Search results

  1. dbokos

    Nova EON TV / EON+

    Τα παιδιά είπαν για μόνο τηλεόραση ότι προπληρώνεις, δεκτό δεν το ήξερα. Για τα άλλα μην επιμένεις, δεν προπληρώνω με τίποτα. Το έγραψα και παραπάνω: ημερομηνία πληρωμής 20/06 και αφορά περίοδο παροχής υπηρεσιών 19/05 με 18/06
  2. dbokos

    Nova EON TV / EON+

    Κάτι λάθος λες, εμένα ο λογαριασμός έχει ημερομηνία πληρωμής 20/06 και αφορά περίοδο παροχής υπηρεσιών 19/05 με 18/06. Άρα πληρώνεις την προηγούμενη περίοδο.
  3. dbokos

    Nova EON TV / EON+

    Σε μένα πληρώνεις το προηγούμενο και όχι το επόμενο. Είστε σίγουροι?
  4. dbokos

    Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

    Ξέχασα μόνο να σου πω ότι έχει χρέωση άπαξ 3 ευρώ για την μετατροπή από κοσμοκάρτα.
  5. dbokos

    Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

    Δες το frog άμα σου κάνει (cosmote είναι κι αυτό) με 8,90 EUR παίρνεις 10GB + 200' προς όλους + 400' προς frog Με κάθε ανανέωση +60' +60' προς όλους +400'+400' προς frog. Βάλτε όλοι frog και θα έχετε και μεταξύ σας +400' με το bring a friend. Δοκίμασέ το αν θες...
  6. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Μήπως έχετε νεότερα για την αναβάθμιση που θα λύσει το πρόβλημα? Πάμε για 2 μήνες χωρίς αναγνώριση κλήσης και 3-4 μήνες χωρίς αναμονή κλήσης.
  7. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Αδυνατώ να καταλάβω πως μία αναβάθμιση του ρούτερ θα λύσει ένα πρόβλημα το οποίο δεν υπήρχε όταν τέθηκε σε λειτουργία το ρούτερ από τις 19/10 έως και τις 15/01. Προφανώς δε γνωρίζετε σαν Nova τι λύση πρέπει να δώσετε και προσπαθείτε να κερδίσετε χρόνο. Θα περιμένουμε λοιπόν την περιβόητη...
  8. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Σας έκανα παράθεση το προηγούμενο μήνυμα με το οποίο σας είχα στείλει και τα στοιχεία μου με πμ στις 15/01, δεν τα έχετε? δεν μπορείτε να τα βρείτε? αφού δεν έχει λυθεί το πρόβλημα το έχετε κλείσει? Τέλος πάντων, σας τα ξανά έστειλα.
  9. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Έχει περάσει πια παραπάνω από ένας μήνας και ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα. Κάνε επανεκκίνηση και ξανά κάνε επανεκκίνηση, απενεργοποίησε την αναμονή, ξανά ενεργοποίησέ τη, ξανά κάνε επανεκκίνηση, περίμενε να φύγει ο Ερμής από την Αφροδίτη κλπ κλπ. Τελικά μου είπαν κάνε υπομονή μερικούς...
  10. dbokos

    Απορίες για NOVA

    Γνωρίζει κάποιος αν η μη ύπαρξη αναγνώρισης κλήσης συνιστά λόγο να κάνω καταγγελία σύμβασης? Έχω αυτό το θέμα 1 μήνα τώρα και η Nova κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Μου είπαν να περιμένω να βγει αναβάθμιση για το ρούτερ σε κάποιους μήνες !!!
  11. dbokos

    Απορίες για NOVA

    Άμα ανέβω τώρα να καθαρίσω το πιάτο, μπορεί να με βρουν ανάσκελα όταν λιώσουν τα χιόνια. Χαχαχα, θα το κάνω το πρωί, thanks.
  12. dbokos

    Απορίες για NOVA

    Σήμερα λόγω του χιονιού (?) δεν έχω καθόλου σήμα σε δορυφορικό Nova. Είναι φυσιολογικό (εσείς που ξέρετε) ή μήπως να κοιτάξω και κάτι άλλο? αν ναι, τι?
  13. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Ευχαριστώ, αυτή ήταν η απάντηση που περίμενα: το κοιτάτε και θα με ενημερώσετε. Φανταστείτε να ήταν και κάτι περίπλοκο.
  14. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Καλησπέρα, εδώ και 15 ημέρες κάλεσα στην εξυπηρέτηση Nova λόγω προβλήματος στην αναμονή κλήσης και στην αναγνώριση κλήσης στην αναμονή. Μετά από 15 ημέρες όχι μόνο δεν λύθηκε το πρόβλημα, αλλά έχασα τελείως την αναγνώριση κλήσης και στα απλά τηλεφωνήματα (ισχύει 1 εβδομάδα τώρα). Μετά από νέα...
  15. dbokos

    Vodafone TV

    Δυστυχώς η VF από όταν έχασε τα Novasports δείχνει σημεία διάλυσης. Και που να δείτε τι γίνεται με τους λογαριασμούς για όσους έφυγαν στις 15/10. Ότι θέλουν χρεώνουν και με δικές τους ημερομηνίες αποχώρησης. Φυσικά τα λάθη στους λογαριασμούς ήταν πάντα υπέρ της VF και όχι υπέρ του πελάτη (τι...
  16. dbokos

    Νέα για τη Nova

    Εμένα με τα ELTA ήρθε το router σε 1 ημέρα (την επομένη δηλαδή από την αποστολή). Αν έχεις άλλο router VDSL από παλιό πάροχο, θα παίζει μεν το internet αλλά όχι και το τηλέφωνο. Η εγκατάσταση του πιάτου έγινε σε 2 ημέρες από την ενεργοποίηση. Myaccount έκανα την ίδια ημέρα. Τώρα περιμένω την...
  17. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Καλησπέρα και πάλι, Σε συνέχεια των παραπάνω και του μηνύματος που στείλατε, σας πληροφορώ ότι με το παλιό ρούτερ έχω μεν ίντερνετ αλλά όχι και τηλέφωνο. Σε επικοινωνία με nova τεχνική υπηρεσία μου είπαν ότι για το τηλέφωνο θα πρέπει να περιμένω το δικό σας ρούτερ και ότι δεν παίζει με του...
  18. dbokos

    *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

    Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα). Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ? Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό? Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο? Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
  19. dbokos

    Vodafone TV

    Είτε με ADSL https://www.nova.gr/el/idiotes/upiresies-gia-to-spiti/Nova-3PLAY-FULL-plus Είτε με VDSL-100 https://www.nova.gr/el/idiotes/upiresies-gia-to-spiti/nova3play-full-plus-internet-100