απ' όσο γνωριζω η χρήση πίσω ταμπούρων, ιδιαίτερα σε μικρά αυτοκίνητα πόλης, γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους (μείωση των σωματιδίων που δεν προέρχονται από καύσιμα)
πχ disc brakes pollution
Δεν έχω στοιχεία και δέχομαι βέβαια ότι είναι έτσι αλλά αυτό πιθανώς είναι κατασκευαστικό θέμα. Τα μοτέρ δικτύου λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές με χαμηλή ροπή, και για να την αυξήσουν θα πρέπει να υποπολλαπλασιάσουν τις στροφές σε όφελος της ροπής, όπως ακριβώς τα κιβώτια ταχυτήτων.
Αυτό...
και πάλι βλέπεις τα Α σαν κάτι ανεξάρτητο που δίνει την ισχύ. Στο νέο παράδειγμα σύγκρισης με εργαλείο ρεύματος, αν για παράδειγμα η μπαταρία δίνει στιγμιαία 30Α το υποθετικό ρεύματος θα ήταν 230*30=6.9kw, αρκετά για να κινήσουν όχι μόνο τη μίζα αλλά και το αυτοκίνητο 🙂
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.