Ισχύει το καταλαβαίνω είναι δύσκολο να τους κάνεις να δουν τη βλάβηΓενικά είναι δύσκολο καθώς η Cosmote βλέπει τη γραμμή μια χαρά, να συγχρονίζει στο 100% χωρίς errors και με μόνιμη επωδό ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση τότε all odds are against us!
Ισχύει το καταλαβαίνω είναι δύσκολο να τους κάνεις να δουν τη βλάβη
Έστειλα μόλις επιστολή στο techmaniacs.gr με λινκ εδώ μήπως και λίγη δημοσιότητα βοηθήσει... Ίσως το ίδιο να κάνουμε πχ και σε άλλα sites ή γνωστά forums κτλ. Είναι κάτι που αφορά πολύ κόσμο άσχετα αν δεν έχει συνειδητοποιηθεί ακόμη. Οι εταιρείες αυτές γενικά φοβούνται την αρνητική δημοσιότητα.
βράχνιασα να μιλάω από τις τόσες επεξηγήσεις που έδωσα, τα κατέγραψε όλα ο τηλεφωνητής, ανέφερα και τις εδώ σελίδες ώστε να το κοιτάξουν...
Μίλησα με 2-3 διαφορετικούς... Το πρόβλημα είναι ότι είναι άλλος για το ίντερνετ και άλλος για το COSMOTE TV, οπότε τα εξηγούσα όλα από την αρχή, θεωρώ μετά τις όλες συζητήσεις ότι θα ασχοληθούν κάπως πιο σοβαρά με το θέμα. Ήμουν πλήρως επεξηγηματικός, θα ενημερώσω για την όποια εξέλιξη.Βρήκες άκρη μετά από τόσες συζητήσεις; Τι σου είπαν;
Δε παίζει ούτε σε pc κινητό κτλπ..Εφόσον παίζει σε PC χωρίς πρόβλημα στα 1080 θα γινόταν π.χ. και ένα laptop με HDMI συνδεδεμένο στην τηλεόραση προσωρινά
Πως βλέπεις τα diagnostics;Κάποιος από όσους έχετε το πρόβλημα με τις καμπίνες της nova, εάν μπορείτε, καταγράψτε το λίγο πιο ολοκληρωμένα, δηλαδή, με ethernet κάντε ένα speedtest από το box, μια φωτό από τα diagnostics του otetv με τη σταθερή σύνδεση και εάν γίνεται και με κινητή που δεν έχει το ίδιο πρόβλημα για να φανεί η αναντιστοιχία, ώστε να μπορέσουμε να το δέσουμε ως υπόθεση και να ζητήσουμε επίσημη απάντηση.
Στην υπηρεσία vlu-light, η διάθεση ζεύγους σε mini-dslam διαφορετικού παρόχου υποδομής από τον πάροχο υπηρεσίας θεωρητικά είναι net neutral.
Σε κάθε περίπτωση το shaping δύσκολα αποδεικνύεται, ακόμη δυσκολότερα εφόσον συμβαίνει σε συγκεκριμένες ώρες. Το πιό δύσκολο δε είναι να φτάσει σε άτομα που θα ασχοληθούν και μπορούν να λύσουν το πρόβλημα.
Μια τυπική αντιμετώπιση είναι να κανονίσουν ένα συνδυαστικό ραντεβού με 2 τεχνικούς, εκείνη την ώρα που θα έρθουν προφανώς πρόβλημα δεν θα υπάρχει και θα μείνει εκεί.
Πως και που το βλέπουμε αυτο?Μάλλον εννοεί τα diagnostics που βγάζει η Cosmote TV, τα στατιστικά της ανάλυσης και την ποιότητα του βίντεο.
View attachment 232152