Θα κάνω κ εγώ μια διερευνητική ερώτηση στον γνωστό μ στο sony center να δω τι ακριβώς ισχύει στην περίπτωση που υπάρχει ακόμα ενεργή εγγύηση όπως εσένα καλή ώρα, αλλά κ σε περίπτωση που η αντικατάσταση γίνει στο τέλος της εγγυήσης εάν δίνονται αυτά τα δύο χρόνια που γνωρίζω κ εάν ναι αν μπορείς...
Απ' όσο γνωρίζω για το θέμα της εγγυήσης όταν γίνεται αντικατάσταση σε ένα προϊόν με καινούριο βάση νόμου πρέπει να έχει την στάνταρ εγγύηση των δύο ετών η οποία θα ξεκινάει την ημέρα της αντικατάστασης κ το λέω εκ πείρας γιατί κάποτε που είχε γίνει αντικατάσταση κινητού sony με καινούριο η...
Με το καλό να έρθει η καινούργια τηλεόραση! Οποία κ να είναι θα είναι καλή αναβάθμιση κ θα μ πεις αν είχα δίκιο. Εγώ θα κάνω υπομονή ώστε να επωφεληθώ ακόμα πιο εξελιγμένη τηλεόραση. Για να δούμε ποια θα σ φέρουν.
Είμαστε γείτονες. Εμένα χρόνια στη Νίκαια έχω μαγαζί στη Νίκαια κ τώρα μένω στο Ρέντη. Έκανα την ενημέρωση λογισμικού αλλά με χαλάει το κυκλάκι που φορτώνει όταν αλλάζεις κανάλι, είναι λίγο σπαστικό.
Αφού δεν έκανα σε αυτή εδώ κ τρία χρόνια δε νομίζω να το κάνω τώρα, θα το λάβω όμως υπόψιν μ για την επόμενη. Πρέπει να γίνεται σοβαρή δουλειά με βάση αυτά που γράφεις όπως κ το ποσό για το καλιμπράρισμα θα πρέπει να είναι σοβαρό υποθέτω.
Κοίταξε ο επεξεργαστής κάνει δουλειά! Αν τον συνδυάσεις με πιο καινούριο κ πιο φωτεινό πάνελ κ καλύτερο ήχο τότε το σύνολο της τηλεοράσεως είναι αρκετά ανεβασμένο μετά από δύο τρεις εκδόσεις. Πάντως όντως εντυπωσίαστηκα από αυτό που είδα μπροστά όχι ότι η δική μας τηλεόραση είναι κακή προς θεού...
Η Sony γνωρίζω πως κάνει αντικατάσταση τηλεόρασης εάν το πρόβλημα βρίσκεται στο πάνελ. Σε πρόσφατη επίσκεψη στο sony center της Γλυφάδας είχα αυτή τη συζήτηση περί καμένων πίξελ κ πως γίνεται αντικατάσταση εάν όντως διαπιστωθεί το πρόβλημα. Επίσης η εγγύηση μ είπαν πως συνεχίζει να ισχύει το...
Μακάρι όπως το είπες να το δοκιμάζουν τόσο καιρό ώστε να είναι σωστή η ενημέρωση. Από εκεί κ πέρα όπως κ να έχει υπάρχει το ρίσκο του να κάνουμε την ενημέρωση όταν έρθει.
Καλησπέρα. Έχει πολύ καιρό να πάρει κάποια ενημέρωση η τηλεόραση μας, ελπίζω μόνο η καινούρια ενημέρωση αν θα έρθει να είναι κ σωστή κ να μην χαλάσει κάτι.
Το ίδιο απόρησα κ εγώ όταν άκουσα για burn in αλλά είπα άστο ας μην του το χαλάσεις 😂
Μόνο με το πράσινο λες να βγάλω άκρη ή μπορώ να βάλω κ κάνα κόκκινο που είναι πιο πολύ του γούστου μ μην βλέπω κ περίεργα πράγματα μετά 😂😂😂 γιατί πολύ σωστά κατάλαβες 😉
Καλησπέρα. Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα μ έδωσαν το τηλέφωνο του service ώστε να δουν αν πρόκειται για burn in από δική μ κακή χρήση ή πρόβλημα της συσκευής για να μ πουν αν θα γίνει αντικατάσταση ή όχι. Προς το παρόν δε θα επικοινωνήσω γιατί δεν είναι εφικτή η επίσκεψη στο σπίτι,οπότε...
Προς το παρόν δεν έχω τόσα καμένα πίξελ οπότε με βλέπω να μη γίνεται δουλειά, αλλά έτσι κ αλλιώς έλεγα να περιμένω ακόμα δύο χρόνια μιας κ η εγγύηση λήγει τον Νοέμβρη του 25 οπότε να το εκμεταλλευτώ με μια ακόμα πιο καινούρια.
Καλησπέρα. Τα πίξελ ήταν όλα μαζί ή κατά τόπους; Επίσης τι εγγύηση είχες κ αν είχες της Sony την 5ετή από sony center στα πόσα χρόνια έγινε η αντικατάσταση της τηλεόρασης κ τι απέγινε με το υπόλοιπο της εγγύησης αν υπήρχε; Ρωτάω για έχω μια Α8 κ χθες παρατήρησα καμένα πίξελ.
Από το ίδιο ακριβώς κατάστημα είχα κάνει την αγορά της τηλεόρασης κ της εγγύησης.
Θα καλέσω να μάθω κ θα ενημερώσω.
Αν μ πουν ότι είναι εντός αυτών που καλύπτει η εγγύηση θα το σκεφτώ αν θα προχωρήσω τώρα στο επόμενο βήμα ή θα περιμένω να περάσουν δύο χρόνια ακόμα εφόσον το πρόβλημα δε θα...
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα.
Χθες παρατήρησα καμένα pixel που δεν είναι συγκεντρωμένα όλα μαζί αλλά ούτε εντελώς διασκορπισμένα, είναι κατά τόπους.
Έχω την πενταετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.