Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
49o Φεστιβάλ Κινηματογραφου Θεσσαλονίκης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="simonb" data-source="post: 669793" data-attributes="member: 10653"><p>Ο ΑΡΣΙΒΑΡΙΣΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ - της Ελένης Αλεξανδράκη - Ολυμπιον 11:00</p><p></p><p>Παραθέτω την περιγραφή που δίνει το πρόγραμμα:</p><p></p><p>Ένα συμβόλαιο δένει τον ντόπιο φύλακα του ηφαιστείου της Νισύρου, που έχει το παρατσούκλι Αρσιβαρίστας, με τον Άγγελο, Αθηναίο παραγωγό που θέλει να στήσει ένα πολυθέαμα μέσα στον κρατήρα του ηφαιστείου. Η παρουσία του Άγγελου αναστατώνει σταδιακά τη ζωή του Αρσιβαρίστα που ζει «ειδυλλιακά» με την αγαπημένη του Μαργαρίτα σ’ ένα λιλιπούτειο σπιτάκι μέσα στην τεράστια κοιλάδα του ηφαιστείου. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του πολυθεάματος, οι συγκρούσεις των δύο αντρών κλιμακώνονται ώσπου, με αφορμή μια παλιά ιστορία της Νισύρου, συμβαίνει ένα μοιραίο ατύχημα. Μέσα από σκοτεινές διαδρομές, έρχεται στο φως ένα καλά κρυμμένο μυστικό που το βάρος του συντρίβει...</p><p></p><p>Μπόλικη δόση αλληγορίας και σ' αυτό (ο Άγγελος που είναι Διάβολος, ο Αρσιβαρίστας που αίρει τις αμαρτίες του κόσμου, η Μαργαρίτα που τ' όνομά της παραπέμπει σε άλλες ιστορίες όπου αναμιγνύεται ο διάβολος). Εδώ όμως σταματάν οι ομοιότητες με το άλλο έργο για το οποίο έγραψε σήμερα (έγινε ήδη χθές). Το έργο (σε αντίθεση με το άλλο) ήταν πολύ επαγγελματικά γυρισμένο, επαγγελματικά παιγμένο και η φωτογραφία του καθώς και το μοντάζ ήταν άψογα (η φωτογραφία ίσως παραήταν άψογη σε μερικά σημεία μειώνοντας κομάτι την "ψυχή" του έργου σ'εκείνα τα σημεία).</p><p></p><p>Επίσης, το έργο είχε μια ιστορία να πεί - σε αντίθεση με το προηγούμενο. Αν δεν του έβαλα "Πολύ Καλό" (5/5) αλλά "Καλό" (4/5) ήταν γιατί στο δεύτερο μισό έκανε μια σημαντική κοιλιά στα κομάτια της σύγχρονης αφήγησης παρ' όλο που όλες οι ανατροπές έγιναν σ' αυτό το μέρος. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε το έργο και δεν αποκλείω αυτή η κοιλιά να οφείλεται σε πιστη στο κείμενο (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι το βιβλίο είχε κοιλιά - η μεταφορά από ένα μέσο έκφρασης σε ένα άλλο δεν είναι απλό πράγμα και δεν συμφωνώ με το να μένει κανείς πιστός στο πρωτότυπο πάσει θυσία). Το δεύτερο μέρος ήταν μακρύ, μακρύ και όχι αναπόφευκτα κατά την γνώμη μου.</p><p></p><p>Όλοι έπαιζαν πολύ καλά, αλλά ιδιαίτερα εξαιρετικές ερμηνείες από την Λύδια Κονιόρδου και την Ασπασία Κράλλη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simonb, post: 669793, member: 10653"] Ο ΑΡΣΙΒΑΡΙΣΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ - της Ελένης Αλεξανδράκη - Ολυμπιον 11:00 Παραθέτω την περιγραφή που δίνει το πρόγραμμα: Ένα συμβόλαιο δένει τον ντόπιο φύλακα του ηφαιστείου της Νισύρου, που έχει το παρατσούκλι Αρσιβαρίστας, με τον Άγγελο, Αθηναίο παραγωγό που θέλει να στήσει ένα πολυθέαμα μέσα στον κρατήρα του ηφαιστείου. Η παρουσία του Άγγελου αναστατώνει σταδιακά τη ζωή του Αρσιβαρίστα που ζει «ειδυλλιακά» με την αγαπημένη του Μαργαρίτα σ’ ένα λιλιπούτειο σπιτάκι μέσα στην τεράστια κοιλάδα του ηφαιστείου. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του πολυθεάματος, οι συγκρούσεις των δύο αντρών κλιμακώνονται ώσπου, με αφορμή μια παλιά ιστορία της Νισύρου, συμβαίνει ένα μοιραίο ατύχημα. Μέσα από σκοτεινές διαδρομές, έρχεται στο φως ένα καλά κρυμμένο μυστικό που το βάρος του συντρίβει... Μπόλικη δόση αλληγορίας και σ' αυτό (ο Άγγελος που είναι Διάβολος, ο Αρσιβαρίστας που αίρει τις αμαρτίες του κόσμου, η Μαργαρίτα που τ' όνομά της παραπέμπει σε άλλες ιστορίες όπου αναμιγνύεται ο διάβολος). Εδώ όμως σταματάν οι ομοιότητες με το άλλο έργο για το οποίο έγραψε σήμερα (έγινε ήδη χθές). Το έργο (σε αντίθεση με το άλλο) ήταν πολύ επαγγελματικά γυρισμένο, επαγγελματικά παιγμένο και η φωτογραφία του καθώς και το μοντάζ ήταν άψογα (η φωτογραφία ίσως παραήταν άψογη σε μερικά σημεία μειώνοντας κομάτι την "ψυχή" του έργου σ'εκείνα τα σημεία). Επίσης, το έργο είχε μια ιστορία να πεί - σε αντίθεση με το προηγούμενο. Αν δεν του έβαλα "Πολύ Καλό" (5/5) αλλά "Καλό" (4/5) ήταν γιατί στο δεύτερο μισό έκανε μια σημαντική κοιλιά στα κομάτια της σύγχρονης αφήγησης παρ' όλο που όλες οι ανατροπές έγιναν σ' αυτό το μέρος. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε το έργο και δεν αποκλείω αυτή η κοιλιά να οφείλεται σε πιστη στο κείμενο (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι το βιβλίο είχε κοιλιά - η μεταφορά από ένα μέσο έκφρασης σε ένα άλλο δεν είναι απλό πράγμα και δεν συμφωνώ με το να μένει κανείς πιστός στο πρωτότυπο πάσει θυσία). Το δεύτερο μέρος ήταν μακρύ, μακρύ και όχι αναπόφευκτα κατά την γνώμη μου. Όλοι έπαιζαν πολύ καλά, αλλά ιδιαίτερα εξαιρετικές ερμηνείες από την Λύδια Κονιόρδου και την Ασπασία Κράλλη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
49o Φεστιβάλ Κινηματογραφου Θεσσαλονίκης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…