Valantis.P_99
New member
- 6 June 2019
- 8
Γειά σας, καλησπέρα. Ονομάζομαι Πουρνάρης Χρυσοβαλάντης. Sry που ξαναστέλνω, απλώς, αν μπορείτε επικοινωνήστε με κάποιον τρόπο με τη Vodafone (όσοι ενδιαφέρεστε), για να γίνει άμεσα αυτό και να παίζει το Vodafone TV, η υπηρεσία αυτή και μέσω ιστοσελίδας/website ((( Πείτε τους αυτό, να ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα, για να το τελειώσουν άμεσα αυτό (((( Στείλτε τους και μηνύματα στα Socidal Media (Facebook και Instagram), αλλά και στη φόρμα επικοινωνίας και στα emails τους... Είναι μήνες, καιρό αυτό το προβλημα και στενοχωριέμαι (((( Έχω το Start πακέτο χωρίς αποκωδικοποιητή και θέλω άμεσα ν απζίζει και στον υπολογιστή (desktops και laptops) μέσω Ίντερνετ σε browsers (Chrome, Firefox & Edge)... Μου είχαν πει ότι θα γίνει, τώρα δηλαδή είναι στις τελικές δοκιμές και θο λοκληρωθεί σε 1,5 με 2 μήνες περίπου, αλλά στέλνω 3-4 μήνες ήδη για αυτό το θέμα (( Οπότε, σας παρακαλώ βοηθήστε με (((( Πείτε τους άμεσα να το τελειώσουν στο αρμόδιο τμήμα και να γίνει αυτό Αυτό πείτε τους (((( Αν μπορείτε, κάντε κάτι, δηλαδή, αυτό, στείλτε τους μηνύματα και αιτήματα, σχετικά με αυτό το θέμα, γιατί είναι σοβαρό για εμένα (και για πολλούς άλλους, νομίζω, συνδρομητές) Δεν μπορώ μόνο στο κινητό μου να βλέπω Δεν έχω tablet και Smart TV, οπότε και κουραστικό είναι (μικρή οθόνη) και ασύρματο... Σας παρακαλώ, στείλτε τους και πείτε τους κάτι Έγινε, ευχαριστώ, αυτό ήθελα, μόνο Καλή συνέχεια
Last edited by a moderator: