριακό και να κλαίς τα λεφτά σου , διότι εσύ έχεις τα άπαντα του Χρήστου , του Stockhausen και του Varese σπίτι σου , αλλά δεν είχες ξαναακούσει το όνομα Moody Blues . </p><p>Οπότε βράστα Χαράλαμπε .</p><p>Η σκεφτείτε ότι ο Moondog είχε δηλώσει ότι πουθενά δεν είχε βρεί περισσότερα λάθη , αρμονίας , αντίστιξης κλπ παρά μελετώντας τον Μπαχ , τον Μότσαρτ κ.ο.κ. Τι να λέμε τώρα</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 47611, member: 79"] Μα δεν λέω ότι κοροϊδεύουμε κάποιον άλλο . Τους εαυτούς μας κοροϊδεύουμε. Δυστυχώς η μουσική - και ίσως και όλες οι τέχνες , αλλά η μουσική πάνω από όλα - είναι μιά τόσο προσωπική υπόθεση που πραγματικά πιστεύω ότι είναι μάταιο να προσπαθούμε να αλληλοπεισθούμε . ( Μπορούμε βέβαια να ανταλλάσουμε δίσκους - στατιστικά θα βρεθούν και κάποιο που θα αρέσουν σε αμφότερους τους συμμετέχοντες στις ανταλλαγές ). Πχ αυτό το Immaginary Day που λέει ο Παναγιωτίδης ότι αποτελεί μία από τις κορυφαίες συνθετικά και ενορχηστρωτικά δημιουργίες του . Ε εγώ , τουλάχιστον σε ένα κομμάτι που το άκουσα με μεγαλύτερη προσήλωση , διέκρινα τρία τουλάχιστον θέματα , παντελώς ασύνδετα εννοιολογικά μεταξύ τους και άρα ξεκάρφωτα , με το πρωτο θέμα να θυμίζει μουσική υπόκρουση από τηλεοπτική αστυνομική σειρά πχ Οι Αντίζηλοι , αλλά χωρίς να έχει την φρεσκάδα ούτε και την κλασσική , πλέον , γραμμή του τελευταίου , με το δεύτερο θέμα να κυριαρχείται από ένα σόλο άσχετο με την ρυθμική βάση και αρκετά θορυβώδες και το τρίτο θέμα - αν θυμάμαι καλά - να χαμηλώνει ένταση και ταχύτητα για να αποκτήσει μιά μελωδία γλυκειά (? ) . Το όλον μου έδωσε την εντύπωση "από τον Αλή στον Χούσο" , καθόλου πρωτότυπο και δίχως το παραμικρό ενδιαφέρον. Αντε τώρα να συνεννοηθείς . Βεβαίως κάποιος γνώστης μου πεί ότι είναι γραμμένο σε ρυθμό 9,5/4 ο οποίος δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ μέχρι εκείνη την ημέρα που ηχογραφήθηκε το κομμάτι , ή ότι - πραγματικό αυτό - η κιθάρα παίζει το θέμα μόνο στις αρμονικές της νότας , τότε τι θα πρέπει να πω ; "Α , καταπληκτικό , πρέπει να μου αρέσει" ; Απλώς για να υπάρξει επικοινωνία, πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι συμβάσεις της γλώσσας , ώστε να προσπαθήσουμε να περάσουμε αυτό που εμάς μας κάνει "κούκου" στον άλλο. Ομως η γλώσσα έχει το περιεχόμενο και τα όρια που εμείς αποδίδουμε και καθορίζουμε. Λέει πχ ο έχων τριάντα δίσκους του Πουλόπουλου , και της Καίτης Αμπάβη στην δισκοθήκη του , όταν ακούσει γιά πρωτη φορά , ας πούμε Moody Blues " Α , αυτό είναι πρωτοποριακό . Ακουσε το . " Εάν εσύ ως αποδέκτης δεν γνωρίζεις την δισκοθήκη του συνομιλητού σου , μπορεί να το αγοράσεις ως προτωποριακό και να κλαίς τα λεφτά σου , διότι εσύ έχεις τα άπαντα του Χρήστου , του Stockhausen και του Varese σπίτι σου , αλλά δεν είχες ξαναακούσει το όνομα Moody Blues . Οπότε βράστα Χαράλαμπε . Η σκεφτείτε ότι ο Moondog είχε δηλώσει ότι πουθενά δεν είχε βρεί περισσότερα λάθη , αρμονίας , αντίστιξης κλπ παρά μελετώντας τον Μπαχ , τον Μότσαρτ κ.ο.κ. Τι να λέμε τώρα [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
5+1 δίσκοι που θα'πρεπε να είχα....
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…